Jump to content

forum sluiten

joopus
 Share

Recommended Posts

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het forum sancties gaat nemen.

dit vanwege het conflict gebeuren tussen de forummers van de afgelopen tijd.

de sanctie bedraagt een sluiting van het forum. :(

De tijd zal het leren. ;)

En als dat werkelijk gaat gebeuren zou ik zeggen : lullig , zwakte bod. ;)

't Zal toch wel loslopen? Het merendeel gedragt zich toch heel fair en netjes?

Kan die betrouwbare bron ook aangeven wanneer? Dan open ik nl. geen topic meer, zonde van de moeite.

Maar, als ik iets zou willen sluiten zou ik het gelijk doen.

Of, is dat lekken naar jou bedoeld als waarschuwing?

Of, zit er een gaatje in je duim? :unsure:

Da's handig, dan stappen de adverteerders ook op, want ik denk dat een groot deel van de forumbezoekers de rest van Hear.nl bekijkt en dan dus niet meer.

Bij bifi.nl zie je nu ook naarstige pogingen om het bezoekersaantal weer op te krikken, zoals een wekelijkse nieuwsbrief die ik na tig manende mailtjes gelukkig niet meer ontvang :ph34r:

Ik denk dat het geen permanente forumstop zal zijn en het is erg vreemd dat Hear dit niet zelf naar ons forummers communiceert :unsure:

Het lijkt wel de bekende moderatie, grote bezem er doorheen en geen uitleg geven :(

Als het zo moet, stop dan maar meteen met Hear :cool2:

Andr

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het forum sancties gaat nemen. dit vanwege het conflict gebeuren tussen de forummers van de afgelopen tijd.

de sanctie bedraagt een sluiting van het forum. :(

Hier kijk ik dus ECHT niet raar van op.

Op Hifi.nl is zoiets al eens gebeurd.

Misschien is dit een typisch geval van "de geschiedenis herhaalt zich"?

Ach, waarschuwingen zijn er de laatste maanden voldoende gegeven.

Maar misschien niet persoonlijk genoeg.

Met vriendelijke groet,

Erjee.

Ach, waarschuwingen zijn er de laatste maanden voldoende gegeven.

Ik zie anders het HEAR-team bar weinig op het forum... Als ze echt problemen hebben met sommigen, dan bannen ze die toch gewoon (na een aantal waarschuwingen natuurlijk)?

Het lijkt mij toch echt wel dat Hear eerst een topic zelf hierover zal openen...

Wellicht alle gebruikers van het forum nog eens voorzien van een aantal - terechte - gedragsregels en een beschrijving van de nodige dogmatiek van normen en waarden...

Eigenlijk niet nodig, we zijn toch allen volwassenen? Waarvan de meesten zich ook gewoon goed - lees: normaal - gedragen, en een paar zich wellicht wat ongenuanceerd of hautain uiten? Prima weerspiegeling van de samenleving, al kunnen sommige personen het misschien wel beter laten om zaken te uiten die totaal op

Vroeger, ten tijde van Hifi.nl was ik dagelijks meerdere keren daar op het forum.

Er werd daar heel wat verbaal geruzied.

Ik las ook veel artikels en reviews.

Ik kreeg natuurlijk ook een hoop publiciteit op mijn donder, al dan niet gedwongen slikken heet dat....

En van de ene dag op de andere doekten ze het forum op.

Sindsdien heb ik hifi.nl niet meer bezocht.

Zonde voor de adverteerders inderdaad.

Henri

Ruzie? Het was een meningsverschil.

Een forumstop hierdoor is ridicuul...ik geloof er niets van. Lees voor de verandering eens groups.google.nl het klassieke muziek forum, daarmee vergeleken zijn de ruziemakers Hear maar een stelletje doetjes.

We zijn allemaal mensen, geen robots die presies doen wat er in hun programmering staat. Tja ook ik laat me nogal eens mee slepen (vervelende gewoonte :unsure: ) als ze me daarom willen bannen is het mijn eigen schuld. (wie de billen brand moet op de blaren zitten) Maar ze moeten niet iedereen straffen voor de uitspattingen van enkelen, ik vind dat Hear wel erg veel kan (discriminerende opmerkingen of dood wensingen lijken niet gestraft te worden) :(

Marcel

Guest Kraus vonBentinck

Ik denk dat Joopus' gevoel voor humor het enige is dat dit topic levend houdt.

Een sterk punt van Hear is volgens mij toch wel de zelfregulering van de forummers, wordt het te gek dan komt er altijd wel tegenvuur. De andere fora zijn mij toch teveel kleuterklasjes waar de kindertjes hun zegje mogen doen zolang de hopman het goed vindt.

Hear hoor je nooit iets van de moderatoren en dat is de mooiste manier. Toch wordt er wel degelijk ingegrepen.

Hear is soms saai maar heeft tenminste een eigen sfeer, die door de deelnemers wordt gemaakt en niet door de moderatoren.

En je krijgt er niet altijd/of bijna nooit gelijk, dat is ook heel veel waard. :D

Ik denk dat Joopus' gevoel voor humor het enige is dat dit topic levend houdt.

Een sterk punt van Hear is volgens mij toch wel de zelfregulering van de forummers, wordt het te gek dan komt er altijd wel tegenvuur. De andere fora zijn mij toch teveel kleuterklasjes waar de kindertjes hun zegje mogen doen zolang de hopman het goed vindt.

Hear hoor je nooit iets van de moderatoren en dat is de mooiste manier. Toch wordt er wel degelijk ingegrepen.

Hear is soms saai maar heeft tenminste een eigen sfeer, die door de deelnemers wordt gemaakt en niet door de moderatoren.

En je krijgt er niet altijd/of bijna nooit gelijk, dat is ook heel veel waard. :D

Daar heb je ook wel weer gelijk in.

Marcel