Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD:Bah, ik kon het niet langer uithouden. Leuke recentie over Transtec. Zou dat de druppel zijn geweest? Frank Daar heb je een punt zeg Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD:Bah, ik kon het niet langer uithouden. Leuke recentie over Transtec. Zou dat de druppel zijn geweest? Frank Tis hier toch geen hifi.nl buurthuis Dat van Transtec zou vanuit hifi.nl gezien wel eens lastig geweest kunnen zijn Gelukkig begon Gitaarwerk er over en niet ik Maar positief was het allemaal niet .... Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin:Waar of niet waar, Was ik het meest vervelend lid? (kreeg ik wel via email te horen) Mvgr Wat denk je zelf Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Of heeft Siltech geklaagd over de zware concurrentie van Henno's XTC kabels Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Heb ik zo'n selectief/beperkt geheugen Kom op jongens, verklaart u nader... Ome Henk, Transtec's manier van handelen tijdens een bezoek werd niet helemaal op prijs gesteld door (vooral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD:Of heeft Siltech geklaagd over de zware concurrentie van Henno's XTC kabels Frank zware concurrentie Siltech verkoopt wereldwijd tienduizenden kabels, ik geloof niet dat ze over mij wakker liggen. (nog niet ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Heb ik zo'n selectief/beperkt geheugen Kom op jongens, verklaart u nader... Ik vermoed van wel Henk Gitaarwerk postte een verslag bij Luidsprekers in de recensie rubriek en hij uitte daar dat hij (als jonkie van 19) niet de aandacht kreeg die elke klant behoort te krijgen. Ik was daar ook, samen met Duck-Twacy, die ongeveer van mijn leeftijd is. Gitaarwerk kreeg geen koffie, geen folders en Dirk (van Transtec) stond hem niet (uit zichzelf) te woord. Daarbij boorden we de KEF reference series 207 speakers de grond in, die speelden op een niet goed matchende set met dropveters als interlinks, dat is kennelijk beleid van Transtec. Maarreh Henk, voor dat ook dit forum off line gaat, wil ik het hier bij laten Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Hierbij is gesproken met de HiFi.nl-auteurs en -medewerkers, Forumleden, mensen uit de HiFi-branche en vrienden die ook intensief actief zijn op internet en op andere Forums. Wie van de forum leden is er nog meer benaderd? Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Maarreh Henk, voor dat ook dit forum off line gaat, wil ik het hier bij laten Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Maarreh Henk, voor dat ook dit forum off line gaat, wil ik het hier bij laten Maak je geen zorgen Andre, hear.nl pretendeerd niet dat ze 'onafhankelijk' zijn. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD: Wie van de forum leden is er nog meer benaderd? Frank Not me, maar ik weet wel wie IP-bans hebben gehad Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD: Wie van de forum leden is er nog meer benaderd? Frank Ik niet, ben daar toch te stil voor Of ik moet opeens een opmerking maken waar ze voor aangesproken voelen, maar dat zal denk ik nooit gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Een tikkie schijnheilig is het wel van hifi.nl. Klagen dat het uit de hand loopt met het forum maar al die tijd zelf vrijwel nooit enige actie ondernomen om het enigzins netjes te houden. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD:Een tikkie schijnheilig is het wel van hifi.nl. Klagen dat het uit de hand loopt met het forum maar al die tijd zelf vrijwel nooit enige actie ondernomen om het enigzins netjes te houden. Frank Tja, en eerst reppen over "onderhoud" is ook niet erg recht voor z'n raap Het lijkt een beetje op een paniekreactie nadat misschien wel Transtec aan de bel heeft gehangen Maar ja, de echte aanleiding/topic zal niet genoemd gaan worden denk ik, of we moeten het via een insider (Jasper ofzo) vernemen. Hij was trouwens ook stomverbaasd toen het forum off-line was voor "onderhoud" (vernomen via messenger) Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Is HiFi.nl wel zo onafhankelijk geweest? Deze pagina moet toch ergens van betaald worden en mij hebben ze nog nooit om een bijdrage gevraagd. De kans is groot dat als adverteerders gaan klagen het toch gedaan is met de onafhankelijkheid. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: En juist Ben en John, hebben slechts 1 uitspatting gepleegd... Ik mis ze nog steeds... Wat je uitspatting noemt, t halve forum om zeep, kan gebeuren he? Ze hebben wel bereikt wat ze wilden, NBS en Ayre bij de meesten in discrediet Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Trouwens de makers van HiFi.nl en dus ook dat forum, die zijn ook met veel meer dingen bezig dan alleen HiFi.nl. Ze hebben een bedrijf die websites op HiFi en muziek gebied bouwen. Ik denk ook dat ze gewoon met forum en zo, verkeerde beslissingen hebben genomen. Het lijkt nu dan ook dat ze niks uitvreten, maar ze willen gewoon te veel en dat resulteerd wat er nu gebeurt is. Het is jammer dat het zo gebeurt is, want het had anders gekunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door petersen: Gelukkig maar, heb NBS nu zelf kunnen ervaren Rene Oh leuk, vertel Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 laat ik dat maar ff nog niet doen, ik wacht nog op een verklaring Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 leuke smileys hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Ik had hifi.nl als startpagina staan. Is nu Hear geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door FrankD:Een tikkie schijnheilig is het wel van hifi.nl. Klagen dat het uit de hand loopt met het forum maar al die tijd zelf vrijwel nooit enige actie ondernomen om het enigzins netjes te houden. Frank Kan ik het wel mee eens zijn, ze hadden veel eerder in moeten grijpen. Maar ik denk dat in de eerste plaats de gebruikers iets respectvoller met elkaar om zouden moeten gaan, ik denk echter dat sommige het fatsoen nooit zullen vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Volgens Ben en John ligt dit aan de beperkingen van je set... Volgens mij hadden zelf ook een beperking, zodat ze zichzelf wel kon upgraden met Ayre en NBS implantaten. Trouwens zins het high-end forum van Audio-cube.nl er is, denk ik dat Ayre absoluut niet beste is, ook al bleven ze stug volhouden dat het wel zo was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 augustus 2002 Report Share Posted 16 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin:het op hun dak krijgen van bedrijven, heb ik in principe niets mee te maken... mvgr Blijft er t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts