Dutch-E Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 Ik ben op zoek naar een nieuwe speakerset: Fronts+Rears+Centre+Sub Nu ik heb ik wat positieve verhalen gelezen over Mordaunt Short. Is er iemand die ervaring heeft met dit merk? Ik heb namelijk gemerkt dat de dealers beperkt zijn van Mordaunt Short. Graag zou ik wat suggesties willen horen van jullie allen. Ook andere voorstellen zijn welkom. Totale budget is zo'n beetje 1200 a 1500 euries. Ik heb eerst aan Dynaudio zitten denken, maar dat is gewoon te prijzig voor alles. Dan zou ik alleen mijn fronts en mijn rears kunnen vervangen. Ik hoor het graag!!! Alle suggesties en tips zijn welkom om maar een beetje duidelijkheid te scheppen in het grote bos vol met verschillende speakers waar ik niet meer door heen kan kijken. Ik weet uiteraard ook wel dat het een kwestie van smaak is, maar toch kun je ook van ervaringen van anderen veel leren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freshfighter Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 Ik geloof dat de 908's van MS de topper zijn voor de prijs. Kheb er ergens op een ander forum lovende commentaren over gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 28 juni 2005 Report Share Posted 28 juni 2005 Als het ook kleine speakers mogen zijn, ga dan zeker eens luisteren naar de premi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 juni 2005 Report Share Posted 29 juni 2005 Das een tijdje geleden Michel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 29 juni 2005 Report Share Posted 29 juni 2005 Das een tijdje geleden Michel! Ja dat klopt, al een tijdje niet meer gepost! Maar wel mee gelezen hoor! Ben veel met mijn auto bezig geweest (bijna klaar) Dan de audio daar in nog wat op schroeven, en dan heb ik misschien ook weer tijd om eens een sessie bij te wonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts