carl Posted 22 april 2005 Report Share Posted 22 april 2005 Ik heb vandaag een nieuw versterkermerk gezien, Melody. Ik weet niet hoe het klinkt maar het ziet er zeldzaam goed uit uit. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Zo heet m'n dochter Gr. Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 april 2005 Members Report Share Posted 23 april 2005 Goedemorgen Carl , heb je ergens een link van dit merk , kan er niets over vinden. Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Linkje naar >> Melody << Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 23 april 2005 Members Report Share Posted 23 april 2005 Het ziet er inderdaad fraai uit. Maar ik heb nu alleen wel het vermoeden dat het uit China komt (moest ook chinees taalpakket installeren) De firma omschrijft zich als Australisch , maar er staat nergens dat de producten in Australie worden gebouwd. Nu zegt dat op zich natuurlijk niets , maar de ervaring leert dat deze producten na een jaar ineens voor een appel en een ei uit China te bekomen zijn , en daar zit je dan met je versterker voor flink geld. Nu worden er wonderschone producten in China gebouwd dus daar ligt het probleem ook niet , maar deze komt vaak om de hoek kijken als het garantie betreft... Nogmaals , dit is een vermoeden , maar ik heb dit eerder gezien met Red Rose/Korsun , Jungson en Xindak , en dit speelt nu met Classic. Deze firma maakt een zeer fraaie buizenbak , te verkrijgen via Audio Classic voor ik meen 2499 euro , vanuit China inclusief import en BTW 1000 euro... Juist door dit soort praktijken kijken importeurs wel 3 x uit voordat ze aan dergelijke merken beginnen , en zo gaat de audiowereld langzaam naar de kl*te. Het zijn alleen zulke mooie produkten... Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 23 april 2005 Author Report Share Posted 23 april 2005 Dat eerste plaatje heb ik live gezien. In de praktijk ziet het er net uit als een science fiction film Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Dat eerste plaatje heb ik live gezien. In de praktijk ziet het er net uit als een science fiction film Carl Heb nog nooit buizenversterkers in Star Trek/Wars gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 april 2005 Author Report Share Posted 24 april 2005 Toch vlogen een aantal jaren geleden de modernste Migs nog met buizen aan boord. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr toast Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 had ik toch maar een russische straaljagerpiloot moeten worden....lekker zon vliegmuziekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Wel oordoppen indoen. Want my god, wat maken die dingen een herrie. Ben blij dat Nederland F16's heeft (nog wel iig), want met die MIG's zou je hier (vlakbij de vliegbasis Twente) echt niet meer fatsoenlijk kunnen (uit)slapen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 25 april 2005 Members Report Share Posted 25 april 2005 Die Mig's vliegen nog steeds met buizen zend- en stuurapparatuur , omdat deze bij een kernoorlog geen last hebben van een fall out... Vooral een GL 211 schijnt hier heel goed tegen bestand te zijn. Leuke specificatie voor je buizen bak "fall out bestendig''... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts