mischa Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Ik ben op zoek naar ene John uit Nieuwstadt, die morgen naar Sneek rijdt of spullen bij Henk laat ophalen. Wil je mij svp even bellen/mailen voor morgen aub? Ik heb bij Henk spullen besteld en wil vragen of je die voor mij mee wil brengen. Met vriendelijke groet, Mischa Gielen Munstergeleen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Kijk even in je mailbox aub groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Kijk even in je mailbox aub groetjes John John, hoef jij niet te werken? Zit je zomaar wat te internetten in de baas z'n tijd Och ja, je bent eigen baas Mischa, neem ff contact met mij op. Kan via PB of email button in deze post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Kijk even in je mailbox aub groetjes John John, hoef jij niet te werken? Zit je zomaar wat te internetten in de baas z'n tijd Och ja, je bent eigen baas Mischa, neem ff contact met mij op. Kan via PB of email button in deze post. Heb een baal dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 't word druk, daar in Sneek Nee, ik heb het vermoeden dat ik met de vrachtwagen moet gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Niet de boel door elkaar gooien, hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 hahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischa Posted 13 mei 2005 Author Report Share Posted 13 mei 2005 Kijk even in je mailbox aub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Kijk even in je mailbox aub Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Niet de boel door elkaar gooien, hoor! Jij krijgt toch de Grado Green, Mischa krijgt jou Ace en de Ebony is dan voor mij voor de moeite Zo was het toch, of niet en voor John heb ik nog wel een Shure M44-7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Niet de boel door elkaar gooien, hoor! Jij krijgt toch de Grado Green, Mischa krijgt jou Ace en de Ebony is dan voor mij voor de moeite Zo was het toch, of niet en voor John heb ik nog wel een Shure M44-7 We gaan er inderdaad op die manier allemaal misschien op vooruit, het zou wel het eerlijkst zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Niet de boel door elkaar gooien, hoor! Jij krijgt toch de Grado Green, Mischa krijgt jou Ace en de Ebony is dan voor mij voor de moeite Zo was het toch, of niet en voor John heb ik nog wel een Shure M44-7 Ik ben al blij dat ik nog wat krijg maar ik wil er dan wel de snaar bij hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 13 mei 2005 Report Share Posted 13 mei 2005 Niet de boel door elkaar gooien, hoor! Jij krijgt toch de Grado Green, Mischa krijgt jou Ace en de Ebony is dan voor mij voor de moeite Zo was het toch, of niet en voor John heb ik nog wel een Shure M44-7 Ik ben al blij dat ik nog wat krijg maar ik wil er dan wel de snaar bij hebben Sjonge jonge jonge, kan ook nooit tevreden zijn he Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Ze hebben mij allemaal gevonden , de vracht is geleverd .............kan deze nu weg ? Lijkt hier wel een datingsite groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischa Posted 15 mei 2005 Author Report Share Posted 15 mei 2005 Heb inderdaad alles in goede orde ontvangen. Ik heb alleen de rekening van Henk nog niet ontvangen, maar die mag hij wat mij betreft wel vergeten..... Ik zie hem wel komen Henk, je hebt mijn gegevens. Nu eerst de Thorens opknappen. Hints? Links? Tips? Alle info is welkom. Groeten en reeds bedankt voor de prettige samenwerking, Mischa Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 15 mei 2005 Report Share Posted 15 mei 2005 Hallo Mischa , Kijk hier eens Thorens ombouwen incl. de nieuwe foto's met de Ace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts