Jump to content

hifi.nl Forum offline

theDude
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henno Appel:

Deze zin heb ik al vaker gelezen. Ik vraag me alleen af; waarom? Je bent toch onder de pannen hier? In principe heeft hear.nl de potentie om qua forumbezoekers uit te groeien tot het niveau wat hifi.nl had, alleen, er moet echt iets aan de lay-out gebeuren hier. Ik bedoel dit als positieve kritiek, niet om de boel af te kraken.

Waarom is dit forum nooit groot geworden? Op de

Leeg lopen??? 't is gewoon vakantie en nu lijkt het heel druk omdat de Hifi junks niet kunnen aarden op hun eigen planeet.

Beste Simon,

Ok, vakantietijd dus. Aan de andere kant lees ik verderop in een topic gestart door Ome Henk (ergens in December) dat hij zich beklaagt over het "doodbloeden" van deze site.

Zelf kom ik hier ook al sinds een jaar of 2 regelmatig (alleen) een kijkje nemen dus weet ongeveer hoe het gesteld is met dit forum. Laat ik het voorzichtig uitdrukken, ondanks een ledental van een paar honderd mensen is het bij de plaatselijke groenteboer van Tjiettjerkstradeel drukker qua activiteit. En ook al wordt dit door sommigen z

Goh, ik heb de hele dag geslapen vanwege de fikse wandeling gisteren met Audiopaul en Jitze door Amsterdam. Vanwege mijn korte benen heb ik wel twee keer zover moeten lopen eek.gif en zijn mijn voeten 3 centimeter afgesleten. :rolleyes::D

Ik heb weer heel wat gemist. Ja, ik heb vanmiddag de hele topic gelezen en ik heb in mijn Hear"loopbaan" nog geen topic gezien die zo gestaag gegroeid is (bij Hifi.nl trouwens ook niet mdt).

Ik was zeker niet zo aktief op het hifi-forum dan hier. Waarschijnlijk omdat ik het regelmatige gebekvecht niet aantrekkelijk vond. Dat het dan zo de nek wordt omgedraaid is echter wel te veroordelen.

Wat deze layout betreft, ik vind die witte achtergrond ook niet alles maar het stoort me minder dan dat krakkemikkige lettertype dat ze er bij hifi.nl op na hielden. Dat nodigde absoluut niet uit om grote topics van af het begin te gaan lezen. Resultaat is dat je belangrijke info (voor zover aanwezig) niet meekrijgt. Wat dat aangaat is het hier wat leesbaarder. Dat de leden hier geen uitgebreide sigs gebruiken maakt het ook wat leesbaarder. Dan maar wat saaier, het gaat tenslotte toch om de postings.

Ok, vakantietijd dus. Aan de andere kant lees ik verderop in een topic gestart door Ome Henk (ergens in December) dat hij zich beklaagt over het "doodbloeden" van deze site.

Zelf kom ik hier ook al sinds een jaar of 2 regelmatig (alleen) een kijkje nemen dus weet ongeveer hoe het gesteld is met dit forum. Laat ik het voorzichtig uitdrukken, ondanks een ledental van een paar honderd mensen is het bij de plaatselijke groenteboer van Tjiettjerkstradeel drukker qua activiteit. En ook al wordt dit door sommigen z

Om even in te gaan van Henno's suggestie om de site en forum zo snel mogelijk te veranderen.

Ik heb al van iemand gehoord dat deze site ook een derde verandering krijgt, maar wanneer is niet bekend. Het komt wel in iedergeval. :)

Meer weet ik niet, omdat deze site de fouten van HiFi.nl bij zichzelf herstelt en dus niks los laat in het openbaar. :)

Geplaatst door Kermit:

Overigens heb ik mijn IM's per email ontvangen nadat ik er bij JP om gevraagd had... En nu ben ik ze in WORD opnieuw aan het opmaken, zodat ze weer wat leesbaarder zijn.

m.v.gr.

Kermit

Met een beetje geluk staan je IM's nog in je cache.

Doe het volgende Off-Line: Heb je ADSL ga dan off line werken. Ik heb een modem en dan is het makkelijker. Zoek in je geschiedenis: forum.hifi (forum.hifi.nl) -> IM Berichten index. Als je de laatste berichten index aanklikt: Bingo. Als de index tenminste niet grijs was (grijs betekent niet meer in cache).

Select all (cntr+A in Windows), copy (cntr+c), en daarna pasten (cntr+v) in Textpad, Notepad of Word.

Het is mij zo net gelukt om zo mijn IM's te redden.

Suc6

Ach, hifi.nl heeft zich wat betreft die "fout" om dingen van te voren openbaar te maken ook aardig weten te herstellen. Hup, gewoon onaangekondigd het forum op slot :Dmad.gif:rolleyes:

Wat dus al werd gegeven hier dat het een paniekactie zou zijn, ik denk dat het ook wel zou zijn. Dat alles om de beruchte recensie over de importeur en ik heb het vermoeden dat dat ook zeker 1 van de aanleidingen waren geweest voor het sluiten van het forum.

Nu ik over dit en alles denk, hebben ze het forum gewoon heel weinig aandacht gegeven, waardoor dit ook door ontstaan is.

Het forum word gerunt door 2 personen die met hun bedrijf ook websites bouwen en zelf een eigen website hebben die flink aan het groeien is.

Oftewel het had gewoon niet gehoeven, als ze in het oude forum even een aantal moderators hadden ingezet. Dan had de meeste problemen opgelost kunnen worden.

Geplaatst door pjotr:

Met een beetje geluk staan je IM's nog in je cache.

Doe het volgende Off-Line: Heb je ADSL ga dan off line werken. Ik heb een modem en dan is het makkelijker. Zoek in je geschiedenis: forum.hifi (forum.hifi.nl) -> IM Berichten index. Als je de laatste berichten index aanklikt: Bingo. Als de index tenminste niet grijs was (grijs betekent niet meer in cache).

Select all (cntr+A in Windows), copy (cntr+c), en daarna pasten (cntr+v) in Textpad, Notepad of Word.

Het is mij zo net gelukt om zo mijn IM's te redden.

Suc6

Nice, ctrl-a werkt niet met 323 berichten, dus ik heb steeds delen gekopieerd ;)

Goede tip, mijn cache was ook nog gevuld cool.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door pjotr:

Het kan nog makkelijker en beter, sorry het is zo voor de hand liggend dat ik het even vergeten was. Als het je gelukt is om je IM's weer tevoorschijn te toveren: Naar "Bestand" -> "Opslaan als" enz. De hele html pagina wordt dan opgeslagen inclusief alle plaatjes. Wel zo fraai. Geen nostalgische gevoelens krijgen hoor ... ;)

Pff, tis al laat zeker :(

Ik had de page nog open staan, nu is ie met plaatjes en al gesaved cool.gif

Greetinx

Andr

Geplaatst door Paul Jenner:

Maar dat lukt natuurlijk niet als je, zoals ik, zeer regelmatig je geschiedenis en tijdelijke internetbestanden leegt ?

Paul.

Bij mij lukte het ook niet meer, ik krijg iedere keer het standaard verhaal over waarom het forum uit de lucht is! :(

Geplaatst door Paul Jenner:

Maar dat lukt natuurlijk niet als je, zoals ik, zeer regelmatig je geschiedenis en tijdelijke internetbestanden leegt ?

Paul.

Ehhh nee, maar je kunt wel kijken of het er toevallig nog staat cool.gif

Ik heb ingesteld dat alles ouder dan een week wordt weggegooid, in dit geval een goede keuze ;)

Je moet natuurlijk wel de laatste dagen een keer naar de IM gekeken hebben.

Greetinx

Andr

Geplaatst door Audiopaul:

Bij mij lukte het ook niet meer, ik krijg iedere keer het standaard verhaal over waarom het forum uit de lucht is! :(

Paul, waarschijnlijk ben je vergeten om linksboven in je browser via "bestand", "offline werken" aan te vinken. That does the trick.

Via dit adres in m'n geschiedenis kwam ik in m'n IM-cache: http://forum.hifi.nl/cgi-bin/YaBB.pl?board...emeen&action=im

Handig verzonnen Pjotr! Rijp voor een stem

;):D

Geplaatst door Sherwin:

KAN ER GEWOON NIET TEGEN VERDOMME

Op basis van selectie berichten even indruk maken.. en wat voor selectie?? Het groepje kakleuters...

mvgr

Sherwin mist het forum nog meer als een

Lekkurrrr wijfie

:D:P

even een reactie van mij op serieuze toon.

nu ik dit allemaal heb gadegeslagen,word ik hier zeer verdrietig van, onder het motto [democratie, onder de forumleden],mis ik waarschijnlijk het gehele plaatje vrijheids uiting of mening.

ongelofelijk, is ook het verslag dat vertelt wordt over,het alom genoemde TRANSTEC.

dit betreft de conclusie'' dat,wij dus niet meer eerlijksbehalve ons zegje mogen doen over aanverwante artikelen of daarbij behorende winkels of winkeliers.

noem je dit dan DEMOCRATISCH??????????????

vul het zelf maar in''

Geplaatst 18 augustus 2002 02:59

--------------------------------------------------------------------------------

even een reactie van mij op serieuze toon.

nu ik dit allemaal heb gadegeslagen,word ik hier zeer verdrietig van, onder het motto [democratie, onder de forumleden],mis ik waarschijnlijk het gehele plaatje vrijheids uiting of mening.

ongelofelijk, is ook het verslag dat vertelt wordt over,het alom genoemde TRANSTEC.

dit betreft de conclusie'' dat,wij dus niet meer eerlijksbehalve ons zegje mogen doen over aanverwante artikelen of daarbij behorende winkels of winkeliers.

noem je dit dan DEMOCRATISCH??????????????

vul het zelf maar in''