Joboton Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Kennelijk kon niet iedereen mijn als grap bedoelde posting als zodanig waarderen. Achteraf vond hem zelf ook wel op het randje. Daarom heb ik hem weggehaald. Indien iemand er aanstoot aan genomen heeft: mijn oprechte verontschuldigingen daarvoor. m.vr.gr. Joboton Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? ha ha, ja meteen afgeleid. er gaat natuurlijk niks boven o..ale bevrediging. ja de gemoedstoestand bepaald zeker wel hoe wij muziek ervaren. als je een zware werkdag achter de rug hebt en je bent moe dan klinkt de mooiste cd/lp niet goed. Of als je ziek bent dan kun je echt niet van muziek genieten, dan wil je alleen maar rust aan je hoofd, tenminste bij mij. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Als ik muziek luister dan moeten die wijven van me afblijven.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Hoe zou dit topic het doen op jouw kleuterforum ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Hoe zou dit topic het doen op jouw kleuterforum ? Ik heb het onderwerp er inderdaad geplaatst; ben benieuwd. Men zal het daar toch ook interessant vinden wat men van daar hear uitspookt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Hoe zou dit topic het doen op jouw kleuterforum ? Ik heb het onderwerp er inderdaad geplaatst; ben benieuwd. Men zal het daar toch ook interessant vinden wat men van daar hear uitspookt. Zo iets als daar bannen voor posten op Hear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Het topic is tot twee maal toe op Hififorum verwijderd (was ook al eerder geplaatst) met een korte toelichting per PM door Hififreak. Het lijkt mij dat Joboton Hear wel iets uit te leggen heeft. Ben ik ook benieuwd naar. Een dronken bui is een wel erg gemakkelijke uitweg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Misschien komt ie daar wat te kort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Het is wel vaderdag natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 ...toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen.... Ik hoop dat je bedoeld dat ze mee begon te zingen en dat je dat leuk vond. En anders "too much information" Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Kennelijk kon niet iedereen mijn als grap bedoelde posting als zodanig waarderen. Achteraf vond hem zelf ook wel op het randje. Daarom heb ik hem weggehaald. Indien iemand er aanstoot aan genomen heeft: mijn oprechte verontschuldigingen daarvoor. m.vr.gr. Joboton Het gaat natuurlijk niet om een beetje waterige seks waar men hier aanstoot aan zou nemen maar om iets totaal anders. Ik kan er alleen maar een poging in zien om dit forum in diskrediet te brengen als een vrijplaats waar alles kan. Als moderator van een forum waar helemaal niks kan een dergelijk bericht hear plaatsen, dat maakt toch een buitengewoon eigenaardige indruk, op zijn minst het voeren van een dubbele agenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Kennelijk kon niet iedereen mijn als grap bedoelde posting als zodanig waarderen. Achteraf vond hem zelf ook wel op het randje. Daarom heb ik hem weggehaald. Indien iemand er aanstoot aan genomen heeft: mijn oprechte verontschuldigingen daarvoor. m.vr.gr. Joboton Slapjanus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Ik kan er alleen maar een poging in zien om dit forum in diskrediet te brengen als een vrijplaats waar alles kan. Als moderator van een forum waar helemaal niks kan een dergelijk bericht hear plaatsen, dat maakt toch een buitengewoon eigenaardige indruk, op zijn minst het voeren van een dubbele agenda. Misschein vind ie het ook gewoon wel eens om een geintje te maken die daar niet kan? Ik kan er niet mee zitten hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Als ik muziek luister dan moeten die wijven van me afblijven.. Met dit soort uitspraken moet dat aardig lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Als ik muziek luister dan moeten die wijven van me afblijven.. Met dit soort uitspraken moet dat aardig lukken. Opzouten met die hap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Tja, dat kan ik zo niet beoordelen,dan zul je toch je vrouw een keer langs moeten sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Tja, dat kan ik zo niet beoordelen,dan zul je toch je vrouw een keer langs moeten sturen Normaal had ik dan gezegd dat er misschien een luistersessie moet komen, maar aangezien hij het onderwerp al verwijderd heeft zal ik dat maar niet meer doen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Als ik muziek luister dan moeten die wijven van me afblijven.. Met dit soort uitspraken moet dat aardig lukken. Opzouten met die hap! Ik weet niet wat jouw voorkeur heeft maar happen is er niet eentje van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 niet erg genuanceerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 niet erg genuanceerd. Dat is het hele topic al niet, dus waarom hiermee stoppen...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 juni 2005 Report Share Posted 19 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Het is wel vaderdag natuurlijk. VADERdag ja, bah dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 27 juni 2005 Report Share Posted 27 juni 2005 Joboton heeft zijn excuses al gemaakt, en als ie dat werkelijk meent, is voor mij de kous af. Als ie een kerel is, laat ie even weten of ik me al dan niet vergis. Dus JOBO..............!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 27 juni 2005 Report Share Posted 27 juni 2005 Joboton heeft zijn excuses al gemaakt, en als ie dat werkelijk meent, is voor mij de kous af. Als ie een kerel is, laat ie even weten of ik me al dan niet vergis. Dus JOBO..............!! Joboton hoeft toch zeker niet elke forummer langs om te zeggen dat hij het echt meent?. Zo'n ramp is het nou ook weer niet, iedereeen zet wel eens iets eikeligs neer, alleen is het hear zo dat je overal commentaar op krijgt. En bovendien inmiddels ook al weer een ouwe koe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 juni 2005 Report Share Posted 27 juni 2005 Vanavond zat ik rustig naar een stuk muziek te luisteren, toen mijn vrouw mij ineens oraal begon te bevredigen. Het was me achteraf opgevallen dat ik toen een stuk minder details hoorde. Hebben jullie die ervaring ook? Hoe zou dit topic het doen op jouw kleuterforum ? Ik heb het onderwerp er inderdaad geplaatst; ben benieuwd. Men zal het daar toch ook interessant vinden wat men van daar hear uitspookt. Zo iets als daar bannen voor posten op Hear? zit JOBOTON ook op het hifi forum dan?? oh ja , ik zie het al , alleen post ie niet veel daar http://www.hififorum.nl/index.php?action=p...22;sa=showPosts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 juni 2005 Report Share Posted 28 juni 2005 Joboton heeft zijn excuses al gemaakt, en als ie dat werkelijk meent, is voor mij de kous af. Als ie een kerel is, laat ie even weten of ik me al dan niet vergis. Dus JOBO..............!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts