cgm Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 de bastanis is geen eigen brouwsel maar naar ontwerp van robert bastanis. hoe die klinkt is niet zo moeilijk uit te leggen,heel mooi anders stond deze hier niet. Jou kennende zit het wel snor met het geluid Rob. Je hoort binnenkort wel van me, ik ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Helemaal te gek Rob! De laatste keer dat ik bij jou was (ruim een jaar geleden?) liet je me verschillende buizen zien die je op zolder had liggen. Zijn deze versterkers het resultaat daarvan? Mijn complimenten en ik kom graag nog eens luisteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Ik kom er weer niet op ? Dez melding krijg ik > We are sorry, this site is unavailable because it has used up its monthly bandwidth. If you are the site owner, you can signup for additional bandwidth by logging into your FreeWebs account. FreeWebs offers free websites and web hosting to millions of web users. Wel pop-up's en toestanden maar geen hifi te zien groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 robtelefunken probeer deze eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 3 juli 2005 Author Report Share Posted 3 juli 2005 robtelefunken probeer deze eens roger die doet het ook al niet meer,ik krijg er ondertussen de scheit van. ik geef het maar op, ik wilde een leuke site maar ik ga er geen hoop geld voor neer tellen. als er iemand foto's wil zien,geef dan maar een pb met je email adres stuur ik wel wat op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 Rob, je hebt toch ook een provider? Je krijgt bij elke provider ook een aantal MB's aan webspace. Daar betaal je al voor . Je hoeft het alleen maar aan te geven dat je gebruik wil maken van je webspace. Het hoeft ook geen fancy site te zijn a la Audiopaul. Ome Henk heeft ook een eigen webspace waar ie plaatjes heeft staan en ik heb het helemaal simpel, gewoon alleen de plaatjes e.d. ge-upload. Dan krijg je een soort "verkenner-effect". Zie http://members.home.nl/sodejuu/index/ Ome Henk's site: http://members.home.nl/ht.groen/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 3 juli 2005 Author Report Share Posted 3 juli 2005 Rob, je hebt toch ook een provider? Je krijgt bij elke provider ook een aantal MB's aan webspace. Daar betaal je al voor . Je hoeft het alleen maar aan te geven dat je gebruik wil maken van je webspace. Het hoeft ook geen fancy site te zijn a la Audiopaul. Ome Henk heeft ook een eigen webspace waar ie plaatjes heeft staan en ik heb het helemaal simpel, gewoon alleen de plaatjes e.d. ge-upload. Dan krijg je een soort "verkenner-effect". Zie http://members.home.nl/sodejuu/index/ Ome Henk's site: http://members.home.nl/ht.groen/ daar had ik even niet over nagedacht ,ik zal van de week effe informeren bij mijn provider. jouw avatar lijk ik wel nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 robtelefunken probeer deze eens roger die doet het ook al niet meer,ik krijg er ondertussen de scheit van. ik geef het maar op, ik wilde een leuke site maar ik ga er geen hoop geld voor neer tellen. als er iemand foto's wil zien,geef dan maar een pb met je email adres stuur ik wel wat op. Beste Rob, Waarom probeer je het dan niet met Lycos? << Linkje >> Ik heb al jaren een gebied op Lycos, 50 Mb ruimte, onbeperkte bandbreedte, heel veel webtools enz. Bovendien kost het allemaal niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts