sultankat Posted 24 februari 2006 Report Share Posted 24 februari 2006 "Uw luistertegoed is bijna verbruikt. Wilt u opwaarderen?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 24 februari 2006 Report Share Posted 24 februari 2006 Hoi Radjiman, Ik heb zelf sinds kort de Oval 9 als speakerkabel, na deze uitgebreid te hebben beluisterd. Werkelijk een hele mooie kabel voor een schappelijke prijs. Analysis Plus wordt in Nederland vertegenwoordigd door importeur Fox Audio uit Borne, die ook zelf rechtstreeks de kabel aan de eindgebruiker levert. Een demokabel kan op verzoek per post worden toegestuurd. Je kunt daarvoor contact opnemen met Nico Fox van Fox Audio. Tel: 074 - 2670935 Email: info@foxaudio.nl Groet, Harteman Hallo Harteman, Heb ook de Analysis Oval 9 en Copper Oval interlink aangeschaft. Gisteren in de bus ontvangen via de post. Alhoewel de Oval 9 is niet van de nieuwe versie wel de Copper Oval interlink. Direct aangesloten en ik wist het al. Interlink moet wel 300 uur inspelen maar ik ben al zeer tevreden met deze kabels .Nou, verder flink sparen voor de Oval powercord .Deze schijnen ook goed te zijn. MvG, Hein Fox zal wel weinig dealers hebben als ze rechtstreeks aan de konsument leveren? Mooie importeur zeg. ik heb zelf ook een hifizaak gehad zou met deze lui nooit zaken doen en ik denkt dat andere ondernemers er niet anders over denken. Ik heb eens een demo meegemaakt op het VAD mooi spul maar het klonk voor geen meter.(dus kennis van zaken ik denk het niet dus?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 februari 2006 Report Share Posted 24 februari 2006 "Uw luistertegoed is bijna verbruikt. Wilt u opwaarderen?" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts