Jump to content

Hepta Street

Guest Johnny
 Share

Recommended Posts

Guest Johnny

Heeft er iemand misschien luister ervaring met de hepta street.

Ik kan deze tweede hands kopen, heb ze wel gehoord en ben er wel over te spreken.

Beste Johnny,

Hepta maakt zowiezo prima luidsprekers en geen boemkasten.

Daarom klinken ze minder commercieel dan sommige andere merken.

Maar deze luidsprekers (ook de Street) zijn luidsprekers voor mensen met luister ervaring en dat heb jij blijkbaar, of je hept-(a) prima oren.

Ze zijn gemakkelijk aan te sturen en behoorlijk hoog van rendement dus kun je in welke combinatie dan ook , geen problemen verwachten.

Dus gewoon doen, denk ik.

Met Vriendelijke Groet,

Haudio

Guest Johnny

Haudio bedankt voor jou informatie, of ik

goeie oren heb(ta) weet ik niet maar zoals ik al zei ben er erg tevreden mee.Zelfs het laag gebied valt me niet tegen.

Misschien weet jij wel wat te vertellen over tranmissionline line boxen, ik had voor deze hepta's namenlijk zelfbouw TL in mijn huiskamer staan en moet toe geven dat de hepta's kwa laag niet zo warm klinken als de TL's .Ondanks dat dit zelfbouw was klonk het echt niet slecht alleen erg moeilijk om aan te sturen, dit heb ik 4 jaar gedaan met een marantz pm 50 wat heel goed ging. Ben nu over gegaan op de Mz sr590 Dolby digitaal ook deze versterker stuurde zonder problemen de TL's aan.Ik denk dat als ik de hepta's niet tegen was gekomen voor 500 gulden dat ik had gekeken voor een ander TL set. Verder heb ik als center en achtergrond speakers Elac wat mijn ook goed bevalt.

MVGR Johnny.

• 2 weeks later...

Hepta -street nu nog voor dat bedrag is redelijk fors. Toen ik op zoek was in de zelfde prijsklasse trof ik de Translator- Impact 30 aan voor dezelfde nieuwprijs.

Deze klonke echter wel veel veelzijdiger.