Jump to content

Graham 2.1

carl
 Share

Recommended Posts

Geweldige arm daar niet van, maar de losse arm had een Thorens ook al en zo'n malletje zit op mijn Dual 1019. Moeilijk hoor origineel te zijn.

Carl

Ik zit echter aan de wijn en ben al mijn oude rotzooi aan het verplaatsen waaronder twee Duals, een Thorens, een micro en een Goodmans versterker. Dan valt je weer eens wat op.

Carl

Wat mij betreft heb je zo te lezen gewoon een leuke verzameling DT's. En gewoon lol in je hobby. Prachtig toch? Of vind je het echt ouwe rotzooi? Maar zo'n Graham arm is zeker geen rotzooi hoor.

Je moest eens weten hoeveel mensen zich rot zitten te vervelen omdat ze geen hobbies hebben. Als ze ergens zijn krijg je ze ook niet weg zeg!

Kan je ze koffie (of wijntjes) BLIJVEN aanslepen. Of het Wilhelmus opzetten....

Hai Headshell,

Het is inderdaad geen oude rotzooi want bijvoorbeeld de Dual 1019 ziet er nog puntgaaf uit. Eigenlijk was mijn idee om met twee draaitafels te werken, mijn Oracle en om beurten een van de oude draaitafels maar gezien de plaats die dat inneemt is dat (nog even ?) niet haalbaar.

De Oracle met de Graham is natuurlijk prachtig. Kwaliteit op zijn ouderwets. En nu ga ik thee drinken en met een koekje.

Carl