Jump to content

Flash stick....wie gebruikt 'm ?

Recommended Posts

Ik heb een stick van Kingston (1GB), en daar zit aardige management software bij, waarbij je o.a. een pincode op de gegevens van die stick kan zetten. Het kan vervelend zijn als je persoonlijke data op zo'n ding zet en hem dan verliest..

Een andere stick heb ik bootable gemaakt, met allerlei utilities erop. Kan ook heel handig zijn.

En wat heb jij er voor betaald?....

--Hans.

USB 2 is natuurlijk wel lekker als je PC het ondersteund. Denk dat de meeste nieuwe stick dat wel aankunnen nu.

Ik denk dat je even moet kijken hoe je hem gaat gebruiken. Als je hem veel mee sjort, zou ik naar een wat degelijker (metalen) behuizing kijken.

Hier staan er een paar

http://www.sallandautomatisering.nl/conten...ewcat=0&wizard=

'N paar zei je... :o;)

Genoeg leesvoer voor vandaag..... :blink: ......thanx!

--Hans.

Ik heb een stick van Kingston (1GB), en daar zit aardige management software bij, waarbij je o.a. een pincode op de gegevens van die stick kan zetten. Het kan vervelend zijn als je persoonlijke data op zo'n ding zet en hem dan verliest..

Een andere stick heb ik bootable gemaakt, met allerlei utilities erop. Kan ook heel handig zijn.

--Hans.

Niks, gereedschap voor m'n werk.. ;)

--Hans.

Niks, gereedschap voor m'n werk.. ;)

Das dan weer mooi mee genomen zeg..... :o;)

Heb je nog meer van dt soort meevallertjes?

--Hans.

Das dan weer mooi mee genomen zeg..... :o  ;)

Heb je nog meer van dt soort meevallertjes?

--Hans.

Euh, ja. De gsm en pda zijn handig voor onderweg op de motor (met 1 GB sd kaartje voor de TomTom kaarten), de laptop als ik zomaar ergens wil werken, de pc's en de rest voor het netwerk thuis. :D

Maar het is allemaal voor mijn werk hoor.. :D

USB 2 is natuurlijk wel lekker als je PC het ondersteund. Denk dat de meeste nieuwe stick dat wel aankunnen nu.

Ik denk dat je even moet kijken hoe je hem gaat gebruiken. Als je hem veel mee sjort, zou ik naar een wat degelijker (metalen) behuizing kijken.

Hier staan er een paar

http://www.sallandautomatisering.nl/conten...ewcat=0&wizard=

'N paar zei je... :o;)

Genoeg leesvoer voor vandaag..... :blink: ......thanx!

--Hans.

Let wel even op, de prijzen die je daa ziet zijn niet noodakelijk het laagst.

Ik heb vanmiddag mijn memory stick op gezogen.

Die dingen zijn veel te klein! <_<

Ik heb 'm gelukkig weten redden uit de stofzuigerzak.

:rolleyes:

:o:o

Enuuh,de stick heeft 't overleefd?

--Hans.

Ja joh, wat kan er uberhaubt stuk aan zo'n stick. :confused:

Ik ben blij dat ik 'm de stofzuiger in zag gaan :rolleyes:

Groeten Simon

En wat voor 'n werkgever mag dat dan wel niet zijn?.......

--Hans.

Het zijn gewoon "tools of the trade" Hans. Ik ben systeem/netwerkbeheerder bij een gemeente. Er wordt van mij verwacht dat ik vanaf huis in bel op het bedrijfsnetwerk, of onderweg in het weekend dingen kan oplossen, een ouderwetse ambtenaar (24 uur per dag). Ik word bv. ook tijdens mijn vakantie nog wel gebeld als het nodig is, en daar maak ik geen probleem van hoor, dat hoort een beetje bij het vak. Niet alles wordt direct betaald, dus zorgt men in ieder geval voor goed gereedschap. :)