Jump to content

VPI

mark de groot
 Share

Recommended Posts

Wat is daar mis mee dan ? Elke slag met de draadjes geeft meer dwarsdruk , je kunt het alleen niet aflezen , maar het werkt wel...

Groet

Hang het maar eens aan een scoop. Kan je zien hoe de getwiste dwarsdrukcompensatie fungeert.

Anderzijds een armpje met gewichtje er aan lijmen moet voor een door gewinterde Forumtweaker geen problemen opleveren,Toch? ;)

• Members

Als de importeur in Belgie zut , zullen de prijzen wel weer omhoog gaan vanwege transportkosten , daarna weer de dollar koers , of moeilijke levering.

Laten we echter maar hopen dat het binnen de perken blijft , en dat we niet over 5 jaar weer een andere importeur krijgen...

Ik verwacht echter wel nog wat stuntverkopen van Audio Classics , deze zullen de voorraad toch op moeten maken...

Per wanneer gaat hel importeurschap eigenlijk over ?

Bij A.C. heb ik er nog niets over gelezen...

Groet

Ik heb ook gehoord dat de prijzen naar alle waarschijnlijkheid (met 99% zekerheid) eerder zullen zakken dan stijgen :). Er zouden ook niks van extra kosten of zo bij komen (zou ook niet weten waar je die vandaan zou moeten toveren eigenlijk :P ). En voor zover ik weet is het importeurschap nu al overgegaan naar Multitrade.

En wat stockverkoop betreft: ik dacht dat Audioclassics niet zoveel stock had, dus veel zal het niet zijn ;)

Mvg,

Roeland

Als de arm draait verandert niet alleen de drawrsdruk maar ook het azymuth. En als je als fabrikant eigenlijk geen dwarsdrukcompensatie wilt, suggereer dan helemaal geen slechte.

Beste Jan,

Je hebt gelijk, als je dat niet hebt zeg ik het ook. : )

Heb je al eens gekeken naar de constructie van een 1 puntsgelagerde arm van Bluenote, als constructeur zijnde ?

Om te zorgen dat de Azimuth correct blijft onder het spelen , zit aan het contragewicht een extra contragewicht om alles in balans te houden .

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Beste Allemaal,

Ook een Importeur kan niet doen wat hij wil blijkbaar, want de Okki Nokki schijnt in het verkeerde keelgat geschoten te zijn bij VPI.

Vandaag nl met de ex Importeur gebeld en hij doet het inderdaad niet meer, ik vind dat wel een vreemde gang van zaken dat een Importeur geen product zelf mag ontwikkelen en dan op de markt brengen.

Het lijkt wel of de een de ander gewoon dicteert wat de ander moet doen en dat is anno 2005.

MvG,

Haudio

Ik weet het niet Haudio. Een fabrikant gaat ervan uit dat een importeur voor zijn produkt gaat. Ik heb die Okki Nokki gezien en dat is een VPI cloon. Ik kan me voorstellen dat zoiets de druppel is die de emmer doet overlopen.

Carl

Beste Allemaal,

Ook een Importeur kan niet doen wat hij wil blijkbaar, want de Okki Nokki schijnt in het verkeerde keelgat geschoten te zijn bij VPI.

Vandaag nl met de ex Importeur gebeld en hij doet het inderdaad niet meer, ik vind dat wel een vreemde gang van zaken dat een Importeur geen product zelf mag ontwikkelen en dan op de markt brengen.

Het lijkt wel of de een de ander gewoon dicteert wat de ander moet doen en dat is anno 2005.

MvG,

Haudio

Ja stom he.

Je mag niet eens een appaaraat kopieren en in eigen beheer op de markt brengen.

Rare wereld.

Laten we eerlijk zijn, de overeenkomsten tussen de O.N. en hw16.5 zijn wel erg zichtbaar.

En wanneer je zowel origineel als kopie verkoopt kan ik me voorstellen dat VPI zegt. sorry vriend, voor jou 10 anderen.

Ik heb ook gehoord dat de prijzen naar alle waarschijnlijkheid (met 99% zekerheid) eerder zullen zakken dan stijgen :).

Mvg,

Roeland

In de afgelopen jaren, waarin de dollar ca. 40% in waarde is gedaald, heb ik, voor zover ik heb kunnen vaststellen, geen prijsverlaging van VPI (en trouwens ook van een groot aantal andere Amerikaanse produkten) gezien.

Enige ruimte voor verlaging lijkt me best aanwezig.

groet,

• Members

Weet iemand het (internet) adres van deze Multitrade ?

Ik zal de onderdelen waar ik al sinds mensenheugenis op zit te wachten dan maar bij hun proberen te bestellen...

Groet

Weet iemand het (internet) adres van deze Multitrade ?

Ik zal de onderdelen waar ik al sinds mensenheugenis op zit te wachten dan maar bij hun proberen te bestellen...

Groet

:D

Beste Arden,

Dat kan inmiddels ook bij mij .........oeps

Vandaag de nieuwe Importeur uit Belgi

Helemaal goed, wil je dat via een PB , of via je site ?

Ik moet binnekort nog weer naar Molkwerum (of zoiets) ,kan ik gelijk je winkel eens komen bezichtigen...

Beste Arden,

Doe maar via de site , want de PM box zit bijna elke dag vol , dat ding is voor mij veel te klein.

MvG,

Haudio