minguel Posted 4 juni 2005 Report Share Posted 4 juni 2005 Na een jaar tweaken over de match Marantz en Klipsch, overweeg ik om mijn hele klipsch set te verkopen en voor de 600 serie van B&W te gaan. Ik dacht aan de volgende config; 2 x DM 602 of 2 x DM 603 (front) 2 x DM601 (rear) 1 x LCR 60S3 (center) Wat voor mij zeer belangrijk is om nu een goede match te vinden tussen de warme klank van Marantz (SR7400 en CD7300) en mijn (front)speakers. Enkele maanden geleden heb ik de 602 en 603 mogen beluisteren en was zeer te spreken over de warme klank. Omdat ik de klipsch speakers toen al had gekocht, heb ik de B&W laten liggen voor wat het was. In week 24 ga ik serieus luisteren en kijken of ik de 602 of 603 voor een week mee kan krijgen om thuis te ervaren. Wat vinden jullie van B&W speakers (600 serie) icm een Marantz receiver? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 4 juni 2005 Report Share Posted 4 juni 2005 de 602 heeft een metal dome tweeter die snel luistermoeiheid vertoont. voor de rest prima speaker. die prima combineert met marantz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minguel Posted 5 juni 2005 Author Report Share Posted 5 juni 2005 "probleem"met de cs 122 van cdh, klinkt bekend. Heb de cs122 ook gehad en heb die een halfjaar geleden naar tevredenheid vervangen voor een kimber8tc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dave koekwous Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Marantz combineert goed met b&w speakers. De metal dome tweeters combineren het best met warm klinkende apparatuur. Met je kabel keuze (kimber) is ook nix mis. Wel eerst even beluisteren natuurlijk, het liefst thuis. Succes, Dave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts