Linus-1 Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Sinds enige tijd zie ik een nieuw (?) merk in hifi land nl Xindak. Nou bieden zei ook luidsprekerkabel aan tegen heel concurrerende prijzen. http://www.senseofmusic.nl/DreamHC/Pagina10.html Heeft iemand er ervaring mee ? Aanrader of er vanaf blijven ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Sinds enige tijd zie ik een nieuw (?) merk in hifi land nl Xindak.Nou bieden zei ook luidsprekerkabel aan tegen heel concurrerende prijzen. http://www.senseofmusic.nl/DreamHC/Pagina10.html Heeft iemand er ervaring mee ? Aanrader of er vanaf blijven ? Uitstekende kabel. Ik gebruik hem zelf ook. Gebruik de zoekfunctie en je leest het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus-1 Posted 23 april 2005 Author Report Share Posted 23 april 2005 Nou, die zoekfunctie heb ik al de hele ochtend gebruikt. Echte objectieve reviews heb ik nog niet gevonden. Jij wel ? Graag even de linkjes. Hoe zijn ze vergeleken met bijvoorbeeld: Kimber 4PR QED Silver Anniversary Supra Ply en anderen in deze prijs categorie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Volgens mij zitten er op htforum.nl een paar gebruikers van deze kables. Ik heb vorig jaar wel een weekje een SACD speler van Xindak te logeren gehad, helaas geen kabels. Wordt volgens mij ook geleverd oor Acoustic Dimensions. Succes. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Nou, die zoekfunctie heb ik al de hele ochtend gebruikt. Echte objectieve reviews heb ik nog niet gevonden. Jij wel ? Graag even de linkjes. Misschien kun je beter eerst even vertellen wat je onder een objectieve review verstaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus-1 Posted 23 april 2005 Author Report Share Posted 23 april 2005 Nou nee, lijkt me niet zo interessant om een definitie een review te geven. Eerder verwacht ik gebruikers ervaringen en evt. vergelijkende hoortesten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 april 2005 Report Share Posted 23 april 2005 Nou nee, lijkt me niet zo interessant om een definitie een review te geven. Eerder verwacht ik gebruikers ervaringen en evt. vergelijkende hoortesten. Een gebruikerservaring is niet echt objectief Lijkt me dus niet zo vreemd dat ik er even naar vroeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus-1 Posted 23 april 2005 Author Report Share Posted 23 april 2005 Heb je er ervaring mee of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 april 2005 Report Share Posted 24 april 2005 Heb je er ervaring mee of niet. Ja. Gebruik de zoekfunctie op 'Hear' en lees het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus-1 Posted 25 april 2005 Author Report Share Posted 25 april 2005 Dank dat je je ervaring wil delen ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 26 april 2005 Report Share Posted 26 april 2005 Dank dat je je ervaring wil delen ...... Wil ik heus wel, hoor. Heb ik hier op het forum al regelmatig gedaan. Ik vroeg me alleen af of je wel op de juiste manier hebt gezocht. Hier op het forum dus, met als sleutelwoord 'Xindak', en verder specificaties 'Alle forums', en 'Alle berichten', kun je echt al het een en ander vinden. Zoals het topic 'Xindak speakerkabel, mooi spul', dat ik zelf ben begonnen.....Als gebruiker van Xindak. Misschien heb je per ongeluk alleen op de laatste 30 dagen gezocht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 4 mei 2005 Report Share Posted 4 mei 2005 Met enige argwaan had ik onlangs de gelegenheid een setje XINDAK VT-1 dempers -die een vriend had gekocht- te testen. Deze test heeft me wel overtuigd om deze dempers aan te kopen : met de VT-1's onder de cd-speler klonk het rustiger in het middengebied, er was merkbaar betere en snellere micro-detaillering en het laag werd een streep strakker weergegeven. Prijs : ongeveer 99 Euro via Sense of music. Naar goede Chinese gewoonte zijn de VT-1's ook vast wel weer een nabootsing van een bestaand ontwerp van een andere fabrikant, maar het is relatief goedkoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 mei 2005 Report Share Posted 4 mei 2005 Sinds enige tijd zie ik een nieuw (?) merk in hifi land nl Xindak.Nou bieden zei ook luidsprekerkabel aan tegen heel concurrerende prijzen. http://www.senseofmusic.nl/DreamHC/Pagina10.html Heeft iemand er ervaring mee ? Aanrader of er vanaf blijven ? Een website maken kunnen ze niet, maar die geintegreerde versterker ziet er fantastisch mooi uit voor het geld (999 euro) http://www.xindak.com/en/products/productinfo.asp?id=6 Zegt niet veel over de geluidskwaliteit op zich natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
contour 3.0 Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 de prijs is inmiddels verhoogd.....1299, maar nog steeds zegt dit niets over de kwaliteit inderdaad. ook de cd speler ziet er netjes uit......wie o wie weet meer van dit merk. ik kan ook geen testen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Hallo, Hier heb je wat reviews van hun site: http://www.xindak.com/english/showtopic.asp?act=review Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 http://www.stereotimes.com/cables052603.shtm http://www.euphonia-audioforum.se/forums/l...php/t525-0.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulie Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Hoi dat is een mooie versterker de Xindak. Ze maken mooie spullen. Zowieso komt er erg mooi spul uit china. Denk dan ook maar is aan de merken Jungson, Cayin, Shengya en natuurlijk Xindak. Ik heb zelf nog gekeken naar de Xindak XA 6950 versterker. maar die kun je ook voor minder dan de genoemde 1299 euro kopen met garantie en alles erbij. Mocht je geinteresseerd zijn dan kan ik je meer informatie geven. Denk dat je rond de 900 tot 1000 euro kwijt bent als je de Xindak versterker in Nederland koopt bij degene waar ik ook geweest ben. Zij kunnen trouwens aan heel veel hifi en ht spullen komen. heb er uiteindelijk mijn andere versterker en speaker kabels en interlinks gekocht. Xindak FS-1 ls kabel en FA-2 interlink en een jungson versterker. Mocht je geinteresseerd zijn dan kan ik je zijn email adres en website gegevens geven. ik hoor het wel. groet paulie Link to comment Share on other sites More sharing options...
chansig Posted 4 juni 2005 Report Share Posted 4 juni 2005 Ook zelf een aantal dagen een Xindak kabel (interlink>>speakerkabel komt eraan) het zijn de instap versies, maar voor mij goed genoeg. Ik heb ze trouwens via ebay aangeschaft waar ze via bieding verkocht worden. Over de interlink kan ik kort zijn, dit is een prima kabel zeker voor dat geld. Mooi afgwerkt (al zijn de pluggen wel erg groot). Groeten Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 18 juni 2005 Report Share Posted 18 juni 2005 Hallo allen, De Xindak apparaten heb ik lang niet allemaal mogen horen, maar ik vind het aparaten met anabolen: een 600 euro versterker met een net zo dure kast. Rauw en weinig muzikaal. wel goede afwerking en zeer netjes gemaakt. Een beetje een deceptie na de eerste weken. Over de kabels heb ik geen ervaring te delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts