Haudio Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Beste Haudio,Ik ken Bluenote eigenlijk niet, ik heb wel veel gelezen over SME VPI Clearaudio Transrotor maar Bluenote in hoeverre kan ik dat waarmee vergelijken? Beste Mark, Er bestaan een paar merken die in een redelijk lage prijsklasse zitten, maar waar je zeer muzikale genoegens aan kunt beleven. Daaronder valt ook Bluenote,Transrotor,Roksan,VPI en voor een draaitafel met veel rust Audio Analoque. Kijk op de div. websites voor recenties. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Beste Mark, Ben jij de Mark die ik ken ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Heeft het verlies van het importeurschap te maken met het op de markt zetten van die Okki Nokki. Die lijkt toch wel erg op de VPI 16.5 Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 26 april 2005 Members Report Share Posted 26 april 2005 Audio Classics shopt tegenwoordig in China , misschien dat dat ermee te maken heeft , ze hadden ook al moeite met onderdelen uit Amerika krijgen bij VPI (wacht al 10 weken op een veertje van mijn stofkap) Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mark de groot Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Beste Haudio, Ik denk niet dat wij elkaar kennen maar ik denk ook dat er nog veel meer marken op de wereld rondlopen. Ook op het analoog gebied weet ik (nog) niet veel en sta nu op het punt om iets te ondernemen maar wil eerst veel info zodat ik iets beter weet waarover ik praat. Binnenkort zal ik wel eens naar jouw winkel komen kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Beste Haudio,Ik denk niet dat wij elkaar kennen maar ik denk ook dat er nog veel meer marken op de wereld rondlopen. Ook op het analoog gebied weet ik (nog) niet veel en sta nu op het punt om iets te ondernemen maar wil eerst veel info zodat ik iets beter weet waarover ik praat. Binnenkort zal ik wel eens naar jouw winkel komen kijken. Beste Mark, Oke , nog niet zo lang geleden heeft een Mark de Groot nl een draaitafel aangeschaft. Hij komt uit de buurt van R'dam de naam is dus exact hetzelfde , zodoende. Verder helemaal geen probleem , ik probeer altijd zo goed en objectief mogelijk advies te geven. Met in mijn achterhoofd, kan de Importeur van een merk voldoende service bieden bij problemen, want uiteindelijk koop je er ook een stukje service bij. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
mark de groot Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Daar ben ik het helemaal mee eens maar zoiets weet pas als er een probleem is wat opgelost moet worden. Ik geloof alleen hetgeen wat ik zelf kan zien en nooit wat anderen vertellen. Iedereen moet een kans krijgen en oordelen kan alleen achteraf nooit van te voren. Ik kom zeker eens kijken naar je winkel ik heb zoveel goeds gehoord dus nu moet ik ook eens zien (en luisteren uiteraard) Groeten Mark Link to comment Share on other sites More sharing options...
dia-ap Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Dag Haudio Wordt nou wel tijd voor een update van je side. Nu met Bluenote op de voorgrond. Tot ziens in je winkel. vr.gr.dia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Dag Haudio Wordt nou wel tijd voor een update van je side. Nu met Bluenote op de voorgrond. Tot ziens in je winkel. vr.gr.dia Ha die A............di Daar komt inderdaad verandering in , er staat al een klein beetje Bluenote op ! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 27 april 2005 Author Report Share Posted 27 april 2005 We hebben het nu wel steeds over de interessante draaitafels van bluenote maar er zijn natuurlijk meer producten. Waar ik nog helemaal niet over heb gehoord en waar ik ook weinig over kan vinden zijn de luidsprekers van bluenote. Tja, luidsprekers, een beetje een stokpaardje van me. Ik kom er vaak weer op uit, die eeuwige luidsprekers en ondanks dat komen ze maar niet.... Wat ik vond qua informatie was dat de luidsprekers best goed zouden zijn. Henk heeft veel staan maar het zou me verbazen als hij ook luidsprekers van bluenote in de winkel heeft binnenkort. Dit ziet er toch niet verkeerd uit. http://www.bluenote.it/images/REALE_Weng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 27 april 2005 Report Share Posted 27 april 2005 Ziet er idd niet slecht uit! Als het dezelfde prijs/kwaliteitverhouding heeft als de spelers, is het zelfs heel interessant! Haudio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 27 april 2005 Report Share Posted 27 april 2005 Ziet er idd niet slecht uit! Als het dezelfde prijs/kwaliteitverhouding heeft als de spelers, is het zelfs heel interessant! Haudio? Beste Lestat, Ik zit al te denken MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts