Jump to content

eindelijk wat foto's

Recommended Posts

het heeft me bloed zweet en tranen gekost om met zo,n digicam en een 0,56 k modem wat foto,s hier te krijgen maar hier zijn ze dan toch eindelijk . :)

P1010021.jpg

mijn bescheiden setje ,met de harman kardon hd 760 ,de avm evo v1 voorversterker en de quad 606 eindversterker .

zelfgelast audiorack met 40/60 betonnen stoeptegels .

P1010025.jpg

op de voorgrond mijn luisterstoel en achteraan de acoustat spectra 22 esl,s

P1010017.jpg

P1010018.jpg

de koda eindversterker van binnen bekeken :rolleyes:

P1010014.jpg

de HK met parelmoer lak.

blauw/grijs/goud metallic

bedankt voor het kijken ;)

Geplaatst door erik klijnsmit:

het heeft me bloed zweet en tranen gekost om met zo,n digicam en een 0,56 k modem wat foto,s hier te krijgen maar hier zijn ze dan toch eindelijk . :)

bedankt voor het kijken ;)

Dat verdient een bloemetje :)

Mooie foto's Erik ... BTW mijn vrouw vraagt wat het voor zwarte "kisten" zijn naast je eettafel ? gelukkig ben je niet met haar getrouwd :D;)

Geplaatst door John:

Dat verdient een bloemetje :)

Mooie foto's Erik ... BTW mijn vrouw vraagt wat het voor zwarte "kisten" zijn naast je eettafel ? gelukkig ben je niet met haar getrouwd :D;)

Volgens mij geeft Erik zijn vrouw elke dag een bloemetje, anders kan het nooit zo zijn dat hij zijn esl'z daar zomaar mag laten staan.

;)

Leuke foto's Erik, rek ziet er ook goed uit (allen is hij zwart).

Wat een hoop knoppen op dei voorversterker (ik heb er maar 2 op zitten) waar zijn die voor, karaoke?

nando

Mooi foto's Erik

De Koda eindversterker ziet er van binnen echt heel goed uit. beter dan de gemiddelde NAD of Sony versterker. Ik zie een mooie Ringkerntrafo en gescheiden voedingselco's voor het linker en rechter kanaal. er is gewoon helemaal niets op aan te merken vind ik. Maar is dit de originele versie, of het jij hem zo gemodificeerd met een nieuwe ringkerntrafo en nieuwe voedingselco's?

Als dit de originele Koda is, dan verdient Koda toch wel een dikke pluim voor het geld. :)

Edwin

Geplaatst door Hans:

Volgens mij geeft Erik zijn vrouw elke dag een bloemetje, anders kan het nooit zo zijn dat hij zijn esl'z daar zomaar mag laten staan.

;)

laat ze dit maar niet lezen .

(ik heb ze in heel mijn leven nog nooit een bloemetje gegeven )

kijk je moet het zo zien :,

wat doet die eettafel daar???

die moet weg vindt ik

we gebruiken hem toch niet .

en er komt geen geluid uit .

maar ja ,de vrouw wil het .

en ik wil mijn esl,s daar .

en dat gaat goed hoor zo samen .

ik ben begonnen met ze in de hoeken te zetten ,en iedere dag een beetje naar voren ,snap je ?

;)

Geplaatst door Edwin Snoek:

Mooi foto's Erik

De Koda eindversterker ziet er van binnen echt heel goed uit. beter dan de gemiddelde NAD of Sony versterker. Ik zie een mooie Ringkerntrafo en gescheiden voedingselco's voor het linker en rechter kanaal. er is gewoon helemaal niets op aan te merken vind ik. Maar is dit de originele versie, of het jij hem zo gemodificeerd met een nieuwe ringkerntrafo en nieuwe voedingselco's?

Als dit de originele Koda is, dan verdient Koda toch wel een dikke pluim voor het geld. :)

Edwin

dit is gewoon een originele ,waar ik zo nu en dan mee speel .

hij doet het niet zo goed als de quad 606 .

maar dit heeft te maken met mijn esl,s .

die gaan soms tot

ik ben begonnen met ze in de hoeken te zetten ,en iedere dag een beetje naar voren ,snap je ?

;)

Het doet me denken aan die fransman die op de Camping aan landverovertje deed. Elke dag zijn paaltje met touwtjes iets dichter naar de buren.

Ik heb een kachel, ik wil dat hout wel opstoken.

Trouwens, een mooi setje, ik ben benieuwd. Maar die Koda's...... het ziet er mooi uit maar klinkt dit nou net zo mooi als bijvoorbeeld een Krell of waar die door verslagen is....???

:)

;)

nog nooit een bloemetje Erik ? :( als je een meid hebt die dit in haar woonkamer tolereerd dan mag je dit wel eens doen vind ik ;) schaam je, zo eentje krijg je niet meer net zoals je mooi gelakte HK :P

BTW , als ik mijn speakers (1/2 van die van jouw) alleen al iets verdraai tijdens het afstoffen dan zegt ze al ... je speakers staan anders ... tja die van mij heeft scherpere ogen dan een lasermeetinstrument :D dus koester je vrouwtje Erik :)

Mijn vrouw wil die Kappa's niet kwijt....

Toch zet ik ze telkens maar op hun plaats (60 cm van de muur) als ik niet meer serieus luister.

Met die spikes (ondertussen meer stompkes) is dat heel gemakkelijk.

Zo houden wij ons huwelijk in stand.

:)

;)

Kijk maar uit. Als ze je eruit knikkert, waar ga je je esl's dan neerzetten?

;)

Geplaatst door Ome Henk:

Ik heb het iets anders gedaan. De eerste keer heb ik flink overdreven met het naar voren halen "om eens te horen hoe dat klinkt" ;) Om dezelfde reden moesten ze natuurlijk wel "even" blijven staan, want anders kun je het niet goed vaststellen :rolleyes:

Ach, en voordat je het weet, weet zij niet anders meer dan dat het erbij hoort cool.gif

Je bent slimmer Ome Henk dan ..... :P:D