René N. Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 ... koek inbegrepen groet Ja, ja , spacecake zeker We hebben jou wel door hoor Toen ik er was heeft Rob de (chocolade?)-cake vergeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Enig idee hoeveel magnetische 'bronnen' zich in een gemiddelde woonkamer bevinden? Het lijkt me dat een ronddraaiend, nauwelijks magnetisch schijfje hierbij in het niet valt. Er zijn vele (elektro)magnetische stoorbronnen in je luisteromgeving. Het elektriciteitsnet bijv: waarom denk je dat audiofielen hiermee oneindig pielen en diverse "netverbeteraars" verkocht c.q. gemaakt worden? En nu die Furutech: als we al verschillen horen door die kleine magnetische veldjes... het zal wel door het snelle ronddraaien komen denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 ik begrijp dat pjotr het ook niet hoeft te horen zal cake meenemen naar Apeldoorn om het goed te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Enig idee hoeveel magnetische 'bronnen' zich in een gemiddelde woonkamer bevinden? Het lijkt me dat een ronddraaiend, nauwelijks magnetisch schijfje hierbij in het niet valt. Er zijn vele (elektro)magnetische stoorbronnen in je luisteromgeving. Het elektriciteitsnet bijv: waarom denk je dat audiofielen hiermee oneindig pielen en diverse "netverbeteraars" verkocht c.q. gemaakt worden? En nu die Furutech: als we al verschillen horen door die kleine magnetische veldjes... het zal wel door het snelle ronddraaien komen denk ik. Transformatoren en elekticiteitkabels doen veel meer. Als je in een zandbak een paar korrels zand omdraait, maakt dat weinig uit voor het zandksteel dat je maakt. 't Zal wel tussen de oren zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnbo Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Het zit zeker tussen de oren !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 luisteren zit tussen de oren ja. zonder twijfel. denken en geloven ook. en niet geloven ook. niet zelf willen komen horen ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maale Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Beste Maale, laat je niet in de maling nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Idd Maale, Tegen een overtuiging is geen kruid gewassen. Laat de gelovigen (of gehorigen zo je wil ) nou maar de gelovigen en hun eigen samenkomsten houden. Er zijn nog genoeg andere dingen te beleven in audioland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Klopt, er is een hoop aan de hand in hifiland Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 jawel nieuwe kasten kopen uit onvrede met de huidige, terwijl met wat gerichte maatregelen voor veel minder veel meer resultaat haalbaar is. iedereen zijn mening, maar tot je het zelf beluisterd hebt (CD tweaks) weet je niet waar je het over hebt. bang dat je het niet hoort? ik garandeer je dat je het verschil hoort. zie mijn aanbod dat ik herhaaldelijk deed. aan onwil om het zelf te onderzoeken kan ik natuurlijk niks doen. vrijheid blijheid. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Beste Robx, Neem jij nu maar eens aan dat velen hier heel veel gehoord, gedaan en uitgezocht hebben. Mijn ouders hadden vroeger een bordje op de deur zitten met daarop de tekst: "Aan de deur wordt niet gekocht en niet bekeerd" De Jehova Getuige die het desondanks waagde eigenwijs te zijn krijg het met onze Heidelwachter aan de stok. Een schat van een beest maar hij was alergisch voor drammerigheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 opmerkelijk dat een mening in combinatie met het aanbod het te demonstreren tot zo'n reactie leidt. we hebben het niet over geloof, maar over een duidelijk te demonstreren effect. dat hoef je natuurlijk niet te geloven, je hoeft het ook niet te willen horen. maar noem mij en andere die het proefondervindelijk vastgesteld hebben dan geen gelover. ik heb het ook niet over ongelovigen. toch vriendelijke groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Beste Robx, Dat is niet zo verwonderlijk als je zo aandringt om het bij jou te komen horen. Als je nu een beetje opgelet hebt dan heb ik er afgelopen jaren best naar gekeken en naar geluisterd. Zowel technisch als gehoorsmatig: niets, niente, nada. Als je me desondanks toch wil uitnodigen komt dat toch wel een beetje drammerig over. Neemt niet weg dat ik het jou en anderen best gun om het wel te horen hoor. En als men het daarbij laat is dat ook prima maar als men dan allerlei fraaie fantasieverklaringen gaat zoeken tsja ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 Beste Robx, Neem jij nu maar eens aan dat velen hier heel veel gehoord, gedaan en uitgezocht hebben. Mijn ouders hadden vroeger een bordje op de deur zitten met daarop de tekst: "Aan de deur wordt niet gekocht en niet bekeerd" De Jehova Getuige die het desondanks waagde eigenwijs te zijn krijg het met onze Heidelwachter aan de stok. Een schat van een beest maar hij was alergisch voor drammerigheid. Ik ben ook allergisch voor jehova's, andere kerklieden en stropdassen. Ik heb mijn kat alleen nog niet zover gekregen dat ze dezelfde aversie heeft ontwikkeld en op eoa manier deze ongewensten gaat verjagen Tegenwoordig moet je dat deurplakkat in de telefoon zien te krijgen, want van die callcenters wordt je helemaal gestoord. Een telefoonhond zou oplossing kunnen bieden, maar die ben ik nog niet tegengekomen Robx is idd wel erg nadrukkelijk bezig "ongelovigen" of beter "ongehorigen" uit te nodigen. Apropos "ongelovigen". De topicstarter is al dagen op "Funkstille". Heeft hij het opgegeven of is hij bekeerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 22 juni 2005 Report Share Posted 22 juni 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 ach nadrukkelijk uitnodigen. als iedereen reageerde werd het wat druk .... ik vind het wel interessant te zien wie een heel stellige mening heeft maar dan zelf de test niet relevant / nuttig / etc acht. maar dat zal zich laten verklaren uit het feit dat ik het gecombineerde effect van diverse tweaks goed hoor, en tot nog toe 100% score had als ik het iemand anders liet horen (en dat was dan niet alleen Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Klopt, er is een hoop aan de hand in hifiland Je bedoeld ongetwijfeld : van de hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnbo Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 technisch verklaren kunnen we het niet En meer hoeft er niet gezegd te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 eens, ik ga nu weer even lekker luisteren naar mijn placebo-effect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 eens, ik ga nu weer even lekker luisteren naar mijn placebo-effect Neem er een Buckler bij ........................ het placebo biertje bij uitstek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2005 Report Share Posted 23 juni 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts