seoman Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 Ik was aan het neuzen op 't web en kwam dit tegen. KLIK Behalve dat ik het een mooie draaitafel vind, vind ik het idee ook nog eens geniaal. Groeten Simon Meer over de floppy motor Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 Da's ook wat voor Erjee en de zijnen. Een weergever met een "klankkast". Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 nah... een glazen plateau? slecht voor audio Maar het ontwerp ziet er mooi uit. Ik herinner me trouwens nog een NAD met een echt houten plateau! (weliswaar uit kostenoverwegingen gemaakt, maar toch.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 Da's ook wat voor Erjee en de zijnen. Een weergever met een "klankkast". Definieer: en de zijnen! Komt ie weer: It's the end of High End as we know it... It's the end of High End as we know it and I feel fiiiine... Zo'n idee verdient toch respect van een ieder die zich met zelfbouw bezig houdt! Een hoogwaardige platenspelermotor maken die slechts 'n paar tientjes kost. HULDE! F*ck High End Audio met z'n High End prijsstellingen! Met vriendelijke groet, Erjee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 juni 2005 Report Share Posted 2 juni 2005 nah...een glazen plateau? slecht voor audio Maar het ontwerp ziet er mooi uit. Volgens mij hadden ze beter de hals met snaren er niet af kunnen zagen. Zo gaan er veel te veel resonanties verloren Oeps, ohw ja, dat was Erjee zijn stokpaardje, sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts