remcokok Posted 4 mei 2005 Report Share Posted 4 mei 2005 Een tijdje geleden ben ik de Fleetwood 2.8 tegengekomen op internet. Na de luistersessie heb ik hem zonder twijfel meteen gekocht. Een tweedehands die nog vrijwel nieuw was en slechts een paar uurtjes speeltijd heeft meegemaakt.. Het zijn zeer degelijke speakers die op geen enkel vlak overdreven zijn. Het enige negatieve wat ik kon vinden is dat de bas soms iets te ''boomy'' is. Maar dit is absoluut niet storend en bij gewoon luisteren amper merkbaar. Het midden en hoog blijft altijd loepzuiver en vervormt zeer gering op hoog volume naar mijn weten. Deze speakers zijn gewoon heerlijk om naar te luisteren.. Van wat ik heb gehoord klinken deze speakers mooier als bijv. de B&W 603, de JBL northbridge E90 en zelfs vergelijkbaar met de KEF q35. Heeft iemand echter ook fleetwood hier of kent het merk en zijn sound? Volgens mij is het een aardig jong bedrijf uit Amerika.. Het jammere is dat er nu nog haast niets over bekend is.. Remco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 4 mei 2005 Report Share Posted 4 mei 2005 Had er nooit van gehoord, even googlen geeft aan dat het een Australische bedrijf is, Hier is een link. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts