gruiter Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Wie o wie woont er in (de buurt van) Almere en gaat er binnenkort naar Sneek (en weer terug). Ik kreeg vandaag een berichtje dat mijn Bluenote draaitafel klaar staat. Helaas heb ik geen auto en bezorging is voorlopig een probleem. De heenreis naar Sneek zou ik wel per bus kunnen doen, maar de terugreis niet. Als ik een lift zou kunnen krijgen, graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Wie o wie woont er in (de buurt van) Almere en gaat er binnenkort naar Sneek (en weer terug). Ik kreeg vandaag een berichtje dat mijn Bluenote draaitafel klaar staat. Helaas heb ik geen auto en bezorging is voorlopig een probleem. De heenreis naar Sneek zou ik wel per bus kunnen doen, maar de terugreis niet. Als ik een lift zou kunnen krijgen, graag! Beste Gerald, Ik woon toevallig in Sneek en binnenkort ga ik naar Almere Dus ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 mei 2005 Report Share Posted 21 mei 2005 Wie o wie woont er in (de buurt van) Almere en gaat er binnenkort naar Sneek (en weer terug). Ik kreeg vandaag een berichtje dat mijn Bluenote draaitafel klaar staat. Helaas heb ik geen auto en bezorging is voorlopig een probleem. De heenreis naar Sneek zou ik wel per bus kunnen doen, maar de terugreis niet. Als ik een lift zou kunnen krijgen, graag! Beste Gerald, Ik woon toevallig in Sneek en binnenkort ga ik naar Almere Dus ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. MvG, Haudio Ow, dan kun je ook ff doorrijden naar Roermond om een vlaai af te halen. Ik zorg wel voor koffie Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 21 mei 2005 Author Report Share Posted 21 mei 2005 Wie o wie woont er in (de buurt van) Almere en gaat er binnenkort naar Sneek (en weer terug). Ik kreeg vandaag een berichtje dat mijn Bluenote draaitafel klaar staat. Helaas heb ik geen auto en bezorging is voorlopig een probleem. De heenreis naar Sneek zou ik wel per bus kunnen doen, maar de terugreis niet. Als ik een lift zou kunnen krijgen, graag! Beste Gerald, Ik woon toevallig in Sneek en binnenkort ga ik naar Almere Dus ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. MvG, Haudio Fantastisch!!!! Dan zorg ik voor de koffie en iets lekkers (ik kan natuurlijk niet achterblijven bij Sodejuu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 22 mei 2005 Report Share Posted 22 mei 2005 Wie o wie woont er in (de buurt van) Almere en gaat er binnenkort naar Sneek (en weer terug). Ik kreeg vandaag een berichtje dat mijn Bluenote draaitafel klaar staat. Helaas heb ik geen auto en bezorging is voorlopig een probleem. De heenreis naar Sneek zou ik wel per bus kunnen doen, maar de terugreis niet. Als ik een lift zou kunnen krijgen, graag! Beste Gerald, Ik woon toevallig in Sneek en binnenkort ga ik naar Almere Dus ik denk dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. MvG, Haudio Als jullie dan samen even doorrijden naar Zeist, heb ik ook wel wat lekkers, hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 24 mei 2005 Report Share Posted 24 mei 2005 Ik snap nu waarom Henk z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts