Alfons.G Posted 18 juni 2005 Report Share Posted 18 juni 2005 Hallo Gaat er nog iemand naar depeche mode volgend jaar 26 maart ? Moet je nog wel even wachten voor dat ze komen . Ja ik heb kaartje gekocht ben benieuwd, even wachten nog voor ik ze gaan zien . Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 juni 2005 Report Share Posted 18 juni 2005 Zo jij bent er snel bij! Heb je in een slaapzak voor de ticketservice gelegen? Best een goed plan! Die lui maken goede muziek. Ben alleen geen lange termijn planner. Alvast veel plezier! Nog maar een paarhonderd nachtjes slapen Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juni 2005 Report Share Posted 18 juni 2005 Eerst ff wachten op hun nieuwe album, dat op 17 oktober in de winkels komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 juni 2005 Report Share Posted 18 juni 2005 Heb geen kaartjes voor Depeche Mode. Ik ken het niet zo, maar denk niet dat het erg mijn smaak is. Heb wel kaartjes gekocht voor Dream Theater, voor 11 oktober dit jaar. Ze gaan een dubbele set spelen die avond, met in de eerste set waarschijnlijk veel nummers van het nieuwe album en wat 'publieksfavorieten' en in de 2e set (na een pauze van een kwartier of een half uur of zo) gaan ze een volledig (nog nader te bepalen) album spelen. Ik gok op Scenes From A Memory (wishful thinking? ), aangezien dat een concept album is, die je het beste als geheel kunt horen, i.p.v. de losse nummers. Maar misschien wordt het ook wel een van de oudere albums, Images And Words, of Awake... Vind het allemaal prima Oh ja, nu weer back on topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfons.G Posted 18 juni 2005 Author Report Share Posted 18 juni 2005 Ik heb niet voor het postkantoor gelegen maar gewoon om 10:45 naar het postkantoor gelopen en kopen maar. Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 18 juni 2005 Report Share Posted 18 juni 2005 Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk. maar ik ga maar niet naar hun concert, ben niet zo'n concert ganger. ik ga wel uitkijken naar hun nieuwe album Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 24 juni 2005 Report Share Posted 24 juni 2005 Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk. Huh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 24 juni 2005 Report Share Posted 24 juni 2005 Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk. Huh? 1986 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimi Posted 24 juni 2005 Report Share Posted 24 juni 2005 Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk. Huh? 1986 Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,je spreekt van na 86 en van post 86,dat betekent beide hetzelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 24 juni 2005 Report Share Posted 24 juni 2005 Depeche Mode is wel een van mijn favorieten, vooral van hun na 86 werk, een beetje van hun post 86 werk. Huh? 1986 Ik denk dat je het verkeerd begrijpt,je spreekt van na 86 en van post 86,dat betekent beide hetzelfde aha, ja ik dacht dat post ervoor bedoelde ja, ok, een beetje pre 86 it is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts