mischa Posted 16 mei 2005 Report Share Posted 16 mei 2005 Wie heeft foto's van een Thorens TD160 met een zelfgemaakt MDF rand?? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet welke rand ik er omheen wil hebben, vandaar dat ik eraan denk om eens wat te proberen met MDF. Hiermee zouden dan de "losse" blokjes in de hoeken ook kunnen vervallen doordat ze een geheel vormen met de rand. Volgens mij als je een aantal 22mm MDF panelen op elkaar lijmt, moet dit toch wel bijna een onverwoestbare kast opleveren? Met een mooie zwarte zijdeglans finish zal dit toch niet gek uitzien. Op en of aanmerkingen hoor ik graag van jullie!! Ik moet nog beginnen en ik sta voor alles open. Bij voorbaat dank voor de inspiratie. Mischa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 mei 2005 Report Share Posted 16 mei 2005 LINKJE Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 16 mei 2005 Report Share Posted 16 mei 2005 Gedverd ............ ook een te gekke kast en dat met bolletjes lood Maar deze kan ook Mischa , de mijne gelijk aan die van Sodejuu na ombouw . Maakt wel heel veel verschil uit in vergelijk met de originele lijst . Je woont in Geleen , je mag gerust eens komen luisteren naar deze Thorens . Nieuwstadt is maar een steenworp ... Met vriendelijke groet John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts