joopus Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 ik besef dat een klein beetje verbetering heel veel geld zou moeten kosten. Goed punt!! Zo nuchter ben ik natuurlijk ook Kwa versterker en CD speler heb ik dit gevoel ook. Ik weet ook dat ik mijn Klipsch speakers me erg goed bevallen, dus ik zie absoluut geen noodzaak om hier mee te gaan stoeien. Trouwens hoeft duurder natuurlijk niet altijd beter te zijn. Zoals eerder gezegd: een draaitafel upgrade zal er zeker komen en daarnaast is het leuk om wat met interlinkjes of netkabels te stoeien. Enfin, maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding en dat is genieten van de muziek. toch denk ik dat jij binnenkort de klipsch gaat inruilen, tegen een zacht klinkende speaker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 ik besef dat een klein beetje verbetering heel veel geld zou moeten kosten. Goed punt!! Zo nuchter ben ik natuurlijk ook Kwa versterker en CD speler heb ik dit gevoel ook. Ik weet ook dat ik mijn Klipsch speakers me erg goed bevallen, dus ik zie absoluut geen noodzaak om hier mee te gaan stoeien. Trouwens hoeft duurder natuurlijk niet altijd beter te zijn. Zoals eerder gezegd: een draaitafel upgrade zal er zeker komen en daarnaast is het leuk om wat met interlinkjes of netkabels te stoeien. Enfin, maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding en dat is genieten van de muziek. toch denk ik dat jij binnenkort de klipsch gaat inruilen, tegen een zacht klinkende speaker. Beste Joopus , Dat denk ik niet, want die Klipsch laat gewoon alles horen zoals het moet. Ik denk dat hij een andere draaitafel gaat aanschaffen, dan kan hij helemaal zelf bepalen welk element daarin moet en in elementen zit erg veel verschil qua klankkarakter. Van bikkelhard tot zijde zacht , zelfs dof : ) MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 5 mei 2005 Author Report Share Posted 5 mei 2005 ik besef dat een klein beetje verbetering heel veel geld zou moeten kosten. Goed punt!! Zo nuchter ben ik natuurlijk ook Kwa versterker en CD speler heb ik dit gevoel ook. Ik weet ook dat ik mijn Klipsch speakers me erg goed bevallen, dus ik zie absoluut geen noodzaak om hier mee te gaan stoeien. Trouwens hoeft duurder natuurlijk niet altijd beter te zijn. Zoals eerder gezegd: een draaitafel upgrade zal er zeker komen en daarnaast is het leuk om wat met interlinkjes of netkabels te stoeien. Enfin, maar uiteindelijk gaat het maar om 1 ding en dat is genieten van de muziek. toch denk ik dat jij binnenkort de klipsch gaat inruilen, tegen een zacht klinkende speaker. Beste Joopus , Dat denk ik niet, want die Klipsch laat gewoon alles horen zoals het moet. Ik denk dat hij een andere draaitafel gaat aanschaffen, dan kan hij helemaal zelf bepalen welk element daarin moet en in elementen zit erg veel verschil qua klankkarakter. Van bikkelhard tot zijde zacht , zelfs dof : ) MvG, Haudio Zo is het maar net. De Klipsch blijft omdat ie zo (h)eerlijk is. De draaitafel gaat vervangen worden door een betere. Het element zou kwa klank moeten gaan lijken op hoe de Opera Consonance nu klinkt, want die klinkt rytmisch, niet scherp en ook zeker niet opdringerig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 5 mei 2005 Author Report Share Posted 5 mei 2005 Veel draaitafels die tegenwoordig gemaakt worden klinken beter dan de draaitafels die 20 jaar geleden werden gemaakt. Maar ik wil het verschil natuurlijk eerst met eigen oren horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts