Jump to content

Hartverwarmend Hobbyen bij Hobo

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

• Members

En dat na een dag !!!!

Vraag me nu af , waarom ik bij ''een zeker bedrijf'' na 4 maanden nog steeds geen duidelijk antwoord kreeg...

In ieder geval alvast bedankt. Ik heb geen idee wat hier in het Westland nu onder ''lekkernijen-specialiteit'' valt , maar dat neem ik in ieder geval voor je mee als je ze binnen hebt.

Groet

• Members
Geen idee waar het over gaat maar als de M-drive al in zicht is, is er mogelijk iets te combineren :confused: (het halveren van de kilometertjes is een aantrekkelijke optie)

Lijkt me een goed plan , hebben we het nog wel over , ik heb waarschijnlijk nog wat andere dingetjes nodig voor een kennis van mij. Moet ik nog even uitzoeken , maar dat kunnen we op korte termijn denk ik wel regelen.

Groet

En dat na een dag !!!!

Vraag me nu af , waarom ik bij ''een zeker bedrijf'' na 4 maanden nog steeds geen duidelijk antwoord kreeg...

In ieder geval alvast bedankt. Ik heb geen idee wat hier in het Westland nu onder ''lekkernijen-specialiteit'' valt , maar dat neem ik in ieder geval voor je mee als je ze binnen hebt.

Groet

Frankenthalers. ;)

• Members
eigenoogst2em.jpg  kleinbakje4ab.jpg

Eens per jaar bouwen jullie , Glazenstad mensen , daar toch een feestje rond ? :rolleyes:

Ik schaam me diep dat ik daar niet op kwam , maar ik ben nu wakker...

Daar is het alleen nog geen tijd voor. Die dingen zijn net gekrent. ( volgens mij ) Dus dat jaarlijkse zuipfestijn moet ook nog even wachten...

Groet

En trouwens , dat is geen rok , maar speakerdoek...

Ja hallo, ben ook geen 20 meer, en als die avatars zo groot als een postzegel zijn.. :D Maar, wat is trouwens het nut van speakerdoek op een paar billen? :unsure: