Maale Posted 14 mei 2005 Report Share Posted 14 mei 2005 Mooie luidsprekers die oude Tannoy's. Hebben zeker een karakterestiek geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 14 mei 2005 Report Share Posted 14 mei 2005 kun je beter een paar revolutions kopen die niet meer te koop zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 14 mei 2005 Members Report Share Posted 14 mei 2005 In dat geval val ik meer voor deze : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 mei 2005 Report Share Posted 14 mei 2005 http://www.isophon.de/pages/pdf/stereoplay_cortina.pdf Wel een stabiele amp nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 In dat geval val ik meer voor deze : erg fraai.................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 daar klopt niets van, zo ben je de plaatsing kwijt. ik bedoelde de speakers eigenlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Ook nog steeds een plaatje, ik vraag me af hoe die in het echt klinkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 klinkt leuk maar de monitors zijn een stuk beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 mei 2005 Members Report Share Posted 15 mei 2005 Dan heb je hier nog een mooi Satteliet/Subwoofersysteempje , O ja , ehh Joopus , zou dit een goede plaatsing geven ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Ook nog steeds een plaatje, ik vraag me af hoe die in het echt klinkt! Wat dat betreft kun je het beter bij de monitor-versie houden Dat zouden meer mensen moeten doen Dat klopt vooral wanneer je kunt leven met de beperkingen van een monitor te kleine afbeelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Als monitor speakers inderdaad ergens in (kunnen) uitblinken, dan is 't wel een grote, ruimtelijke afbeelding Maar goed, we dwalen weer af guys... Ik dacht dat 't ging om gewone (qua looks) en toch bijzonder (qua klank) luidsprekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Ook nog steeds een plaatje, ik vraag me af hoe die in het echt klinkt! ik heb ze gehoord, diapason nux. helaas is mijn huiskamer er iets te klein voor, daarom heb ik de "afgezaagde" versie de Emera's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 helaas is mijn huiskamer er iets te klein voor, daarom heb ik de "afgezaagde" versie de Emera's En ik nog steeds de niet afgezaagde, maar de Micra: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 mei 2005 Members Report Share Posted 15 mei 2005 Deze zien er niet uit naar wat ze moeten kosten , maar ze zijn wel heel bijzonder ! Die Podzus Gorlich (of zo iets ) woofers blijven adembenemend , maar niet te betalen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Die Podzus Gorlich (of zo iets ) woofers blijven adembenemend , maar niet te betalen ... Eigenlijk vind ik jouw avatar ook best wel adembenemend... Hoe zit het met d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerard10 Posted 18 mei 2005 Report Share Posted 18 mei 2005 Deze Merlin speakers zijn echt bijzonder. Hierbij kun je tegen je vrouwtje zeggen dat je ze niet ziet staan, en dan heb je de waarheid gezegd, althans als je muziek aan het luisteren bent . Ik heb ze laatst gehoord in Duitsland met Manley Labs buizenapparatuur, ongekende resolutie (idem of beter dan electrostaat), transparantie, soundstage, muzikaliteit, eng gewoon. Zit ook een Dynaudio Esotar D330 tweeter in. Ben nu aan het sparen want de vloerstaanders kosten iets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 mei 2005 Members Report Share Posted 19 mei 2005 Ik heb van de week de ESS AMT 1B gehoord bij een ex-collega, en dat is toch wel erg apart. Wist eerst niet of ik het nou mooi of lelijk moest vinden , maar bij symfonische rock en jaren 70 en 80 herrie een regelrechte aanrader. O ja , hij stuurde het aan met een Accuphase E-302. Ook al zo'n apart iets. Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Iets minder gewoon http://soundfusion.ca/home.htm Geen idee of het klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Visaton Nobox BB, 200mm full range, 400mm basunit lijkt me best wel wat om te bouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 ALs ja van dun laag houd is dat mooi zoiets..schijnt erg realistisch tezijn. Neeh ik houd het bij mijn oud setje speakers die ik voor 600euro gekocht heb 2dehands. Voor iedereen dus toegankelijk denk ik wel en de klank liegt erniet om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 de klank is een beetje ouderwets van de b,w. minder goede plaatsing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 de klank is een beetje ouderwets van de b,w. minder goede plaatsing keb er geen last van ondervonden. Ik vind de nieuwere s3 vrijwel gelijk aan deze aleen het hoog is wat lekkerder met de s3 mid vrijwel indentiek..het laag is van deze [die van mij] beter Op een of andere manier de s3 met die br geen punch zoals deze..raar maar waar Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 de klank is een beetje ouderwets van de b,w. minder goede plaatsing keb er geen last van ondervonden. Ik vind de nieuwere s3 vrijwel gelijk aan deze aleen het hoog is wat lekkerder met de s3 mid vrijwel indentiek..het laag is van deze [die van mij] beter Op een of andere manier de s3 met die br geen punch zoals deze..raar maar waar nee joh, was een grapje, ik vind ze super om te zien, en volgens mij klinken ze helemaal prima. mooi hout. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 ALs ja van dun laag houd is dat mooi zoiets..schijnt erg realistisch tezijn. Neeh ik houd het bij mijn oud setje speakers die ik voor 600euro gekocht heb 2dehands. Voor iedereen dus toegankelijk denk ik wel en de klank liegt erniet om. denk wel dat je een dikke versterker nodig hebt, hij zal niet op mijn cyrus 6 gaan van 40 watt. wat is het rendement? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 de klank is een beetje ouderwets van de b,w. minder goede plaatsing keb er geen last van ondervonden. Ik vind de nieuwere s3 vrijwel gelijk aan deze aleen het hoog is wat lekkerder met de s3 mid vrijwel indentiek..het laag is van deze [die van mij] beter Op een of andere manier de s3 met die br geen punch zoals deze..raar maar waar nee joh, was een grapje, ik vind ze super om te zien, en volgens mij klinken ze helemaal prima. mooi hout. Wat dat betreft kun je het beter bij de monitor-versie houden Dat zouden meer mensen moeten doen Dat klopt vooral wanneer je kunt leven met de beperkingen van een monitor te kleine afbeelding Jopie maakt wel meer "grapjes" h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts