telefunken Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 mijn eigen website. tjeemig wat ben ik een gelukkig audiofieltje. audiorob (telefunken) ps. de audio versterkers zijn gespoten door (MISTER BETONIX HIMZELF) bij deze wil ik ERIK nog bedanken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 Hoi (Audio(Rob, Dat ziet er allemaal goed uit zeg. Die speakers zijn ook heel apart. Zie ik nou goed dat je die tuner ook in dezelfde lak hebt gezet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 mijn eigen website. tjeemig wat ben ik een gelukkig audiofieltje. audiorob (telefunken) ps. de audio versterkers zijn gespoten door (MISTER BETONIX HIMZELF) bij deze wil ik ERIK nog bedanken. hee rob , die tuner is mooi geworden , die witte display erachter staat goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 mijn eigen website. tjeemig wat ben ik een gelukkig audiofieltje. audiorob (telefunken) ps. de audio versterkers zijn gespoten door (MISTER BETONIX HIMZELF) bij deze wil ik ERIK nog bedanken. Hoi Rob, Ik kan je site niet bereiken. Kreeg de volgende melding: We are sorry, this site is unavailable because it has used up its monthly bandwidth. Ik probeer het later nog wel een keer. Groeten, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 Ik vermoed (vanwege de snelheid waarmee de foto's binnen komen/kwamen) dat deze nogal zwaar zijn. Groot formaatbestand, bedoel ik... Dan ga je bij gratis providers vrij snel door de bandbreedte heen. Kijk eens naar het aantal kb's van je foto's. Succes, Matthias Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 30 juni 2005 Report Share Posted 30 juni 2005 er zijn echt wel gratis webspace providers te vinden waar je wel meer bandbreedte hebt in de maand, en meer ruimte mocht dat nodig zijn, ff goed rondkijken. btw, ik kan er ook niet bij, volgende maand weer toch is 500MB bandbreedte niet verkeert per maand, dus ja, allemaal foto's van 1 MB?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 1 juli 2005 Author Report Share Posted 1 juli 2005 heb ik weer. eindelijk een leuke webpagina ,krijg ik deze ellende weer. kut site's ,er staan misschien 15 foto's op en dan heb ik dit probleem. zou het ook niet te maken kunnen hebben dat er teveel mensen hebben gekeken naar de site ?. ik heb geprobeerd om de foto's kleiner te maken maar dan worden ze niet mooi genoeg. ik geef het maar op denk ik dan maar geen site, ik ga er maar muziek luisteren is meer mij hobby dan die klote pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 heb ik weer. eindelijk een leuke webpagina ,krijg ik deze ellende weer. kut site's ,er staan misschien 15 foto's op en dan heb ik dit probleem. zou het ook niet te maken kunnen hebben dat er teveel mensen hebben gekeken naar de site ?. ik heb geprobeerd om de foto's kleiner te maken maar dan worden ze niet mooi genoeg. ik geef het maar op denk ik dan maar geen site, ik ga er maar muziek luisteren is meer mij hobby dan die klote pc. Is een combinatie van grote foto-bestanden en veel kijkers. Je kunt b.v fotos in 3 verschillende resoluties opzetten (thumbnail, medium res, high res) en de bezoekers laten doorklikken indien belangstelling. Zo zal de site waarschijnlijk een groter deel van de maand bereikbaar zijn. Je kunt ook de fotos los op een of andere server zetten en links in je post. Je hebt dan b.v imageshack, upload archive en anderen. Is wel vaak een beperking op bestandsgrotte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
renejdevries Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 ik heb geprobeerd om de foto's kleiner te maken maar dan worden ze niet mooi genoeg.ik geef het maar op denk ik dan maar geen site, ik ga er maar muziek luisteren is meer mij hobby dan die klote pc. Ik ben nieuwsgierig! Op Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 1 juli 2005 Author Report Share Posted 1 juli 2005 zo nog maar 1 gemaakt ,nu met de foto's wat kleiner geupload. ben benieuwd hoelang die klote site het nu blijft doen. robtelefunken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 zo nog maar 1 gemaakt ,nu met de foto's wat kleiner geupload. ben benieuwd hoelang die klote site het nu blijft doen. robtelefunken Het werkt in ieder geval een stuk sneller nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
renejdevries Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 ben benieuwd hoelang die klote site het nu blijft doen. Topper! We zullen zuinigjes aan kijken, dan raakt ie niet overbelast.... Hou vol! Fingers crossed! Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Een indrukwekkende set, alleen al om te zien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Complimenten Rob! Mooie site en foto's. Alleen de DAC kan ik niet bij. Maar ik had een vraagje over de "Bastanis". Als eerste vind ik hem mooi gebouwd en er ook goed uitzien. Hij lijkt een beetje op een model van Etude(Ikarus?). Is het een gesloten kast? Ik neem aan dat de middelste speaker het laagmid/mid voor zijn rekening neemt? Het lijkt me een 10" model op de foto. Is dat niet wat groot voor een middentoner? Kleurt dat niet teveel? Dat bandje voor het hoog lijkt me een uitstekende keuze maar die zul je wel aardig hoog >5000Hz inzetten, zodat de middentoner aardig ver door moet lopen. Mag ik een voorspelling doen van het klankkarakter? Het laag gaat niet zo diep maar is wel strak en snel(gesloten kast?) De speakers hebben een "warm" karakter en een ietwat teruggetrokken midden. Het hoog is door het bandje mooi gedetailleerd en helder en bij gebruik van buizen lekker smooth. Nu we het t Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Inderdaad werkt het nu wel. Prachtige foto's en werkelijk prachtig gebouwd de apparatuur en mooi stijlvol afgewerkt alles !!! Complimenten,complimenten !!!! met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Complimenten Rob!Mooie site en foto's. Alleen de DAC kan ik niet bij. Maar ik had een vraagje over de "Bastanis". Als eerste vind ik hem mooi gebouwd en er ook goed uitzien. Hij lijkt een beetje op een model van Etude(Ikarus?). Is het een gesloten kast? Ik neem aan dat de middelste speaker het laagmid/mid voor zijn rekening neemt? Het lijkt me een 10" model op de foto. Is dat niet wat groot voor een middentoner? Kleurt dat niet teveel? Dat bandje voor het hoog lijkt me een uitstekende keuze maar die zul je wel aardig hoog >5000Hz inzetten, zodat de middentoner aardig ver door moet lopen. Mag ik een voorspelling doen van het klankkarakter? Het laag gaat niet zo diep maar is wel strak en snel(gesloten kast?) De speakers hebben een "warm" karakter en een ietwat teruggetrokken midden. Het hoog is door het bandje mooi gedetailleerd en helder en bij gebruik van buizen lekker smooth. Nu we het t Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Wat een prachtige set, om te zien is het al geweldig, en het lijkt erop dat het met de klank ook wel heel erg goed zit. Ik ben toch wel een beetje gek van buizen, hoewel ik ze zelf niet heb Groeten, Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Ik kan er helaas al niet meer op, maar had vanmiddag op een eerder tijdstip je site al bezocht. Ik zou de foto's qua afmetingen zo laten, maar ze gewoon verder comprimeren naar bijv. 75 %. Met het formaat van jouw foto's is de grootte dan ca. 25-30 Kb. Je hebt dan nauwelijks kwaliteitverlies, maar de foto's laden vele malen sneller en je veroorzaakt dan ook minder dataverkeer. Inderdaad visueel een heel fraaie set, vooral de speakers zien er geweldig uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Helaas , je site heb ik twee maal proberen te bekijken maar is niet bereikbaar groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 1 juli 2005 Author Report Share Posted 1 juli 2005 Complimenten Rob!Mooie site en foto's. Alleen de DAC kan ik niet bij. Maar ik had een vraagje over de "Bastanis". Als eerste vind ik hem mooi gebouwd en er ook goed uitzien. Hij lijkt een beetje op een model van Etude(Ikarus?). Is het een gesloten kast? Ik neem aan dat de middelste speaker het laagmid/mid voor zijn rekening neemt? Het lijkt me een 10" model op de foto. Is dat niet wat groot voor een middentoner? Kleurt dat niet teveel? Dat bandje voor het hoog lijkt me een uitstekende keuze maar die zul je wel aardig hoog >5000Hz inzetten, zodat de middentoner aardig ver door moet lopen. Mag ik een voorspelling doen van het klankkarakter? Het laag gaat niet zo diep maar is wel strak en snel(gesloten kast?) De speakers hebben een "warm" karakter en een ietwat teruggetrokken midden. Het hoog is door het bandje mooi gedetailleerd en helder en bij gebruik van buizen lekker smooth. Nu we het t Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 1 juli 2005 Author Report Share Posted 1 juli 2005 Hoi (Audio(Rob, Dat ziet er allemaal goed uit zeg. Die speakers zijn ook heel apart. Zie ik nou goed dat je die tuner ook in dezelfde lak hebt gezet? hoi cock. ik had toen een vreemde bui, ik dacht als ik die tuner dan toch gaat modden dan wil ik hem ook gelijk in de kleur hebben. dus heb ik de orgelman gebeld of die nog effe tijd had,en het antwoord was ja. dus gelijk laten doen. gelijk bij AD een knop extra besteld en de knopjes zelf gespoten, en dit is dan het resultaat (heerlijk om naar te kijken)klinkt ook verrassen met wat black gates. maar als je in de buurt ben, bel en je ben ........... je weet het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 1 juli 2005 Author Report Share Posted 1 juli 2005 Helaas , je site heb ik twee maal proberen te bekijken maar is niet bereikbaar groetjes John ik denk dat ik maar een site ga zoeken waar ik alleen de foto's op kan zetten en daarna de foto's hier ga plaatsen,want die freeweb daar krijg ik nou toch wel een strakke plasser van. trouwens john ik heb net gekeken maar hij doet het wel.(ik heb nu 2 site's) probeer deze eens rob(telefunken) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Die doet 't.... tziet 'r heeeeel mooi uit.... Klinkt het ook zo...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Mooie set, mooie site, mooie meubels en mooie tuin. En alles eigenhandig gemaakt. En dan zijn er nog lui die durven vragen of het wel mooi klinkt Complimenten Rob !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts