Sebastiaan de vries Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Er staat nog 1 te koop op marktplaats.nl: Nu heb ik een heel wazig beeld, maar dat ligt vast aan m'n Sony tft-scherm! Dan is er inderdaad iets drastisch mis met je scherm paul, want ik zie hem haarscherp.. :D hihiih Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Er staat nog 1 te koop op marktplaats.nl: Nu heb ik een heel wazig beeld, maar dat ligt vast aan m'n Sony tft-scherm! Dan is er inderdaad iets drastisch mis met je scherm paul, want ik zie hem haarscherp.. :D hihiih Groeten, Bas Je wordt bedankt, Bas! Ik smijt dat rotte TFT-scherm meteen het raam uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Er staat nog 1 te koop op marktplaats.nl:http://fotos.marktplaats.nl/fotos/audio/walkmans/21693.jpg Nu heb ik een heel wazig beeld, maar dat ligt vast aan m'n Sony tft-scherm! Dan is er inderdaad iets drastisch mis met je scherm paul, want ik zie hem haarscherp.. :D hihiih Groeten, Bas Je wordt bedankt, Bas! Ik smijt dat rotte TFT-scherm meteen het raam uit! Bas kan hem vast wel voor je modden. Paar Black Gates er in en zo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Roep dan wel eerst ff "VAN ONDEREN" BTW, zoeen heb ik jaren gehad. Een WM-20. Die heb ik spijtig genoeg verkocht, anders was dat nu mijn allerlaatst overgebleven ZoNie Daarna had ik nog 2 stuks WM-BF63, maar die zijn beiden gejat geworden. Verder heeft Bas wel een punt. De ouwe ZoNie's waren (zijn) idd geweldig goeie apparaten, maar sinds 1996 maken ze hoofdzakelijk rotzooi. Sinds vorig jaar maart hebben ze een nieuwe dirk en dat beloofd goeds. Het eerste positieve wat die gast heeft gedaan is de (door)ontwikkeling van de SACD de nek om gedraaid. Prima actie Verder eist hij dat de kwaliteit en duurzaamheid van hun produkten weer "als vanouds" moet worden. Hulde aan die gast Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 2 juli 2005 Report Share Posted 2 juli 2005 Roep dan wel eerst ff "VAN ONDEREN" BTW, zoeen heb ik jaren gehad. Een WM-20. Die heb ik spijtig genoeg verkocht, anders was dat nu mijn allerlaatst overgebleven ZoNie Daarna had ik nog 2 stuks WM-BF63, maar die zijn beiden gejat geworden. Verder heeft Bas wel een punt. De ouwe ZoNie's waren (zijn) idd geweldig goeie apparaten, maar sinds 1996 maken ze hoofdzakelijk rotzooi. Sinds vorig jaar maart hebben ze een nieuwe dirk en dat beloofd goeds. Het eerste positieve wat die gast heeft gedaan is de (door)ontwikkeling van de SACD de nek om gedraaid. Prima actie Verder eist hij dat de kwaliteit en duurzaamheid van hun produkten weer "als vanouds" moet worden. Hulde aan die gast H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 Roep dan wel eerst ff "VAN ONDEREN" BTW, zoeen heb ik jaren gehad. Een WM-20. Die heb ik spijtig genoeg verkocht, anders was dat nu mijn allerlaatst overgebleven ZoNie Daarna had ik nog 2 stuks WM-BF63, maar die zijn beiden gejat geworden. Verder heeft Bas wel een punt. De ouwe ZoNie's waren (zijn) idd geweldig goeie apparaten, maar sinds 1996 maken ze hoofdzakelijk rotzooi. Sinds vorig jaar maart hebben ze een nieuwe dirk en dat beloofd goeds. Het eerste positieve wat die gast heeft gedaan is de (door)ontwikkeling van de SACD de nek om gedraaid. Prima actie Verder eist hij dat de kwaliteit en duurzaamheid van hun produkten weer "als vanouds" moet worden. Hulde aan die gast H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 juli 2005 Report Share Posted 3 juli 2005 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
weerfreak Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Dankzij de producenten van massa-artikelen als Sony en Philips wordt er ook onderzoek gedaan naar nieuwe technologi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 juli 2005 Report Share Posted 4 juli 2005 Mijn hekel aan ZoNie (ik kan het nog steeds niet anders schrijven ) ligt meer in de aard van hoe agressief ze 10 jaar geleden de markt penetreerden. Daar kan ik nou eenmaal niet goed tegen. Het leken wel Microshitpraktijken. Het heeft minder te maken met hun producten, hoewel de kwaliteit van de producten vanaf 1996 toch wel erg te wensen overlaat, voor wat betreft de "normale" consumerprodukten. De ES lijn leed er ook onder. Intussen hebben ze,zover ik heb ondervonden,daar ook over nagedacht en is de kwaliteit weer beter geworden. Helaas nog steeds niet op het niveau van voor 1996, maar toch. Het geeft hoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts