Jump to content

Sluiting

carl
 Share

Recommended Posts

Die hele Siltech toestand dreigt te ontaarden in het comprommiteren van ons recht op vrije meningsguiting !!!

Hee joehoe, deze mens hier laat zich niet intimideren.

Verdeel en Heers ?

Hier in Belgie is het motto 'Eendracht Maakt Macht'.

Nog een goede avond.

Henri

Die hele Siltech toestand dreigt te ontaarden in het comprommiteren van ons recht op vrije meningsguiting !!!

Waarom meegaan in de zeik cultuur die in Nederland is aan het ontstaan.

Maar al te vaak hoor je: we hebben het zo slecht, we hebben vrijheid van drukpers, we hebben recht op het uitten van onze mening, etc.

In Nederland barsten we van de rechten, alleen weten we het niet (meer). Wel zeiken we hoog en laag als we ook maar

Ik snap niet wat de opmerkingen van Karma met Siltech te maken hebben.

Beunky heeft kennelijk wat zaken gezegd die niet (helemaal) door de beugel kunnen. In plaats van deze opmerkingen op een enigszins ludieke wijze te pareren wordt deze jongen via de baas of via een advocaat onder druk gezet om heel officieel op alle fora een verklaring af te leggen. Het logische effect is vervolgens dat Siltech afgaat als een gieter.

Siltech doet er goed een keer met een fatsoenlijk verhaal te komen op welke research hun kabels gebaseerd zijn. Voor mij hebben ze meer verstand van marketing dan techniek.

Car;

Siltech doet er goed een keer met een fatsoenlijk verhaal te komen op welke research hun kabels gebaseerd zijn. Voor mij hebben ze meer verstand van marketing dan techniek.

Car;

Precies, zoals Bose groot geworden is, dus.

Het enige verschil, naar mijn idee, is dat Siltech dure grondstoffen gebruikt.

Dit, in tegenstelling tot Bose.

<_<

Ze voorzien in een behoefte. Sterker nog; ze maken er een. En voorzien daar vervolgens in. Geef toe, dat dit marketinginzicht ook wel respect verdient.

B)

Guest Kraus vonBentinck

Siltech hoeft helemaal niet met een verhaal te komen op welk forum dan ook; hun verhaal heet marketing/reclame en dat doen ze via andere kanalen dan deze fora. Als ze dat al zouden willen dan praten ze hier toch tegen dovemansoren; als je ziet waar hier allemaal wel niet op gereageerd wordt en ook nog de manier waarop door een enkeling dan begrijpt iedereen dat aan zo'n verdediging geen eer te behalen valt.

Het tijdschrift LP waarover hier zo tevreden wordt bericht heeft als hoofdredacteur Holger Barske. In mijn ogen een bijzonder integer journalist met grote kennis en een onvervalste passie voor audio/vinyl. In Duitsland is hij wel eens aktief op de fora. De aantijgingen waar tegen hij zich soms moet verdedigen en de toon waarop hij wordt aangevallen is regelrecht afgrijselijk. En dat ook door mensen die er de ballen verstand van hebben maar gewoon lekker mee lopen te schelden. Heel dapper dat je dan nog onder je eigen naam en beroep je durft te vertonen.

Siltech zou het met een openbare "verdediging" (waartegen eigenlijk?) niet beter vergaan.

Ik vermoed trouwens dat eenieder hier op dit forum in het wilde weg ongestraft alles over Siltech kan beweren wat er in hem opkomt maar dat Beunky door zijn positie als accountant i.o. een achilleshiel had waarop dankbaar gemikt is. In het ergste geval claimen ze nog omzetderving en dan wordt het er hear in ieder geval niet beter op voor de Beunk. Laten we maar voor hem duimen dat dat niet zo is. Hopelijk kost het hem niet meer dan een harde les en die had hem wat mij betreft gerust bespaard mogen blijven

als siltech echt een bedrijf was,wat op hoog niveau wilt meedoen.

zouden ze ook de kabel test toestaan.

dus ik wil siltech wel uit dagen voor een echte kabeltest.

ik ben benieuwd of er gereageerd word.

Vermoedelijk krijgt Kraus gelijk;

Ze zullen hierop niet reageren. Of in ieder geval niet mee komen.

Persoonlijk denk ik dat Siltech helemaal niets doet aan fundamenteel research en dat beunky daar gelijk in had. Het produkt ziet er wel prachtig uit. Bij kabels moet je kijken en vergelijken in je eigen situatie.

Carl

Er worden hier door een aantal mensen uitspraken gedaan die men m.i. in het geheel niet kan staven. Wat Beunky dan ook geschreven heeft, hij heeft in ieder geval wat research gedaan ipv zomaar in het wilde weg beschuldigingen te uiten.

Ik vraag me af waarom Siltech zo de grond in wordt geboord, terwijl dit bedrijf gelijk functioneert op een markt als verreweg de meeste andere kabel- en hififabrikanten. En overigens, een bedrijf dat niets doet aan o.a. marketing is ten dode opgeschreven.

groet,

Er worden hier door een aantal mensen uitspraken gedaan die men m.i. in het geheel niet kan staven. Wat Beunky dan ook geschreven heeft, hij heeft in ieder geval wat research gedaan ipv zomaar in het wilde weg beschuldigingen te uiten.

Ik vraag me af waarom Siltech zo de grond in wordt geboord, terwijl dit bedrijf gelijk functioneert op een markt als verreweg de meeste andere kabel- en hififabrikanten. En overigens, een bedrijf dat niets doet aan o.a. marketing is ten dode opgeschreven.

groet,

Afgunst, .............