telefunken Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 hoi forumers. ik heb een compilatie cd gemaakt via internet usa van bill laswell en pete namlook. maar ik heb geen idee hoe ik achter de naam van de nummers moet komen en op welke elpee of cd dit staat. wie is er bekend met hun muziek en wil of kan mij helpen.(maak mij eens blij) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 heb je deze compilatie online samengesteld ofzo ? Bill Laswell en Pete Namlook hebben vrij veel gemaakt , ik weet niet hoeveel albums ze samen gedaan hebben, maar je kan zoeken naar discografieen en dan kijken om welke albums het kan gaan en je daarop concentreren om bv naar de track tijden te gaan kijken en er zo achter te komen. hier staan een paar samples , misschien heb je er wat aan. http://www.sleepbot.com/ambience/page/namlook.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 26 juni 2005 Author Report Share Posted 26 juni 2005 heb je deze compilatie online samengesteld ofzo ? Bill Laswell en Pete Namlook hebben vrij veel gemaakt , ik weet niet hoeveel albums ze samen gedaan hebben, maar je kan zoeken naar discografieen en dan kijken om welke albums het kan gaan en je daarop concentreren om bv naar de track tijden te gaan kijken en er zo achter te komen. hier staan een paar samples , misschien heb je er wat aan. http://www.sleepbot.com/ambience/page/namlook.html hoi jazzluva. het is eerder een verzamel cd die ik gemaakt heb, waar geen titel bij stond maar puur uit interesse ben gaan downloaden om te kijken wat hun samen speelde. maar ik vond het zo goed dat ik het maar gebrand heb op een cd (alleen ik hou niet van mp3) dus ben ik hopeloos op zoek naar een fan die kan zeggen welke nummers of welke elpees de nummers staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 Ah i see, nou dat wordt lastig, want ik ben geen fan Maar ik heb gelezen dat ze op dozijnen albums hebben samengespeeld. Lijkt me een beetje een onbegonnen zaak eerlijk gezegd, maar succes ermee. hier nog een paar titles van albums (kun je zoeken op de AMG) Outland 3 Psychonavigation Psychonavigation 2 Psychonavigation 3 Psychonavigation 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 Ah i see, nou dat wordt lastig, want ik ben geen fan Maar ik heb gelezen dat ze op dozijnen albums hebben samengespeeld. Wel van Laswell, maar niet onder alle omstandigheden.. Dozijnen zou kunnen kloppen, waaronder ook Klaus Schulze (Dark Site Of The Moog, part 4, 3 pipers at the gates of dawn). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELSON Posted 26 juni 2005 Report Share Posted 26 juni 2005 Hoi, In de begin jaren tachtig speelde Laswell in een formatie die "Material" heette. Te samen met illustere namen zoals Nona Hendryx,Nile Rodgers,Brian Eno,M.E.Miller.enz Groet , ElSon Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 28 juni 2005 Author Report Share Posted 28 juni 2005 Hoi, In de begin jaren tachtig speelde Laswell in een formatie die "Material" heette. Te samen met illustere namen zoals Nona Hendryx,Nile Rodgers,Brian Eno,M.E.Miller.enz Groet , ElSon klopt die groep (material) heb ik 2 cd's van. vandaar dat ik verder ben gaan zoeken naar muziek van hem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELSON Posted 28 juni 2005 Report Share Posted 28 juni 2005 Hoi, Ik 2 L.P.s ,Althans Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 juni 2005 Report Share Posted 28 juni 2005 Bill Laswell ken ik van zijn werk met Public Image Ltd. Daar heb je vast nix aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELSON Posted 28 juni 2005 Report Share Posted 28 juni 2005 Daar heb je vast nix aan Je weet het niet? je weet het niet? Groet ElSon Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 28 juni 2005 Report Share Posted 28 juni 2005 Bill Laswell ken ik van zijn werk met Public Image Ltd. Daar heb je vast nix aan Deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 juni 2005 Report Share Posted 29 juni 2005 Nee, deze: Daarna is meneer Laswell uitgestapt, werd naar het schijnt een beetje gestoord van meneer Lydon c.s. Zie ook:Discografie P.i.L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 29 juni 2005 Report Share Posted 29 juni 2005 Zie ook:Discografie P.i.L. Heb de nadere informatie van die schijf `ns bekeken, maar Laswell komt er zo op `t oog (nog) niet aan te pas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 juni 2005 Report Share Posted 29 juni 2005 E Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 29 juni 2005 Report Share Posted 29 juni 2005 E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts