theDude Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Uit de mededeling van hifi.nl: Uiteindelijk komen we tot de slotsom dat 5% van de berichten van een bedenkelijk niveau is. Een deel hiervan is ordinair en beneden alle peil: steeds vaker moesten we ingrijpen als we zagen dat Forumleden onderling ruzies beslechten en niet zelden zijn ook gerenommeerde bedrijven en HiFi-merken het onderwerp van (niet onderbouwde) negatieve berichten geweest. hifi.nl gaat zijn Forum vernieuwen, de eerste reden kan ik in meegaan, maar zou de laatste reden niet voortkomen uit afhankelijkheid van adverteerders? Het is belangrijk om dealers en fabrikanten kritisch te kunnen bespreken, ik hoop dat daar ruimte voor blijft. greetz, theDude Link to comment Share on other sites More sharing options...
theDude Posted 16 augustus 2002 Author Report Share Posted 16 augustus 2002 En hun site is net vernieuwd: http://www.hifi.nl/ strakke vormgeving! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door theDude:[..] maar zou de laatste reden niet voortkomen uit afhankelijkheid van adverteerders? Het is belangrijk om dealers en fabrikanten kritisch te kunnen bespreken, ik hoop dat daar ruimte voor blijft. greetz, theDude Dat is als tweede, maar sommige forumleden gaan daar heel ver op in, zulke dingen hoor je niet openbaar te maken, maar bij jezelf te houden. Het is wel op internet waar alles mag, maar er zijn ook plaatsen op internet waar bijna dezelfde regels gelden als buiten het internet. Dat vergeten sommige nog wel eens. Alle forums hebben in het algemeen die regels, tenzij anders aangegeven. Dit alles heeft gewoon te maken met nettiquette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door theDude:En hun site is net vernieuwd: http://www.hifi.nl/ strakke vormgeving! Bedankt voor de tip! Was al een tijdje aan het wachten. Het ziet er goed uit ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theDude Posted 16 augustus 2002 Author Report Share Posted 16 augustus 2002 Zachtere kleurtjes, zouden ze geinspireerd zijn door audio-cube.nl ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
theDude Posted 16 augustus 2002 Author Report Share Posted 16 augustus 2002 You're right uncle Hank! 'n Doors fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattijs Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Och, dan komen we toch allemaal hiernaar toe? gezellig Maar ik ben het wel een beetje met ze eens: ik kan me zo voorstellen dat de schade die wordt aangericht met 'grappige' berichten niet echt leuk is. Denk bijvoorbeeld even aan: - Dick Bakker - Pied Piper (en de bouwer) - Perfect Performer (en de bouwer: oneigenlijk registreren als Klaas Feenstra vind ik eerlijk gezegd gewoon onbeschoft en asociaal) Ik ben benieuwd of het met moderators beter wordt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Volgens mij heeft het maar met een ding te maken en dat is "respect" Sommige postings zijn tegen het randje , moet kunnen, andere zijn er echter (ver)overheen en dat is niet te toloreren, vooral de postings van de laatste week ten opzichte van Anja waren verre van netjes(ik druk het zwak uit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Dat heb je met ranja. Niet te pruimen... Die Henk, ik ben beniewd welke topics nou echt niet konden ...... Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Wat een drukte hier zeg. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin: Een dikke loempieja mvg Waar flapt ie uit dan? Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk:Oh ja, nu jullie toch niet meer te doen hebben, ga dan eens dit forum goed bekijken. Er staan nl. goede topics in!!! Laat me raden waar die over gaan Nee, ik zeg nix Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Ik voorspelde het vanmiddag al in een andere topic hier op Hear: er zou wel eens een ware stormloop kunnen ontstaan op dit forum. Ik vermoed dat de makers van Hear garen spinnen bij het feit dat het hifi.nl forum offline is. En wat betreft de reden dat het hifi.nl-forum offline is: Er werd altijd sterk gepretendeerd op onafhankelijkheid van het forum, nou, deze stelling is dus in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Een stelletje nieuwelingen.....(waaronder een hoop zogenaamd heel netjes volk, kakleuters genaamd,) De standaard aanwezige forummers (die elke dag gezellig mee kletste) hadden naar mijn mening haast nergens problemen mee, DIT IS TYPISCH NEDERLANDS..... ) mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Ach, hifi.nl heeft simpelweg het forum niet op tijd klaar kunnen krijgen, dus gooien ze er als tijdvulling maar een paar fatsoensregels tegen aan. Zodat iedereen straks weer up to date is. Ze hebben er al die tijd zelf bij gestaan, en nou ineens klagen. Dat gaat er bij mij niet helemaal in. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: OK, dan een paar serieuze tips! Topic 1 Topic 2 Topic 3 Veel leer-/leesplezier! Je bent iig ook hier heel voorspelbaar Misschien kun je een vinyl-wasserette openen om de kosten van je Nitty eruit te halen? Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Ome Henk, voel jij jezelf momenteel niet bestolen? Ik bedoel, je hebt er zo'n 5000 berichtjes achtergelaten waar je niet meer bij kunt komen. Geldt natuurlijk ook voor mij, Edwin, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 GELOOF MAAR,ER SMULDEN EEN HOOP MENSEN STIEKUM MEE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Wie is eigenlijk de webmaster van Hear en dit forum? Die schrikt zich morgen een ongeluk als ie op de statisitieken ziet hoeveel berichtjes er geplaatst zijn vandaag. Schaf maar alvast een nieuwe server aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk:Forums waar je pas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 hifi.nl verliest echt een hoop aan publiciteit nu... let maar op, de ouderwetste gezellige sfeer zal waarschijnlijk voorgoed weg zijn. Sherwin, ik begrijp je gevoel maar 't komt allemaal wel weer goed hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Zo is dat Henno Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Dat had je gedacht... D'r was/is reeds een topic "Welke muziek staat op" dat v Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Bah, ik kon het niet langer uithouden. Leuke recentie over Transtec. Zou dat de druppel zijn geweest? Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts