Jump to content

KIPPEVEL

Haudio
 Share

Recommended Posts

Seventeen Seconds van The Cure, welke ik nog wel op LP heb, eindelijk op CD gekocht

Hmmm, grappig, ik had jaren de cd, en niet zo lang geleden heb ik 'm op vinyl gekocht. A Forest blijft toch wel een hoog kippevelgehalte hebben, maar de twee laatste nummers ook wel...

Ik was zondag op het Rockin Parkfestival, waar naast o.a. Queens of the stone age en Interpol (allebei HEEL ERG GOED, vooral QOTSTA is echt een retestrakke band :) ) ook Nine Inch Nails speelde. Ik was daar na de middelbare school behoorlijk gek op, dus ik wilde het wel eens zien. Goed, het gaat over de thuiservaring hier, dus ik zal niet verder gaan dan " Een auditief, visueel en mentaal overdonderende ervaring" ( Het was g

• 2 weeks later...

Het ging toch over componenten?

Mijn set is onlangs gegroeid met een bijzonder apparaat dat niet tegen warmte kan, niet tegen vocht en al helemaal niet tegen stof. Het moet gekoester worden en verdraagd zeker geen aggressie. Het houdt van stabiliteit, drinkt af en toe een drupje olie en moet met zorg worden gepoetst: als alles optimaal is kan het prachtige muziek maken. Het lijkt wel of het ding leeft!

Het ligt voor de hand, maar een component dat voor mij echt meer is dan de volgende zwarte doos is de ...! :)

Het ging toch over componenten?

Mijn set is onlangs gegroeid met een bijzonder apparaat dat niet tegen warmte kan, niet tegen vocht en al helemaal niet tegen stof. Het moet gekoester worden en verdraagd zeker geen aggressie. Het houdt van stabiliteit, drinkt af en toe een drupje olie en moet met zorg worden gepoetst: als alles optimaal is kan het prachtige muziek maken. Het lijkt wel of het ding leeft!

Het ligt voor de hand, maar een component dat voor mij echt meer is dan de volgende zwarte doos is de ...!  :)

Ik zou toch zweren dat je een vibrator bedoeld! :ph34r::D:lol:

Bellavista heeft nog steeds niet de oplossing voor zijn "raadseltje" gegeven. :rolleyes:

Jawel hoor, dat lijkt me toch logisch !? B)

Zijn Bellavista!!!! ( zijn Bluenote draaitafel, dus! :rolleyes: )

Quote: "Het ligt voor de hand, maar een component dat voor mij echt meer is dan de volgende zwarte doos is de ...! "

Hallo Rli,

goed om te lezen dat er nog meer fans zijn. Bijna alle lp's zijn goed. Favoriet van ons is "stop making sense" met als 2e "speaking in tonques". Recent de meeste elpees 2e hands aangeschaft. Maar ook David Byrne solo is erg ok