Jump to content

Sluiting

carl
 Share

Recommended Posts

Ik vind het niet erg als een onderwerp gesloten wordt door het forumbeheer. Maar om nu alle reacties te verwijderen op uitzondering van de ongetwijfeld afgedwongen verklaring van Beunky na, vind ik fout. Dan ben je als forumbeheer fatsoenlijke deelnemers toch een verklaring schuldig.

Mr Carl (die zich in zijn leven nog nooit heeft laten chanteren)

De 2 bewuste topics waren een paar dagen geleden helemaal verwijderd Carl. M.i. geheel terecht: Genoeg is genoeg en de boodschap was duidelijk over gekomen.

Dat die verontschuldiging van Beunky er nu op nieuw staat roept idd grote vraagstekens op en beslist niet in positieve zin.

Het zou voor alle partijen beter geweest zijn en het zou van wijsheid getuigen om het verder te laten voor wat het is. Dit doet niemand goed :(

Guest Kraus vonBentinck

Op de andere fora ging de rectificatie meteen op slot. Hear kon iedereen er lekker zijn zegje over doen totdat het gehele topic inclusief rectificatie was verdwenen.

Volgens mij zijn ze hear niet zo kinderachtig maar toevaliig zag ik in de gebruikerslijst ook ineens weer "theserpentking" verschijnen, een griezel 1e klas en al eerder leidde zijn komst tot het zonder pardon verwijderen van een topic.

Mogelijk heeft dat er iets mee te maken.

Het opnieuw plaatsen van de rectificatie sterkt mij in het vermoeden dat Beunky gedwongen is deze tekst onder zijn naam te plaatsen, kennelijk ook nog gedurende langere tijd.

Hier is volgens mij sprake van overkill en daarom zeg ik: "Leve Beunky" en verder maar niks

ik heb enkele Siltech kabels. Ik vind ze goed (ik heb nimmer de volle prijs betaald) en begrijp dat er veel geld gaat zitten in R&D en marketing. En dat een bedrijf een redelijke winst mag maken begrijp ik ook.

Ik zal gezien wat ik op het forum gezien heb geen Siltech kabels meer aanschaffen tot ik een verklaring heb gelezen voor wat er gebeurt.

Als kritisch mens zie ik hier rook. dan moet er vuur zijn.

groetrob

• Members

Beetje onzinnig verhaal is het inderdaad wel. Maar moet je dan een merk als Siltech (die gewoon hele goede kabels maakt) in de ban doen omdat er nu net een malloot met grootheidswaanzin aan het (juridische) roer staat ? Iedereen weet toch dat de marge in audio land geen vetpot meer is buiten de kabelindustrie . Als wij dan besluiten om geen Siltech meer te kopen , zullen ze daar wel lekker wakker van liggen. Ze mikken niet voor niets op over de grens. Die paar kabeltjes die ze in Nederland wel of niet verkopen , lekker belangrijk...

Dat Beuky hier nu de dupe van is , is spijtig , maar dat krijg je in een verhardende maatschappij zoals Nederland langzaam wordt ...

Waar het echter om gaat , is de kwaliteit van het product , en al zit hier 500 % marge op , als ik het verantwoord vind , dan schaf ik het aan.

Aalt Jouk vind ik ook een eigenwijze @%##* , maar zijn elementen en naald tips zijn voor mij helemaal het einde...

Zo , en dan nu eens kijken hoelang het duurt voor dit item weer verwijderd wordt.

Groet

Beste,

Dat opnieuw sluiten heeft geen zin want dan is er vast wel iemand die er weer over begint.

Dan gaat het weer net zo, het lijkt mij het beste voor iedereen om er over op te houden , of is er echt helemaal niets meer waar we het over kunnen hebben.

Gaan we met nieuwe schoenen verder, of gaan we oude koeien uit de sloot halen ?

Ook is het beter voor Beunky denk ik want tot nu toe post hij niet meer.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Gaan we met nieuwe schoenen verder, of gaan we oude koeien uit de sloot halen ?

Tja, die ouwe koeien worden juist door zo'n rectificatie uit de sloot gehaald.

En misschien is Beunky wel de mond gesnoerd, dat geldt niet voor ons. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het aan Amerikaanse toestanden. Je mag daar alles zeggen, maar als je wat zegt wordt er een advocaat bijgehaald.. :rolleyes:

• Members

Eigenlijk heb je gewoon gelijk , Van den Hul tipjes dan maar ?

Hoe kan het nu zijn , dat als je een element laat retippen bij vd Hul , het element altijd (naar mijn smaak dan) beter klinkt dan met de originele tip ?

Het element lijkt sneller en schoner te worden. Deze ervaring heb ik bij een Ortofon Jubilee , een Benz Ruby Open Air , en een Linn Arkiv...

Ik had voor deze vraag een nieuw topic willen openen , maar misschien kan het zo ook wel ...

Groet

Eigenlijk heb je gewoon gelijk , Van den Hul tipjes dan maar ?

Hoe kan het nu zijn , dat als je een element laat retippen bij vd Hul , het element altijd (naar mijn smaak dan) beter klinkt dan met de originele tip ?

Het element lijkt sneller en schoner te worden. Deze ervaring heb ik bij een Ortofon Jubilee , een Benz Ruby Open Air , en een Linn Arkiv...

Ik had voor deze vraag een nieuw topic willen openen , maar misschien kan het zo ook wel ...

Groet

Beste Arden,

vd Hul naalden hebben een vorm die de snijbeitel heel dicht benaderen, bovendien als ze goed zijn gemonteerd , echt recht 100 % dan beschadigenn ze de plaat niet en geven alle details weer (micro info).

Bovendien omdat de voor en achterkant zoveel mogelijk zijn verwijdert is de tip massa erg laag en omdat de bewegende massa lager is komt de naald sneller in beweging en demt ook sneller.

Deze naalden worden niet alleen door van den Hul gemaakt maar ook door Frits Gyger en ook door div anderen ook mensen uit Japan kunnen dat.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Kleine nuancering, hij post hear niet meer. Op een ander hififorum :P is hij wel actief.

Als we nu eens met z'n allen beloven Beunky niet te vragen naar het hoe en waarom betreffende de rectificatie, misschien komt hij dan terug.

Beunky, mijn belofte heb je.

Enno :)

Er is hear niets nieuws onder de zon  :rolleyes: , dus kan deze wat mij betreft ook op f_closed.gif

Er zijn wel meer topics waar niets nieuws onder de zon is. Moeten die wjb dan ook op slot ???

<_<

Wanneer dit een persoon schaadt, welzeker.

1/ Zeg dat dan meteen

2/ Het is nog maar de vraag of WIJ dat met DIT topic doen

3/ Het is niet "des Hears" om topics om die reden te sluiten, althans niet tot recentelijk

N.b.1

Het vragen om "Een sterke hand" is een teken van onmacht. Neemt niet weg dat moeders best af en toe een dweil over de ergste zooi mag halen.

N.b.2

Wmb mag dit topic gewoon weg. En laat niemand maar dan ook niemand meer op dit onderwerp terug komen dan!