JoBob Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Ik kreeg vanmorgen van een hifivriend de volgende email: Ik ben bezig met een uitvinding die de ultimate audioitem of the year gaat worden, een omwenteling in de audioindustrie: de earextender! Je krijgt veel meer informatie binnen dan zonder!! Het werkt echt. Ik ga deze essenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Lang geleden hadden we ook al zoiets.... De wonderoren van Ted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBob Posted 9 mei 2003 Author Report Share Posted 9 mei 2003 Ik wist wel dat er ergens iets mis was, ik ken namelijk iemand die gaat op de grond liggen in z'n luisterruimte, want dan heeft hij zo'n enorm hoog stereobeeld hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door JoBob:Ik kreeg vanmorgen van een hifivriend de volgende email: Ik ben bezig met een uitvinding die de ultimate audioitem of the year gaat worden, een omwenteling in de audioindustrie: de earextender! Je krijgt veel meer informatie binnen dan zonder!! Het werkt echt. Ik ga deze essenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoBob Posted 12 mei 2003 Author Report Share Posted 12 mei 2003 In combinatie met antistatische zeep? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts