Jump to content

schelp

Recommended Posts

Omgevings geluid gekombineerd met je eigen lichaamsgeluid, of jouw dode kamer is niet dood of er is iets anders aan de hand.

Spido ruist zelf erg :rolleyes:

Nog even, dan is ook hear alleen nog ruis. <_<

Sorry mensen, maar zo langzamerhand begint dit toch een zielige vertoning te worden. :(

Er is geen enkel respect voor elkaar en elkaars mening. Steeds wordt er weer op een beledigende en minderwaardige manier op elkaar gereageerd. En dat, naar ik mag aannemen, door volwassen mensen.

Als de

Guest muziekfreak

Er is een verschil tussen terugschoppen of constant de bal voor een teamplayer wegspelen en proberen tescoren -_-

Niettemin geintje heeft lang genoeg geduurt mee-eens

Guest muziekfreak
ik vind dat ze eens moeten ophouden om spido zo te treiteren,

de man doet geen vlieg kwaad,

hij schopt alleen af en toe een bal terug :rolleyes:

:rolleyes:

SLijmbal :P:D

ik vind dat ze eens moeten ophouden om spido zo te treiteren,

de man doet geen vlieg kwaad,

hij schopt alleen af en toe een bal terug :rolleyes:

:rolleyes:

SLijmbal :P:D

Een quootje teveel? :rolleyes:

Guest C J
Omgevings geluid gekombineerd met je eigen lichaamsgeluid, of jouw dode kamer is niet dood of er is iets anders aan de hand.

Spido ruist zelf erg :rolleyes:

Nog even, dan is ook hear alleen nog ruis. <_<

Sorry mensen, maar zo langzamerhand begint dit toch een zielige vertoning te worden. :(

Er is geen enkel respect voor elkaar en elkaars mening. Steeds wordt er weer op een beledigende en minderwaardige manier op elkaar gereageerd. En dat, naar ik mag aannemen, door volwassen mensen.

Als de

Eerst de compliace van je "hamer" kennen, deze gegevens worden normaal gezien door de fabricant meegedeeld (zie tabel van St.-Pieter).

De compliance vermenigvuldigen met de effectieve massa van "hamer en aambeeld" (effectieve massa = hoofd-hersens-aangezichtsattributen, daarvan neem je de vierkantswortel gedeeld door twee).

De vierkantswordtel uit dit produkt is de resonantiefrequentie.

Henri :rolleyes:

De compliance vermenigvuldigen met de effectieve massa van "hamer en aambeeld" (effectieve massa = hoofd-hersens-aangezichtsattributen, daarvan neem je de vierkantswortel gedeeld door twee).

De vierkantswordtel uit dit produkt is de resonantiefrequentie.

Henri :rolleyes:

Vollegens mij moet dat zijn:

1 delen door (compliantie) en door (massa) van hoofd-hersens-aangezichtsattributen. Daar neem je de wortel van, dan snij je dat eerst door twee-en en uiteindelijk deel je 1 helft weer door pie: Dan weet je dus hoe snel het hoofdschudden gaat Hear.

Nou wordt het moeilijk want hoe deel je nou door pie? Niemand weet hoe groot dat precies is.

B)