Jump to content

hifi.nl Forum offline

theDude
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henno Appel:

Nou, 't wordt tijd dat ik me dan maar wat meer inspan om "kwalitatief hoogstaande postings" te leveren want ik heb nog steeds geen ster. :D;)

Kusjes van Henno, slijm slijm :)

Tja, verschil moet er zijn Henno.

5 sterren is het max hier geloof ik.

Met die paar postings hier heb ik ze wel snel verdiend :D

En ik heb geen aspiraties om modder-eter te worden ;)

Greetinx

Andr

Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik het allemaal vind. Te meer daar ze aangeven met forumleden gesproken te hebben en niemand van de hier aanwezige en goed bekend staande forumleden er iets iets van af weet. En op mijn aanbod om moderator te worden is niet eens gereageerd...

Overigens heb ik gelukkig wel mijn oude IM's per mail ontvangen. Daar staan namelijk mijn afspraken en adresgegevens in van Forumleden waar ik nog bij op bezoek zou gaan. En de adressen van leden waar ik iets naar toe gestuurd heb of zou sturen.

Gisteravond bij Erik Klijnsmit geweest met zijn ESL's en zelfbouwwoofers. En dat was weer uitermate gezellig

m.vr.gr.

Kermie Le Frogue

Geplaatst door rakker:

Gisteravond bij Erik Klijnsmit geweest met zijn ESL's en zelfbouwwoofers. En dat was weer uitermate gezellig

m.vr.gr.

Kermie Le Frogue

Ja, ik was gisteren ook weer op pad! ;) Ik leek wel gek, want het was bloedje heet! Voortaan ga ik alleen in de winter naar buizensetjes luisteren! eek.gifeek.gif:D

En gelijk 5 sterren voor Kermie! ;) Goh, ik voel me net Sinterklaas vandaag! :D:D

Geplaatst door FrankD:

Henno,

Volgens mij heb je bij je profiel nee geselekteerd bij de optie:

'Laat de notering openlijk zien aan het publiek'

En dan kun je lang wachten op je sterren...

Nou heb ik wel een stem verdient . :rolleyes:

Frank

Bij deze Frank ;)

Nou, ik heb de optie aangezet maar 't helpt niks :Dmad.gif

[edit]oh ja, ik heb ze!!! bedankt jongens

cool.gif [/edit]

Geplaatst door rakker:

Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik het allemaal vind. Te meer daar ze aangeven met forumleden gesproken te hebben en niemand van de hier aanwezige en goed bekend staande forumleden er iets iets van af weet. En op mijn aanbod om moderator te worden is niet eens gereageerd...

Overigens heb ik gelukkig wel mijn oude IM's per mail ontvangen. Daar staan namelijk mijn afspraken en adresgegevens in van Forumleden waar ik nog bij op bezoek zou gaan. En de adressen van leden waar ik iets naar toe gestuurd heb of zou sturen.

m.vr.gr.

Kermie Le Frogue

Dan hebben ze waarschijnlijk je account verwijderd ivm met jouw pseusoniem.

Die staan ze niet meer toe.

Ik heb nog niks ontvangen via E-mail.

Frank

Geplaatst door FrankD:

Dan hebben ze waarschijnlijk je account verwijderd ivm met jouw pseusoniem.

Die staan ze niet meer toe.

Ik heb nog niks ontvangen via E-mail.

Frank

Hoe kun je dat nu stellen, de nieuwe formule van het forum is nog niet bekend gemaakt :rolleyes:

Overigens moeten ze van de 30000 leden een enorme hoeveelheid met pseudoniem een mailtje gaan sturen met de I.M. erin, dit zal toch niet waar zijn zeker confused.gif

Overigens ga ik wel mijn I.M. (400stuks!) opvragen, want ook bij mij gaat het om veel adressen en afspraken.

Ze weten niet half wat voor impact deze onbezonnen aktie heeft, als ze 10000 leden overhouden mogen ze erg blij zijn.

Greetinx

Andr