Audiopaul Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Vanavond ga ik haar in de "olie "zetten met een kleurloze waxolie . .... ') Doe je d'r wel een zeiltje onder, John? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 ter contrast, de mijne Die frames lijken toch verdacht veel op elkaar Vind je ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Vanavond ga ik haar in de "olie "zetten met een kleurloze waxolie . .... ') Doe je d'r wel een zeiltje onder, John? Ik bedoelde HEM in de kleurloze olie zetten Dat ander zal wel niks worden op moederdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2005 Author Report Share Posted 8 mei 2005 Vanavond ga ik haar in de "olie "zetten met een kleurloze waxolie . .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 Zo , hij speelt weer Foto's van Thorens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 John, Hij ziet er goed uit. Ik vind de omlijsting niet te breed. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 Prachtig resultaat. Beter als nieuw. Lekker solide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 Erg mooi sodejuu! groetjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Sodejuu, Ik had het geluk de tafel tijdens de verbouwingswerken al te aanschouwen. Vind het resultaat prachtig. Als je zo'n plint en bodemplaat op overschot zou hebben Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Harstikke mooi ding Sodeju. Ik heb nog een 160 staan in originele staat waar ik ooit nog eens iets mee wil doen dus ik lees dit soort dingen ook graag. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 12 mei 2005 Report Share Posted 12 mei 2005 Zo , hij speelt weer Foto's van Thorens WOW dat ziet er gelikt uit Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Gaulhofer Posted 12 mei 2005 Report Share Posted 12 mei 2005 Sodejuu, Heb jij een cursus houtbewerking gevolgd? Het resultaat mag er zijn gefeliciteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 mei 2005 Report Share Posted 12 mei 2005 Mijn complimenten. Op 1 van je plaatsjes zag ik een Unico. 'k heb hem zelf ook. Hoe bevalt hij je en heb/gebruik je de ingebouwde phonostage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 12 mei 2005 Report Share Posted 12 mei 2005 Mijn complimenten. Op 1 van je plaatsjes zag ik een Unico. 'k heb hem zelf ook. Hoe bevalt hij je en heb/gebruik je de ingebouwde phonostage? De Unico staat hier nu sinds december 2002 en bevalt mij erghhh goed . Onlangs de buisjes gewijzigd ( General Electric 5814A ) en dat gaat nog een stuk verder dan de standaardbuisjes. Phono gebruik ik een Holfi Ellipse , voor het geld een mooie trap . Vanavond nog even ervoor gaan zitten en een paar Lp 'er tegen aan gegooit Verschrikkelijk mooi en dat zelfs met een Denon DL110 , zo'n kast en bodemplaat wijzigen doet wel erg veel op het totaal . Wat ga ik zondag beleven als de Ace er onder zit groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 mei 2005 Report Share Posted 12 mei 2005 Vanavond nog even ervoor gaan zitten en een paar Lp 'er tegen aan gegooit groetjes John Ik hoop dat die LP's en de Unico het overleefd hebben Rare figuren, die audiofielen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 25 augustus 2005 Report Share Posted 25 augustus 2005 Aangezien mijn interesse nu ook wat naar het analoge gaat, ben ik wat (oudere) topics aan het bekijken. Dit is wel een hele mooie, met 2 prachtige resultaten van noeste arbeid Als mijn arm de reparatie overleeft, is het misschien wel leuk om ook de kast van mijn Ariston aan te passen. Niet gehinderd door enige technische kennis moet dit echter geen probleem zijn. John en Sodejuu: prachtig gedaan en ook leuk om te laten zien hoe jullie dat gedaan hebben. Dat maakt een mod voor mij al weer een stuk makkelijker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 27 augustus 2005 Report Share Posted 27 augustus 2005 she's sexy! Heb zelf drie Thorensen ( en veel te weinig tijd) en ik moet zeggen dit is toch wel een Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 2 september 2005 Report Share Posted 2 september 2005 mooi, ps: ik zoek voor mijn thorens td165 nog een snaar en een condensator(2x?) die in de voeding van de motor zit.(hij bromt als een gek als ik het voedinkje in de buurt van de interlijks hou) waar koop ik zoiets? Ik heb nog wel een orginele nieuwe snaar voor je, ooit gekocht voor mijn eerste plaatendraaierd (nu 2,5 jaar geleden) bij Haudio. Helaas was die speler niet meer te redden, vandaar de Transrotor (:-p) Condensator kan ik ook zo voor je kopen, of de betere electronicaboer (Stuut en Bruin in Den Haag, Radio Piet in Arnhem, Technica in Nijmegen, Van Alstede in Enschede, kan er zo nog wel wat oplepelen...) PM maar als je hem wil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 september 2005 Report Share Posted 2 september 2005 Zoals uit een ander topic blijkt ben ik ook af en toe bezig met mijn Thorens 160.1 Toch wil ik hem zoveel mogelijk origineel houden. De spaanplaat kast vind ik eigenlijk wel mooi. Bij mij komt er een nieuwe bodemplaat, nieuwe stroomdraad en nieuwe interlink. Ik twijfel nog aan arm en element: de originele arm met een Grado of een SME 3009 met passend element. Daarnaast wil ik nog wat experimenteren met demping. Ik zag dat John filt gebruikt. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts