Jump to content

depeche mode

Alfons.G
 Share

Recommended Posts

Zo jij bent er snel bij! :o

Heb je in een slaapzak voor de ticketservice gelegen? ;)

Best een goed plan! Die lui maken goede muziek.

Ben alleen geen lange termijn planner.

Alvast veel plezier!

Nog maar een paarhonderd nachtjes slapen :lol:

Groetjes Simon

Heb geen kaartjes voor Depeche Mode. Ik ken het niet zo, maar denk niet dat het erg mijn smaak is. Heb wel kaartjes gekocht voor Dream Theater, voor 11 oktober dit jaar. Ze gaan een dubbele set spelen die avond, met in de eerste set waarschijnlijk veel nummers van het nieuwe album en wat 'publieksfavorieten' en in de 2e set (na een pauze van een kwartier of een half uur of zo) gaan ze een volledig (nog nader te bepalen) album spelen. Ik gok op Scenes From A Memory (wishful thinking? ;) ), aangezien dat een concept album is, die je het beste als geheel kunt horen, i.p.v. de losse nummers. Maar misschien wordt het ook wel een van de oudere albums, Images And Words, of Awake... Vind het allemaal prima :)

Oh ja, nu weer back on topic ;)

Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk.

maar ik ga maar niet naar hun concert, ben niet zo'n concert ganger.

ik ga wel uitkijken naar hun nieuwe album

Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk.

Huh?

1986 :)

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,je spreekt van na 86 en van post 86,dat betekent beide hetzelfde :P

Huh?

1986 :)

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,je spreekt van na 86 en van post 86,dat betekent beide hetzelfde :P

aha, ja ik dacht dat post ervoor bedoelde ja, ok, een beetje pre 86 it is :)