Jump to content

Wie gaat er naar Star Wars ?

Don van der Deijl
 Share

Recommended Posts

40 jaar ben ik inmiddels maar wat kan ik mij nog goed de allereerste star wars film herinneren wat was dat gaaf en zo ook de vervolgen er op waarvan ik het laatste deel iets minder vond.

Als fan van Dart vader (kan het ook niet helpen) voel ik me nu weer even jong en ga dan ook wanneer de drukte er een beetje af is sith bekijken.

Ik ben zeer benieuwd en ook benieuwd naar de herinneringen welke bij alleen al het denken aan deze legendarische reeks bij andere op roept.

Dart Vader rise yes master dit moet wel te gek gaan worden haaa

Ik ga morgenavond, kan bijna niet wachten!  B)

__starB222.jpg

De Peruaan Hugo Casachahua zit, verkleed als de schurk Darth Vader, te wachten totdat de film Star Wars III, Revenge of the Sith begint. Foto AP

(bron NRC)

Welk pak heb je? :huh:

Ik ga morgenavond, kan bijna niet wachten!  B)

Paul, het is een prachtige film als je dit genre houd, heb hem gisteren bekenen, van in het begin tot het einde is schitterend, gevecht met obi wan tegen die robot is gewoon machtig.ZIEN!!!!!!!!!! Zulke fims moet je zien in de cinema, thuis is dit stukken minder.

Geweldig spectakel.

Goeie overgang naar deel 4

Zo! nu maar wachten op Hyperion!

Of wat te denken van "The foundation" maar die komt denk ik nooit.

"War of the Worlds" moet ik als sf freak ook gaan zien.

Geweldig spectakel.

Goeie overgang naar deel 4

Zo! nu maar wachten op Hyperion!

Of wat te denken van "The foundation" maar die komt denk ik nooit.

"War of the Worlds" moet ik als sf freak ook gaan zien.

Hyperion en War of the Worlds", zijn fims die ik niet zal overslaan, ziet er ook veel belovend uit.

40 jaar ben ik inmiddels maar wat kan ik mij nog goed de allereerste star wars film herinneren wat was dat gaaf en zo ook de vervolgen er op waarvan ik het laatste deel iets minder vond.

Als fan van Dart vader (kan het ook niet helpen) voel ik me nu weer even jong en ga dan ook wanneer de drukte er een beetje af is sith bekijken.

Ik ben zeer benieuwd en ook benieuwd naar de herinneringen welke bij alleen al het denken aan deze legendarische reeks bij andere op roept.

Dart Vader rise yes master dit moet wel te gek gaan worden haaa

Ik wacht wel op de dvd. Die tweede reeks van Star Wars-films vind ik een stuk minder. Voor mij is de magie weg. Misschien komt dat ook wel omdat ik inmiddels wer een stuk ouder ben.

Ik heb ooit de delen 4-6 wel gezien, maar er ligt me weinig van bij... Deel 1 heb ik in de bios gezien en vond ik destijds wel leuk, maar ook daar ligt me weinig meer van bij... Deel 2 moet ik eigenlijk nog zien, maar het kan best zijn dat ik eerst naar de bios ga om deel 3 te zien. Alleen al om het spectakel, dat thuis idd een stuk minder vermakelijk is...

100% zeker.

Zou iemand die de film heeft gezien kunnen aangeven hoeveel geweld er in de film is verwerkt? Is dat vergelijkbaar met de andere delen of is het significant veel meer? Ik overweeg nl. om iemand van 7 jaar mee te nemen: ook al is de indicatie 6 jaar, het moet wel te doen zijn... :unsure:

Er worden wat hoofden afgehakt en armen en benen.

Kinderen worden afgeslacht + brandende mensen.

Eigenlijk, zeker vergeleken bij de andere delen, best wel heavy.

Maar geen bloed oid. Niet uitdrukkelijk gefilmd maar toch best leguber.

Ik zelf vind de onliner "If you're not with me, then you're against me" het meest schokkend. :ph34r:

Groetjes SImon

Zulke fims moet je zien in de cinema, thuis is dit stukken minder.

Ik wacht denk ik ook op de DVD. Als je thuis een leuke A/V set hebt met een subwoofertje kon je een heel eind in de buurt van de sfeer van de cinema. Gordijnen dicht, minimale verlichting, AV set inclusief sub eventjes goed instellen en knallen maar. :rolleyes:

Conqubite