contour 3.0 Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 voor wie zoekende is : Raf heeft een aardige aanbieding: de Marantz PM17MK@ en de CD17 MK2 samen voor 1499 eurootjes! kijk, das luk, bij hobo bijvoorbeeld betaal je daar 2700 euro voor. alleen in titanium kleur verkrijgbaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 Aangezien het op het andere forum verwijderd is probeer je het hier maar? Moet jij trouwens niet naar Duitsland? Daar was alles toch veel goedkoper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
contour 3.0 Posted 5 mei 2005 Author Report Share Posted 5 mei 2005 a: het is niet voor mijzelf. B: op het andere forum verwijderd, ja, maar waarom? C; heb jij niets beters te doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 a: het is niet voor mijzelf.B: op het andere forum verwijderd, ja, maar waarom? C; heb jij niets beters te doen? In Duitsland was alles toch v Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 In Duitsland is alles beter/goedkoper want daar hebben ze de euro veel goedkoper gekregen dan wij in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 a: het is niet voor mijzelf.B: op het andere forum verwijderd, ja, maar waarom? C; heb jij niets beters te doen? In Duitsland was alles toch v Link to comment Share on other sites More sharing options...
contour 3.0 Posted 5 mei 2005 Author Report Share Posted 5 mei 2005 na nicht alles!!!!!!!!!!!! moet wel goed rondkijken hoor!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 moet wel goed rondkijken hoor!! Met goed rondkijken kom je erachter dat hier de prut nog 2 keer goedkoper is. Als je perse naar goedkope audiolanden wilt verhuizen, kies dan Japan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
contour 3.0 Posted 5 mei 2005 Author Report Share Posted 5 mei 2005 verhuizen? wie heeft het over verhuizen? ik heb het over rondkijken, gewoon mag da nie? vinden jullie de Nederlandse winkels dan zo heilig? nee toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 Prijzen vaak afhankelijk waar ze vandaan komen, zo zijn amerikaanse goederen vaak goedkoper in de USA (ondanks de lage dollar) en zijn japanse spulletjes goedkoper in azie. Als je naar die landen gaat en europese spullen (die ook hier gemaakt zijn) wilt kopen zal je opvallen dat die daar niet zo voordelig zijn als hun eigen spullen, ook misschien in verband met bescherming eigen markt. Trouwens wat hebben mensen tegen het feit dat iemand ons op aanbiedingen attend maakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
contour 3.0 Posted 5 mei 2005 Author Report Share Posted 5 mei 2005 Thanks Matthias! ik vind het ook gewoon binnen onze hobby passen: overal kijken en elkaar informeren. waar een ieder zijn spullen dan uiteindelijk koopt is geheel aan hen,ik heb nergens aandelen, alleen de laatste paar keren slechte ervaringen met winkeliers gehad.. kan aan het feit liggen dat ik kritisch ben, maar dan nog.... wat dat betreft is er in mijn regio(denhaag) niet veel lol meer te beleven. de winkels waar je echt nog serieus genomen wordt zijn op 1 hand te tellen, en dan zijn er ook nog drie vingers geamputeerd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 Trouwens wat hebben mensen tegen het feit dat iemand ons op aanbiedingen attend maakt? Je zou dit een commerci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 Ja dat sponsering niet wordt gewaardeerd is al duidelijk, al vraag ik me af wat de sectie reviews hier dan doet. Als er ergens een goede versterker is dan mag je dat wel zeggen, alleen dus niet waar die goedkoop gekocht kan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 5 mei 2005 Report Share Posted 5 mei 2005 *straalt wat liefde en geluk in dit topic* wel lief blijven h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Als je tot het clubje behoort, dan mag je hier blijkbaar ten allen tijden je eigen spullen + die van anderen aanprijzen als ze toevallig te koop staan!!! En nee jongens ik ben niet gefrustreerd, gewoon een nuchtere vaststelling Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
contour 3.0 Posted 6 mei 2005 Author Report Share Posted 6 mei 2005 stef, ik heb hier niets aan toe te voegen.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 stef, ik heb hier niets aan toe te voegen.......... Beloofd is beloofd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Tja, zo is er gisteren op eBay.de een nieuwe Bluenote Piccolo met element (draaiklaar dus) voor slechts 463 euro van de hand gegaan. Dat is echt een koopje. Kost in de winkel toch bijna 3x zoveel. Even op een andere fiets: een maat van mij heeft voor de 3e keer een peperdure CD speler bij een High End winkel gekocht en binnen de 3 jaar heeft zo'n apparaat elke keer kuren. Commentaar vand e winkelier: "Het is normaal dat in een CD collectie altijd een paar CD's zitten die niet afgespeeld kunnen worden." Haha, de huidige cd-speler is een Marantz SACD-speler van 2500 euro. Deze speelt de SACD's wel in 5.1 en CD mode af maar niet in SACD 2.0. Wat een zeikargument ook trouwens. Een goedkoop ding speelt alles maar bij high-end moet je blijkbaar tekortkomingen accepteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Wat is nou je punt Gripen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Dat het altijd goedkoper kan en dat duurder niet altijd beter is. Het tweede deel was niet zo on-topic maar ik moest het even kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Dat het altijd goedkoper kan en dat duurder niet altijd beter is. Het tweede deel was niet zo on-topic maar ik moest het even kwijt. Ok. Opgelucht nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Tja, zo is er gisteren op eBay.de een nieuwe Bluenote Piccolo met element (draaiklaar dus) voor slechts 463 euro van de hand gegaan. Dat is echt een koopje. Kost in de winkel toch bijna 3x zoveel. Heling is strafbaar hoor Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Waarom is dat heling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Waarom is dat heling? Door Justitie wordt altijd gewaarschuwd voor spullen die extreem goedkoop aangeboden worden. Als iets zoals in dit geval nieuw is en dan voor ongeveer 1/3 van de normale prijs wordt aangeboden, mag je er volgens Justitie van uitgaan dat het gestolen is Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Waarom is dat heling? Door Justitie wordt altijd gewaarschuwd voor spullen die extreem goedkoop aangeboden worden. Als iets zoals in dit geval nieuw is en dan voor ongeveer 1/3 van de normale prijs wordt aangeboden, mag je er volgens Justitie van uitgaan dat het gestolen is Marcel Vergeet niet dat deze Piccolo een verouderde versie betrof, De nieuwe hebben zijn dus ook verbeterd, en misschien wilde iemand wel snel verkopen om in Sneek een nieuwere te kunnen halen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts