Edwin R Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Beste forumleden, Ik heb een probleem, ik ben verslaafd, elke keer als ik op de markt kom zie ik platen staan, dat is nog niet zo erg, maar ik kan ze niet laten staan! Voor een prijs van e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Zaterdag 14 september, Audioselectief Sneek. C-U later, Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Edwin R:Beste forumleden, Ik heb een probleem, ik ben verslaafd, elke keer als ik op de markt kom zie ik platen staan, dat is nog niet zo erg, maar ik kan ze niet laten staan! Voor een prijs van e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin R Posted 19 augustus 2002 Author Report Share Posted 19 augustus 2002 Hallo Haudio, Welke element(en)zouden hiervoor in aanmerking komen en hoeveel kosten die ongeveer. De phono voorversterker is eigenlijk een printplaatje van Sugden wat in de de versterker is geplaatst. Door middel van pennetjes kan deze voor mm/mc worden ingesteld. Ik heb hier ongeveer 300 gulden voor betaald. Ik kan alleen zeggen dat het beter klinkt dan via de phono ingang van mijn Marantz 66KI, verder heb ik geen vergelijking kunnen maken. Overigens kan ik het printplaatje zo weer uit de Sugden verwijderen zodat er evt. een externe voorversterker kan worden aangesloten. groet, Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Hallo Edwin, Ik raad je aan om een tweedehands Thorens 160-model te kopen (kosten tegenwoordig bijna niets meer) (regelmatig even kijken op marktplaats.nl). Een nieuwe interlink eraan lassen, een goed element kopen, de speler af laten stellen en spelen maar! Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts