Jump to content

Het gewone maar toch bijzondere luidspreker topic

conqubite
 Share

Recommended Posts

Ziet er strak uit, Fireman! :)

En dit alles onder controle met mijn nait5 met 2 x 30 wattjes. onvoorstelbaar eigenlijk.

Wie weet als ik een keer een flinke eindbak kan uitproberen, van laat ik eens zeggen 2 x 100 watt klasse A, dan wil ik wel eens horen hoeveel beter deze speaker dan kan klinken tov mijn nait5. Maar voorlopig rete strak.

Ik denk dat 'ie met een nait2 ook nog wel te controleren is.

BTW, hij klinkt ook super strak en gecontroleerd.

hoe bedoel je dat alco?

Nou Joopie, eigenlijk letterlijk...

Als mijn woonkamer er voor kan zorgen dat een klein, gesloten speakertje van 't formaat babyschoenendoos, nog kan dreunen, dan houd ik m'n hart vast wat er zou gebeuren als ik zo'n grote speaker in m'n kamertje plaats :o:rolleyes:

Een heel bijzonder speakertje voor het geld vind ik de usher s520, taiwanees merk, super afwerking, mooie units, maar dan komt het, ze klinken echt waanzinnig (vragen wel een versterker met wat vermogen).

De verassing voor me van de laatste tijd, en de prijs..... 300 euro per paar :o:lol:B)

ed3d3363.jpg

Een heel bijzonder speakertje voor het geld vind ik de usher s520, taiwanees merk, super afwerking, mooie units, maar dan komt het, ze klinken echt waanzinnig (vragen wel een versterker met wat vermogen).

De verassing voor me van de laatste tijd, en de prijs..... 300 euro per paar

Edited by Lestat

Ken ze niet....

Hoe weet je dan dat het een leuke speaker is voor het geld? :blink::D

Nou, het ziet er toch in ieder geval beter uit dan een gemiddeld Eltaxje of zo... :blink:

Zeg dan "een leuk uitziende speaker voor het geld".. :P;)