rli Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 Uit verwondering werd nog even op dezelfde installatie een Fat Bob S met Benz Glider in een rega 2.6 arm met eenzelfde muziekfragment beluisterd. Ontluisterd is een beter woord, de Glider werd compleet gedeklasseerd door de Ebony: vlak, gewoon saai na de voorstelling van de Ebony. he he nou niet meteen die glider afzeiken he alles naar z'n prijs. Je raakt namelijk aan alles gewend ook aan slechte draaitafels Ik ben afgelopen woensdag ook bij audio selectief geweest om een tr 2.6 arm te kopen. Ik heb geluisterd naar de set met accuphase versterker, bluenote draaitafel met audio technica occ.. element en thiel luidsprekers. Wat een helderheid, ongelooflijk. Die thiels klonken zeer open. Maar het ontbrak wat aan body, waarschijnlijk doordat het element nog niet goed was ingespeeld. Vervolgens de dali's die er naast stonden. Nou dat was op het eerste gehoor heel anders van klank, veel warmer en meer gesloten maar na lang luisteren ook oke. Eenmaal thuis natuurlijk als de donder de porcino aangesloten op m'n veeeeeel goedkopere set. Dat viel zeker niet tegen. Af en toe zelfs kippevel op m'n armen (Joe Jackson Night and Day, michael mc donald keep forgetting). Die Rotels, linn ninka's en porcino met glider m2 klinken toch ook niet verkeerd. Vooral de "bassslam" en druk vind ik van mijn set goed. Verder klinken die linn's gewoon errug lekker maar zeker niet te laid back o.i.d. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 he he nou niet meteen die glider afzeiken he alles naar z'n prijs. Je raakt namelijk aan alles gewend ook aan slechte draaitafels Ik vind de glider zo goed dat het verschil me meer dan wat anders ook heeft overtuigd van de Ebony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 6 mei 2005 Report Share Posted 6 mei 2005 [ik heb geluisterd naar de set met accuphase versterker, bluenote draaitafel met audio technica occ.. element en thiel luidsprekers. Wat een helderheid, ongelooflijk. Die thiels klonken zeer open. Maar het ontbrak wat aan body, waarschijnlijk doordat het element nog niet goed was ingespeeld. Vervolgens de dali's die er naast stonden. Nou dat was op het eerste gehoor heel anders van klank, veel warmer en meer gesloten maar na lang luisteren ook oke. Eenmaal thuis natuurlijk als de donder de porcino aangesloten op m'n veeeeeel goedkopere set. Dat viel zeker niet tegen. Af en toe zelfs kippevel op m'n armen (Joe Jackson Night and Day, michael mc donald keep forgetting). Die Rotels, linn ninka's en porcino met glider m2 klinken toch ook niet verkeerd. Vooral de "bassslam" en druk vind ik van mijn set goed. Verder klinken die linn's gewoon errug lekker maar zeker niet te laid back o.i.d. robin En zeker een nog niet ingespeelde set of combinatie die toch zo'n openheid geven... Nu mijn speler al zo'n anderhalve week staat te spelen kan ik je idd melden dat mijn Bluenote Piccolo steeds rondere vormen aanneemt qua geluid, vooral het laag krijgt meer power! inspelen is dus zeker gewenst! En laat niemand ooit nog zeggen dat een Goldring Eroica LX saai of duf klinkt!!! Een Benz zal wel weer andere eigenschappen vertonen, maar ook de loopwerken moeten zich nog wat meer thuisvoelen in hun jonge jasjes. Inspelen, inspelen en nog een keer inspelen, dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 De Benz Micro Ebony H high output MC cartridge in volle glorie. Van dit klankjuweel ben ik in Nederland de trotse en allereerste eigenaar. Er is geluisterd, gesproken en gedubd. Er is gedacht van ja en van nee en het viel allemaal geenszins mee. Er waren haken en er waren ogen, er waren onverwachte hindernissen, voetangels en klemmen. Er was volop goede wil en er waren onmogelijkheden. Het kon eigenlijk niet. Het kon toch eigenlijk weer wel. Over al die zaken wil ik eigenlijk verder niks zeggen want dat is tussen Henk en mij. Publiekelijk wil ik hier wel verklaren dat Henk een man is met een groot hart voor zijn klanten en dat materiele zaken, in de betere wereld waar ieder van ons op zijn manier naar streeft, altijd ondergeschikt kunnen worden gemaakt aan immateriele. Grote woorden zijn makkelijker dan daden, de daad bij grote woorden voegen vele malen moeilijker en geen grote woorden hebben maar grote daden doen dat is het allergrootste. Honi soit qui mal y pense! (Schande over wie er slecht van denkt/ motto van de Ridders van de Kouseband) Ik heb op twee manieren een heel goed gevoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Over al die zaken wil ik eigenlijk verder niks zeggen want dat is tussen Henk en mij. Publiekelijk wil ik hier wel verklaren dat Henk een man is met een groot hart voor zijn klanten en dat materiele zaken, in de betere wereld waar ieder van ons op zijn manier naar streeft, altijd ondergeschikt kunnen worden gemaakt aan immateriele. Grote woorden zijn makkelijker dan daden, de daad bij grote woorden voegen vele malen moeilijker en geen grote woorden hebben maar grote daden doen dat is het allergrootste. Honi soit qui mal y pense! (Schande over wie er slecht van denkt/ motto van de Ridders van de Kouseband) Ik heb op twee manieren een heel goed gevoel. Heb je 'm voor niks gekregen dan? In ieder geval van harte met je nieuwe aanwinst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Betekent dat dat we dit juweeltje nu niet meer bij Haudio kunnen beluisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Betekent dat dat we dit juweeltje nu niet meer bij Haudio kunnen beluisteren Voor Ome Henk en jou mag hij nog wel een paar dagen veilig in Sneek blijven liggen. (dan weet je wwar je voor kunt gaan sparen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Ha die Kraus, Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ik heb gezien hoeveel indruk dit element op je heeft gemaakt. Het is grappig om de namen van het forum in levende lijve te ontmoeten. Het was voor mij (als draaitafel-leek in Sneek) ook een soort van leermoment om te horen welke aspecten voor jou een dooslaggevende rol hebben gegeven. Je hebt in ieder geval een weloverwogen keuze gemaakt en ik denk dat je daarom er extra van zult genieten. Ik ben inmiddels overstag wbt de aanschaf van een Bluenote draaitafel (Picolo). Welke arm en element ben ik nog niet uit, maar zodra de financien het toelaten ga ik weer luisteren. Groeten, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 @Gerald, het genoegen van de ontmoeting was geheel wederzijds. Inderdaad, leuk om eens het gezicht en de persoon te zien achter de literair begaafde bijdragen die je hebt geleverd. Ook grappig om te zien dat er wel meer zijn die een middagje (zomaar) stukslaan in de gezellige toko achter de historische gevel. Men schuift daar gemakkelijk aan. Neem lekker de tijd voor je definitieve keuze: shopping is half the fun @Ruud, de gelegenheid om te luisteren moet je nog redelijk snel in Sneek doen en anders wachten tot de 28e; ik neem aan dat ik het elementje dan wel in de Fat Bob heb zitten. Je advies om eerst aan iets anders te beginnen met upgraden is heus niet tegen dovemansoren gezegd. Maar ik heb/had me voorgenomen: eerst de draaitafel en dat geef ik niet zomaar op. Hij is bijna af, daarna komt de rest. Gelukkig ben ik nog wel zo tevreden dat ik niks per se hoef maar het voornemen is om toch te blijven gaan en ik denk ook wel te weten in welke richting. Het is wel sneller dan oorspronkelijk gedacht maar ik heb het idee dat ik dankzij Haudio in een meer dan comfortable positie ben gebracht om voor het element een redelijk gefundeerde keuze te maken. De Ebony heb ik niet thuis beluisterd maar andere elementen daarentegen wel en dat op een wijze die ik nog nooit eerder van iemand/een winkel heb gehoord. In 99 van de 100 gevallen worden elementen, ook extreem dure 'gewoon' op de folder gekocht en daar is hier geen sprake van. Ik heb me weken(!), en ik denk dat niemand op de wereld mij dat na kan zeggen, thuis kunnen voorbereiden en kwam op de luisterdag in Sneek goed beslagen ten ijs. Ik heb een persoonlijke keuze gemaakt en kunnen maken en dat is iets anders dan wanhopig geloven dat het wel waar moet zijn wat er in folder/blaadje/test staat. Omdat het mijn keuze is kan het alleen voor mij maar goed of fout zijn. Een ander zou ook niet met diezelfde vrouw trouwen Daar komt bij dat de Ebony een vrij uitgesproken element is, de Ruby of de JA waren in zekere zin een veiliger keuze. Het risico van een verkeerde keuze wat betreft de loopwerk/arm/elementcombinatie acht ik uitgesloten; dan moet het loopwerk maar weg als het element niet presteert. Nog even en dan is de draaitafel af en komt de rest. Alles tegelijk, dat zal niet lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 (...) De meetwaarden en het plaatje op de scoop zijn griezelig slecht al bij een track die andere elementen schots en scheef gemonteerd foutlous op de scoop zouden zetten. De anders zo fraaie golfjes hebben een akelig gerafeld aanzien op het groene beeldschermpje. Dat belooft weinig goeds al bij de montage en op het ergste voorbereid nemen we plaats voor een eerste indruk.Dat valt echter vies tegen , al bij de eerste tonen zet Ebony de toon met een mooie volle, geheel los in de ruimte staande klank met een diepte die ik vrijwel nooit eerder heb gehoord. Vanaf de eerste minuut weet je meteeen, hier klinkt een absoluut topelement (...) Bij elk product horen de relevante testmethodes betrouwbare indicaties op te leveren ten aanzien van de prestaties. Werden hier wellicht aspecten wel getest die niet relevant zijn? Of werden hier wellicht aspecten niet getest die wel relevant zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 7 mei 2005 Report Share Posted 7 mei 2005 Ik citeer even uit een ander topic; "The proof of the pudding is in the eating." Echt waar, wat moet je nou anders testen dan hoe het klinkt? Ongetwijfeld zal het elementje het laten afweten bij de reproductie van een artilleriebombardement, maar dat draai ik niet zo vaak en dan alleen nog op de tv als ik niet op tijd heb gezapt. Maar......... zoals je hebt kunnen lezen is mijn setje nog niet af. Wellicht dat de trillingsvrije Soundstones een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan het totaalplaatje. Ik heb een lijstje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Beste Kraus, Laat het allereerst duidelijk zijn dat ik hier niet jouw subjectieve beoordeling in twijfel wil trekken! Ik weet en aanvaard dat bepaalde eigenschappen van apparatuur voor de subjectieve werkelijkheidsbeleving zwaarder kunnen wegen dan andere. Vooral bij transducenten is het zelfs zo dat bepaalde apparaten worden bemind vanwege hun fouten (m.n. "overdrijvingen")... M.i. zouden pick-up elementen (inclusief arm & draaitafel, vanzelfsprekend) aan enkele tests moeten worden onderworpen die we kennen bij het beproeven van luidsprekersystemen: zoals breedbandige ruispulsen met FFT (cumulative decay spectrums) bij diverse amplituden (test vertraagde resonanties), blokgolven (test fasecoherentie), ruisbursts (reactietijd / demping). Er m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Er m Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Beste Kraus, Gebrekkig gehoor? Lijkt me niet! Natuurlijk is jouw gehoor niet perfect. Dat is mijn gehoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Dat testbare fenomeen kan ik je niet zeggen, want zo uitgebreid is er niet getest. Hoe gaat dat daar bij AS? MJ of PD, die een zkere handigheid hebben bij het monteren van elementen, dat valt niet te ontkennen, verdwijnen in het werkhok van Henk en 1 van beide, PD in dit geval, monteert het element in de arm. Anderen doen nogal eens of het allemaal magie is, bij AS gaat het vrij nuchter. Voor je gaat luisteren laten zij even zien hoe het element meet op de scoop; dat is bij de montage en vooraf aan de luistersessies gebeurd. De Ebony, het element dat ik uiteindelijk gekozen heb, gaf geen mooie meetwaarden aan. Bij een niet al te veel overstuurde track heb je al geen mooie golfjes meer maar een golf waarvan de lijn bij de toppen en dalen zelfs is onderdbroken. Ik ken wel golfjes met een dip in de top, een concaaf gedeelte dus maar dit had ik nog niet eerder gezien. Zag er niet fraai uit, inderdaad. Verdere testen zijn in dit geval niet gedaan. Het gaat er zo goed mogelijk in zonder er uren aan te besteden en dan maar eens horen hoe het klinkt. Wel netjes zelfde set, zelfde muziek, zelfde plek, even luid. Ik vond dat op de scoop slechte element heel erg mooi klinken en waarom ook niet? Hoeveel waarde moet je aan die metingen hechten, Ten eerste heb je nooit van die overstuurde groeven en ten tweede, een eenvoudig MM elenmentje speelt vaak de moeilijkste tracj nog vrij behoorlijk af. Klinkt-ie daarom beter? In mijn oren niet. Ik wil geen bewijs uit het ongerijmde leveren in deze door en door kapitalistische wereld (waar ik overigens helemaal niet zo ontevreden over ben) maar hoe slecht kan een element zijn uit een bepaalde prijsklasse? Maar je hebt gelijk: "Keep an open mind" Dat heb ik naar beste vernmogen gedaan. Nu op langere termijn maar afwachten of het geholpen heeft. Zijn we onfeilbaar? Dat is de paus ook nog maar net goed 100 jaar. Geen hovaardij dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 (...) Voor je gaat luisteren laten zij even zien hoe het element meet op de scoop; dat is bij de montage en vooraf aan de luistersessies gebeurd. De Ebony, het element dat ik uiteindelijk gekozen heb, gaf geen mooie meetwaarden aan. Bij een niet al te veel overstuurde track heb je al geen mooie golfjes meer maar een golf waarvan de lijn bij de toppen en dalen zelfs is onderdbroken. Ik ken wel golfjes met een dip in de top, een concaaf gedeelte dus maar dit had ik nog niet eerder gezien. Zag er niet fraai uit, inderdaad. Verdere testen zijn in dit geval niet gedaan. (...) Beste Kraus, Begrijp ik nu goed dat er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Je vraagt wel veel maar onder voorbehoud meen ik dat al bij 60 mu het plaatje niet meer in orde was. Mijn interesse ligt niet erg op dat vlak. Ik weet niet eens wat mu is. Er wordt natuurlijk wel geprobeerd om het zo goed mogelijk af te regelen maar nogmaals, het gaat in dit geval niet om een element wat de winkel uitgaat en naar de klant. Sommige elementen zijn zo afgeregeld, andere duren wat langer, zoveel weet ik uit eigen ervaring zelf nog wel. Er worden in dit geval geen uren aan besteed, mijn tijd is ook beperkt. Ik moet voor donker thuis zijn, hoor. Ik maak het nu laat omdat ik wat te vieren heb, maar anders was ik al afgehaakt. Toch heeft het wel wat, zo lekker forummuh in de nu al vroege uurtjes. Ik was ook een beetje speciaal voor jou opgebleven want ja, vaste gewoontes maken voorspelbaar en ik had wel zin in een praatje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Ik maak het nu laat omdat ik wat te vieren heb, maar anders was ik al afgehaakt. Toch heeft het wel wat, zo lekker forummuh in de nu al vroege uurtjes. Nou nou, mag jij wel zo laat naar bed van je moeder? Leuk dat je zo enthousiast bent trouwens. Het is inderdaad wel apart dat de Ebony het zo slecht doet op de scoop, maar tegelijkertijd wel zo goed klinkt. Je leest wel vaker in de vakbladen dat apparatuur, bijvoorbeeld buizenversterkers, matig tot slecht meten maar t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Heeft de niet gladde sinus niet met het inspelen te maken? Het element is immers gloednieuw en een benz heeft zeker 50uur nodig... GRT Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 @Ruud,de gelegenheid om te luisteren moet je nog redelijk snel in Sneek doen en anders wachten tot de 28e Is aanstaande zaterdag vroeg genoeg? Ruud gaat nl met mij mee naar Ome Henk en we maken ook ff een afsteker naar AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Heeft de niet gladde sinus niet met het inspelen te maken? Het element is immers gloednieuw en een benz heeft zeker 50uur nodig... GRT Frans Beste, Natuurlijk heb je helemaal gelijk , dat er verschillende parameters zijn , die aan verandering onderhevig zijn. Bovendien zijn praktisch alle elementen die ik monteer en instel ''nieuw''............... Daarom is er wel enige vergelijk mogelijk tussen nieuwe elementen, bv een Ruby 3 en een LP Ebony H . Ik kan je verzekeren, dat ingespeelde elementen behoorlijk betere waardes laten zien dan nieuwe elementen. Maar alles wat hoorbaar is is niet altijd meetbaar , gelukkig komen in de muziek heel andere modulaties voor dan er met een toongenerator gegenereerd worden. Tenminste uitgaande van autentieke instrumenten , want synthesizers kunnen verschrikkelijk veel verschillende tonen genereren, zelf die nooit met enig ander instrument gemaakt kunnen worden, anderzijds zijn blokgolven niet mijn favoriete tonen als het om muziek gaat . Bovendien kan ik op een dagje verschillende elementen luisteren niet alle elementen perfect instellen , dan lopen de mensen weg omdat het gewoon veel te lang duurt. Ik denk zelfs dat er geen tientallen zaken zijn die en alle elementen in huis hebben, en ook niet verscheidene elementen kunnen laten horen in verschillende kombinaties. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Hoi Paul. Beter kun je dag niet besteden lijkt mij. Ik wil nog even mijn wijsheid van dit moment kwijt. Uiteindelijk heb ik drie elementen vergeleken en het verder moeten doen met wat ik zo hier en daar gehoord heb en natuurlijk de elementjes die ik thuis heb liggen. de Ruby en de JA ontlopen elkaar niet veel; allebei ongelooflijk veel detail. Wat ze beide heel mooi doen is de laagjes aanbrengen (het koortje wat vlak achter de zangers staat, bijv.). De JA is iets mooier van klank volgens mij vooral bij houtinstrumenten; ik denkdat de JA tov van neutraal een heel klein tikje warm is, de ruby net iets aan de andere kant van neutraal. Beide een heel mooie naald; de JA vermoed ik heeft de meeste individuele aandacht gekregen wat kanaalongelijkheid en afwerking betreft. Alle JA's zijn waarschijnlijk even perfect, de Benz's zullen iets meer verschil onderling kunnen hebben, denk ik, dit is tenslotte een fabrieksproduct. Je kunt het waarschijnlijk iets meer of minder treffen. De JA is in mijn ogen een fijnproeverselement, voor iemand die de moeite wil nemen. De JA is waarschijnlijk op termijn het betere element; de kans op verveling nihil, de afterservice voorlopig wel gegarandeerd. De schildering van diepte misschien iets beter dan de Ruby. De Ruby verkoopt zichzelf iets gemakkelijker maar zal ook niet gauw vervelend worden, daarvoor is hij toch te neutraal. De JA stelt wel hogere eisen aan de set. De versterking moet top zijn. In een mindere set is de JA misschien soms te vlak. De Ruby is wat beter inzetbaar; hij zal ook in een wat mindere set/arm nog goed presteren De Ebony wijkt behoorlijk af van standaard. Voor mijn gevoel was het het meest muzikale element. Het is het totaalplaatje wat hij neerzet dat indruk maakt. Bij Sara K zit er ergens zo'n geplukte contrabas en de JA en de Ruby geven dat strak en droog weer. De Ebony doet dat veel voller en vetter en waarschijnlijk minder correct maar ik voelde gelijk de sfeer van nachtleven en sigarenrook, ook stond dat instrument veel ruimtelijker in de omgeveing. Je hoort en ziet hem gewoon staan een eindje naar de achtergrond, barstend van de slaap in zo'n lange nacht. Het is dat "beeldend vermogen" dat mij zo aansprak. Het is natuurlijk de kracht en de zwakte tegelijkertijd. Je moet er van houden. Van de dag in Sneek wil ik nog het volgende kwijt. Het was een relaxte dag maar ook hard werken; het valt niet mee om in een paar uurtjes zelfs maar twee elementen te beluisteren. Het venijn zat 'm in de staart. Zo maar iets denken kan altijd helemaal verkeerd zijn. Ik had Henk gevraagd om de Ruby. Dat leek mij gezien de goede ervaringen met Benz elementen een safe bet toen ik bedacht had dat de JA voor mij en mijn setje niet de juiste keuze zou zijn. Eigenlijk was het beluisteren vande Ruby niet veel meer dan een onvermijdelijke formaliteit. De Ebony lag er alleen maar om de nieuwsgierigheid van de importeur te bevredigen. Om allerlei voor de hand liggende redenen veronderstelden zowel Henk als ik dat beiden in prijs gelijk zouden zijn. Dat maakte het luisteren achteraf wel objectiever en had ik tevoren geweten dat er een toch nog behoorlijk prijsverschil zou zijn dan had ik de Ebony niet eens of hooguit uit nieuwsgierigheid beluisterd. Nu veronderstelde ik dat je gewoon kon kiezen de een of de ander, maakt qua prijs niet uit. Had ik de Ruby gekozen dan was ik waarschijnlijk geen eens achter het prijsverschil met de Ebony gekomen.. Nu liep het echter anders en bleek pas achteraf met het in goede gemoede steggelen, dat hoort er nou eenmaal bij, over inruil en een telefoontje dat .er helemaal geen sprake was van gelijkheid in prijs. Een onaangename verrassing voor ons beiden.. Ik denk dat Henk ook wel gewens is om vlug te beslissen en ik ook wel een beetje maar hier stokte het toch even. 24 uur broeden en denken, wikken en wegen van twee kanten zijn we er toch uitgekomen. In een ander topic gaat het dan over internetwinkels en prijzen maar mij is gebleken dat inderdaad persoonlijk contact, elkaar een beetje kennen en waarderen, weten wie de ander is niet via zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 @Ruud,de gelegenheid om te luisteren moet je nog redelijk snel in Sneek doen en anders wachten tot de 28e Is aanstaande zaterdag vroeg genoeg? Ruud gaat nl met mij mee naar Ome Henk en we maken ook ff een afsteker naar AS. Wat mij betreft wel hoor; ik stel me voorlopig wel tevreden met mijn MC Gold. Op een of andere manier moet het element nog naar het westen van het land komen en nou kan het natuurlijk wel per post maar dat spreekt mij niet zo vreselijk aan. Totdat daar een oplossing voor is blijft-ie veilig in Sneek. Komt iemand van jullie niet richting westen? Ga zaterdag maar lekker luisteren. Vergeet dan de vlaai niet niet want ik stond er met lege handen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Ik kom tot Almere. Je kunt 'm dan bij Ruud afhalen. Betalen doe ik 'm echter niet . Dat zul je met Henk moeten regelen Maar ik wil 'm ook best mee naar huis nemen. Kun je 'm bij mij ophalen Wel schandalig dat je met lege handen stond. Je weet toch dat Henk een lekkerbek is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 mei 2005 Report Share Posted 8 mei 2005 Dat Almere is niet zo'n gek idee; ik kom regelmatig in Amsterdam bij mijn oude vader en Almere is niet zo uit de route. Ik zorg dat-ie betaald is en als Ruud hem mee naar huis wil nemen en ff de deur open wil doen op een nader te bepalen moment dan is dat een elegante oplossing. Het afhalen hoeft ook niet op stel en sprong wat mij betreft, er is vast wel een moment te vinden dat schikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts