The Koosjer connection Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Ik ben opzoek,wederom,naar de naam van een jazz-pianist die reeds is overleden. Wat ik weet zijn zijn uiterlijkheden die te maken hadden met zijn ziekte...hij was nl nogal erg klein en gebocheld.... Alvast bedankt... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Michel Petrucciani Deze sampler uit 2004 geeft wel een goed beeld van zijn werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 ..en deze draai ik ook geregeld, erg mooi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 juli 2005 Author Report Share Posted 1 juli 2005 Ahhhh...bedankt Paul ! Kan ik weer verder met de ontdekkingen -Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Michel Petrucciani Deze sampler uit 2004 geeft wel een goed beeld van zijn werk. Het geeft in ieder geval een goed beeld van zijn uiterlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Michel Petrucciani Deze sampler uit 2004 geeft wel een goed beeld van zijn werk. Het geeft in ieder geval een goed beeld van zijn uiterlijk.. Da's waar, maar ondanks zijn ernstige botziekte wist hij zich zelf te ontwikkelen tot een waanzinnig pianist. Ik heb me onlangs nog eens in zijn levensverhaal verdiept en kan alleen maar grote bewondering voor deze man hebben. Hij werd slechts 36 jaar oud en stierf in 1999. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 juli 2005 Report Share Posted 1 juli 2005 Michel Petrucciani Deze sampler uit 2004 geeft wel een goed beeld van zijn werk. Het geeft in ieder geval een goed beeld van zijn uiterlijk.. Da's waar, maar ondanks zijn ernstige botziekte wist hij zich zelf te ontwikkelen tot een waanzinnig pianist. Ik heb me onlangs nog eens in zijn levensverhaal verdiept en kan alleen maar grote bewondering voor deze man hebben. Hij werd slechts 36 jaar oud en stierf in 1999. Mee eens hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts