patrick S Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Hallo ik ben op zoek naar een cambridge audio phonovoorversterker 540P in het zwart. iemand misschien een tip welke zaak deze op voorraad zou kunnen hebben. heb er al vele gebeld en nergens op voorraad ( onbegrijpelijk trouwens voor een apparaat dat een verkoopprijsje van slechts 79 euro heeft) iedereen kan het bestellen . maar heb het nodig als kado ( ja ben zelf ook wat laat ) . als iemand weet waar te verkrijgen , ik woon in almere dus een beetje in deze omstreken graag. dan vast bedankt groeten patrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Hallo ik ben op zoek naar een cambridge audio phonovoorversterker 540P in het zwart. iemand misschien een tip welke zaak deze op voorraad zou kunnen hebben. heb er al vele gebeld en nergens op voorraad ( onbegrijpelijk trouwens voor een apparaat dat een verkoopprijsje van slechts 79 euro heeft) iedereen kan het bestellen . maar heb het nodig als kado ( ja ben zelf ook wat laat ) . als iemand weet waar te verkrijgen , ik woon in almere dus een beetje in deze omstreken graag. dan vast bedankt groeten patrick Beste, Ik heb het appparaat inmiddels 1/2 jaar in bestelling staan, maar ze zijn nog niet uitgeleverd tot nu toe , een telefoontje naar de Importeur is misschien verhelderend. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick S Posted 21 mei 2005 Author Report Share Posted 21 mei 2005 beste, ja importeur heb ik ook al contact mee gehad. deze vertelde mij dat het apparaat al sinds december 2004 gewoon op de markt is en dat RAF deze waarschijnlijk voorradig moest hebben maar helaas niet voorraadig . patrick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts