fedor Posted 3 juni 2005 Report Share Posted 3 juni 2005 Beste mensen, ik ben in bezit van een DVD speler van philips de DVD 1010. ik wil over gaan naar een DVD recorder mer harde schijf, echter ik ben bang voor kwaliteit verlies bij het afspelen (al dan niet opgenomen). Kunnen jullie me hierover adviseren of is de kwaliteit van de huidige dvd recorder ook van een goed nivo?? ik hoor het graag. Groet edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Posted 4 juni 2005 Report Share Posted 4 juni 2005 Hallo Edwin, Ik heb zelf een DVD recorder van Pioneer en hij klinkt best aardig. In vergelijking met mijn Philips 963 SA moet hij echter het onderspit delven. Het is dus weer de bekende kwestie "Waar ben je tevreden mee". Groeten Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 4 juni 2005 Report Share Posted 4 juni 2005 Mijn schoonvader heeft sinds kort een JVC DVD/HDD recorder en die vind ik best aardig klinken en het beeld is fenomenaal, de tuner die er in zit is ook nog eens zo goed dat de tuner in de meeste TV`s het af moet leggen. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
dave koekwous Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Hallo, edwin. Ik werk zelf in een hifi zaak en heb veel gelegenheid gehad te experimenteren met diverse dvd recorders van pioneer. Helaas heb ik moeten ondervinden dat het met de geluids- en beeldkwaliteit van de dvd recorders nog niet zo goed gestelt is. De modellen van rond de 600 tot 800 euro deden vaak niet beter dan de instap dvd speler van pioneer. Wil je het niveau van de philips kunnen evenaren moet je op zoek naar de allerduurste modellen, bijv. de 920 van pioneer (bijna 2000 euro, auw). Ik hoop je hierbij een beetje geholpen te hebben, maar ga zelf maar eens naar de winkel voor een goede vergelijking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts