Edwin Snoek Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Dat klopt Henno, er waren bijna 4000 leden. Min de aliassen en pseudoniemen blijven er zo'n 500 leden over. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door seoman: Ik kan me niet voorstellen dat ze die moeite gaan nemen. Gewoon een format c: over de server heen en klaar. Ze zijn ons niets verplicht. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze de rotte postings er uit gaan halen. Dat is ook ongegonnen werk. .... groeten simon Niet verplicht? Hoe zit het met de auteursrechten op de wat diepgaandere postings? Ik heb een hoop zin en onzin gepost daarzo. Het zou schandalig zijn als alles zomaar verdwenen zou zijn. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Min de aliasen en pseudoniemen blijver en zo'n 5oo leden over. Edwin Dus eigenlijk is het forum van Hear altijd groter geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Ooooh ja Henno, hifi.nl is in werkelijkheid maar een kleintje hoor. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Het zou schandalig zijn als alles zomaar verdewenen zou zijn. Frank Schandalig? Tis gewoon pure diefstal! (sorry voor de grove reactie, heb ontwennigsverschijselen. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 In twee dagen tijd heeft Hear.nl tot nu toe 11 nieuwe leden afkomstig van HiFi.nl, inclusief mijzelf. Het sluiten van het HiFi.nl forum is bloedserieus. Hear.nl let uw saeck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Ach, ik knal al m'n reviews in de no-time weer bij de rubriek "Reviews" terug! Het ergerde me trouwens al tijden, dat die reviewsrubriek "vervuild" werd door allerlei topics die er helemaal niet thuis hoorden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Ik dacht weer eens te groot, een 0 teveel, haha. 4000 klopt beter, het nieuwe forum zal wel met 400 beginnen, want zoveel zullen met de gedragcode instemmen Die adressen e.d. vind ik wel weer terug, als Kermie al een mailtje met z'n I.M.'s kreeg, dan is er hoop Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door pjotr:In twee dagen tijd heeft Hear.nl tot nu toe 11 nieuwe leden afkomstig van HiFi.nl, inclusief mijzelf. En allemaal al gelijk vijf sterren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Ruud: En allemaal al gelijk vijf sterren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de berichtjes "weg" zijn. In Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Mijn "Stem lijst" past niet eens op mijn monitor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Henno Appel:Conversatie tussen Hans tegen JP vlak voor het "forumonderhoud" van donderdagavond: "In hemelsnaam, wat moeten we nu doen?" "Ja, weet ik veel, verzin 't maar, jij laat toch die koffie vallen!" Hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Henno Appel:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de berichtjes "weg" zijn. In Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Die harde schijven liggen nu in de zon te drogen. Ze hadden in de toelichting beter i.p.v. "en nu? nu even niets" kunnen zeggen: "En nu? Nou, we hopen dat de schijven 't weer doen na een paar daagjes zon." Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 hehe i'm in . Heeft iemand enig idee wat de werkeljke reden is om het forum te sluiten?. De meeste berichten die al dan niet over de rand waren stonden toch wel in het offtopic gedeelte. Al met al zeer amateuristisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door JazzLuva:hehe i'm in . Heeft iemand enig idee wat de werkeljke reden is om het forum te sluiten?. De meeste berichten die al dan niet over de rand waren stonden toch wel in het offtopic gedeelte. Al met al zeer amateuristisch. Waarschijnlijk vinden ze het afkraken van de audiofiele marketing onzin 'negativisme'. Stel je voor dat het bijvoorbeeld Siltech klantjes heeft gekost. Al die twijfelaars die toch maar niet de dure kabels zijn gaan kopen. Of de ware run op Infinity's die ontstaan is, nieuwe modellen van andere merken zijn nauwelijks meer te slijten aan de klanten. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door FrankD: Waarschijnlijk vinden ze het afkraken van de audiofiele marketing onzin 'negativisme'. Stel je voor dat het bijvoorbeeld Siltech klantjes heeft gekost. Al die twijfelaars die toch maar niet de dure kabels zijn gaan kopen. Of de ware run op Infinity's die ontstaan is, nieuwe modellen van andere merken zijn nauwelijks meer te slijten aan de klanten. Frank Infinity's Dat is trouwens ook goed voor de verkoop van zware versterkers Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door FrankD: Waarschijnlijk vinden ze het afkraken van de audiofiele marketing onzin 'negativisme'. Stel je voor dat het bijvoorbeeld Siltech klantjes heeft gekost. Al die twijfelaars die toch maar niet de dure kabels zijn gaan kopen. Of de ware run op Infinity's die ontstaan is, nieuwe modellen van andere merken zijn nauwelijks meer te slijten aan de klanten. Frank Ja is best mogelijk, je gaat je alleen wel afvragen in hoeverre ze echt "onafhankelijk" waren op deze manier. De door hun opgegeven reden van sluiten zet ik grote vraagtekens bij iig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door FrankD: Niet verplicht? Hoe zit het met de auteursrechten op de wat diepgaandere postings? Ik heb een hoop zin en onzin gepost daarzo. Het zou schandalig zijn als alles zomaar verdwenen zou zijn. Frank Auteurs rechten en internet gaan zowiezo niet samen. Maar een forum al helemaal niet. Of heb je dat soms aangegeven. Nee we hebben geen poot om op te staan. Goed fatsoen en klantenbinding is het enige waar we op kunnen hopen. 't zou idd erg schandalig zijn. Sommigen spenderen heel veel tijd in een forum Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 "Ach, ik knal al m'n reviews in de no-time weer bij de rubriek "Reviews" terug! Het ergerde me trouwens al tijden, dat die reviewsrubriek "vervuild" werd door allerlei topics die er helemaal niet thuis hoorden" Een paaar maanden geleden heb ik over dit onderwerp een discussie gestart. En die werd binnen no-time uit de rubriek reviews weggehaald... Omdat het off topic zou zijn. Overigens heb ik mijn IM's per email ontvangen nadat ik er bij JP om gevraagd had... En nu ben ik ze in WORD opnieuw aan het opmaken, zodat ze weer wat leesbaarder zijn. Overigens speelt een van de forumleden met de gedachte maar een eigen forum op te zetten. Wat vinden jullie daarvan? m.v.gr. Kermit Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Als je een forum ter beschikking stelt wil dat nog niet zeggen dat je eigenaar bent van de inhoud. Overigens maak ik me over het 'verdwijnen' nog niet echt zorgen. Ze hebben al vaker backups terug moeten plaatsen. Wat je als forum beheerder wel hebt is een zekere verantwoordelijkheid. En die hebben ze zelf nauwelijks genomen. Gebrek aan capaciteit/tijd ? Iedereen die met een forum plaats begint kan dit soort zaken van te voren weten. Ik ben eerder bang dat ze zwichten voor de druk vanuit de hifi branche. Jij wil nieuwtjes als primeur? Deze apparatuur recenseren? enz. enz. Je moest een weten hoe slecht de hifi brance tegen kritiek kan. Zelfs de overwegend goede linn recentie van Bas was al teveel maanden heeft het geduurd voordat er een reactie van de importeur kwam, op een gegeven moment hebben ze de recentie maar geplaatst want langer wachten hield ook een keer op. Toen pas kwam de reactie.... Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Kermit:Overigens heb ik mijn IM's per email ontvangen nadat ik er bij JP om gevraagd had... En nu ben ik ze in WORD opnieuw aan het opmaken, zodat ze weer wat leesbaarder zijn. m.v.gr. Kermit Goed idee, Kermie! Ik heb gelijk een mailtje gestuurd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Goed idee, Kermie! Ik heb gelijk een mailtje gestuurd! Ik heb er inmiddels ook 2 mailtjes aan gewaagd, ik hoop voor JP en Hans dat ze niet 2000 mailtjes krijgen met dit verzoek Zo ja, dan graag in volgorde van voornaam afhandelen Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts