sandeplatenman Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 Renaat, Net als bij vele geluidskaarten op computers, zit achter de 3,5 mm uitgang waarin je normaal je koptelefoon of kabel naar je versterker steekt, een digitale uitgang. Je hebt dus een kabel nodig die lijkt op een toslink, maar met een langere steker aan de zijde van de 3,5 mm uitgang. Er zijn ook verlengstukken te koop (zie plaatje) Volgens Stereophile is dat een SPDIF, volgens mij is dat een speciale optische kabel / toslink. Ik hoop dat je wat met deze info kan. Bezoek ook eens de site van stereophile; daar staan veel artikelen die je kan lezen. Succes! San Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renaat Mattheus Posted 12 juni 2005 Report Share Posted 12 juni 2005 Beste, Ik heb ondertussen de Cardas kabel uit de States aangekregen en heb de iPod van zoonlief eens aangesloten op mijn set. Wel, dit is om het eufemistisch te stellen 'niet slecht' ! Er zijn uiteraard (en gelukkig maar, oef ...) verschillen met mijn (te dure) digitale bron. Toch ga ik me meteen ook zo een onding aanschaffen om aldus wat te experimenteren met muziekgenres die ik niet onmiddellijk zou kopen. Groet Renaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts