robx Posted 29 april 2005 Report Share Posted 29 april 2005 hm ... ut gaat meerkanalig doen ... ik hoop dat ze 2-kanaals purisme in ere houden. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 29 april 2005 Report Share Posted 29 april 2005 hm ... ut gaat meerkanalig doen ... ik hoop dat ze 2-kanaals purisme in ere houden. groet En dan ook naar een zilveren kleurtje...... Zwart hoort toch bij EC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 30 april 2005 Report Share Posted 30 april 2005 De Noor is terug... Dus geen Noor in huis. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 30 april 2005 Report Share Posted 30 april 2005 je durfde het niet aan? hoe vond je 'm klinken? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 30 april 2005 Report Share Posted 30 april 2005 Robx, Ik twijfelde over het jaartal, dat heb je kunnen lezen. verder geen serienummer. Verder hoorde ik een minimaal brommetje als hij aanstond. Was bij het muziek spelen niet te horen. De klank vond ik wel erg goed. Echt erg goed. Was het jaartal zeker en het serienummer aanwezig waardoor ik een en ander kon natrekken dan was hij gebleven. Had ik dat zoemtoontje voor lief genomen. Echter ik ben geen technisch wonder met de soldeerbout, dus als er iets is moet ik al het land in om iemand de zaak te laten repareren. En dat is niet erg als dat over 10 of 15 jaar is. Maar ik moet niet met het idee in mijn hoofd leven dat dat volgende maand kan zijn. Maar Robx, ik zou best een ECI 3 of 4 of 5 willen hebben. Nieuw of demo model. Dus als iemand er een weet, dan hou ik mij aanbevolen. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 10 september 2005 Report Share Posted 10 september 2005 Weer op het spoor van een Noor! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts