carl Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 Geweldige arm daar niet van, maar de losse arm had een Thorens ook al en zo'n malletje zit op mijn Dual 1019. Moeilijk hoor origineel te zijn. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 En toen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 Was er koffie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 mei 2005 Author Report Share Posted 3 mei 2005 Ik zit echter aan de wijn en ben al mijn oude rotzooi aan het verplaatsen waaronder twee Duals, een Thorens, een micro en een Goodmans versterker. Dan valt je weer eens wat op. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 3 mei 2005 Report Share Posted 3 mei 2005 Wat mij betreft heb je zo te lezen gewoon een leuke verzameling DT's. En gewoon lol in je hobby. Prachtig toch? Of vind je het echt ouwe rotzooi? Maar zo'n Graham arm is zeker geen rotzooi hoor. Je moest eens weten hoeveel mensen zich rot zitten te vervelen omdat ze geen hobbies hebben. Als ze ergens zijn krijg je ze ook niet weg zeg! Kan je ze koffie (of wijntjes) BLIJVEN aanslepen. Of het Wilhelmus opzetten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 4 mei 2005 Author Report Share Posted 4 mei 2005 Hai Headshell, Het is inderdaad geen oude rotzooi want bijvoorbeeld de Dual 1019 ziet er nog puntgaaf uit. Eigenlijk was mijn idee om met twee draaitafels te werken, mijn Oracle en om beurten een van de oude draaitafels maar gezien de plaats die dat inneemt is dat (nog even ?) niet haalbaar. De Oracle met de Graham is natuurlijk prachtig. Kwaliteit op zijn ouderwets. En nu ga ik thee drinken en met een koekje. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts