luxmanL81 Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 al neuzend in de 2e hands sectie bij speakers valt me op dat er erg veel B& W sets te koop zijn betekend dat ................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 al neuzend in de 2e hands sectie bij speakersvalt me op dat er erg veel B& W sets te koop zijn betekend dat ................ Betekend helemaal niks Er staan ook erg veel vd Hul kabels te koop, dat zal dan nog wel niet goed genoeg zijn da`s mooi voor mij want ik ben er gek op Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Het betekend mijn inziens niet betekend dat ................ Ik heb de mijn B&W's ook te koop staan, ik ben verkocht aan het geluid een monitor en wil dan ook mijn vloerstaanders de deur uit doen. De prachtig mooie 805 valt buiten mijn budget en de monitor uit de 700 serie kan mij niet bekoren, dus stappen we over naar een ander merk. B&W heeft een vrij herkenbaar geluid geluid en je moet er van houden. Ze zijn ook best kieskeurig als het gaat om aansturing. Een wat krachtiger versterker is aanbevolen. Ze zijn overigens ook degelijk in elkaar geschroefd die B&W's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 al neuzend in de 2e hands sectie bij speakersvalt me op dat er erg veel B& W sets te koop zijn Het heeft denk ik ook te maken met 't feit dat B&W een erg bekend merk is, dat voor veel HiFi-zaken word geleverd. Dus hoemeer B&W er verkocht zijn, hoemeer er ook weer te koop kunnen staan. Een merk dat veel minder gangbaar is zal ook minder vaak voorkomen op de 2e hands markt. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 En het feit dat er erg veel nautilussen tussen zitten zou kunnen duiden dat de nieuwe 800 serie toch een stukje beter klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 En het feit dat er erg veel nautilussen tussen zitten zou kunnen duiden dat de nieuwe 800 serie toch een stukje beter klinkt. Het zou er ook op kunnen duiden dat die mensen gewoon weer het nieuwste model willen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dave koekwous Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 Betekent helemaal nix. B&w is een van de grootste luidsprekerfabrikanten die dus ook veel op de markt gebracht hebben. Dat je B&w veel tegenkomt is heel normaal (net zoals marantz bij de electronica). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 5 juni 2005 Report Share Posted 5 juni 2005 al neuzend in de 2e hands sectie bij speakersvalt me op dat er erg veel B& W sets te koop zijn betekend dat ................ Betekent waarschijnlijk dat er veel B&W liefhebbers upgraden naar de nieuwe serie die net op de markt is. En als ik op mijn oren afga klinkt die nieuwe serie heel prettig. Ik heb die helaas nog niet gehoord, RAF in Utrecht heeft geen nautilus lijn meer En de MM heeft ze (nog) niet staan.... Erg jammer want ik was wel benieuwd, vooral na de diamond tweeter al valt die wel buiten mijn budget (aangezien mijn vriendin dan ook zeker een diamant om haar vinger wil hebben dan!!!!!!!! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts